Τουριστική Αγορά τ. 277

Compupress A.E. Κεντρικά Γραφεία: 2 ο χλμ. Λεωφ. Μαρκοπούλου, 19400 Κορωπί, τηλ.: 210 9238672, fax: 210 9216847 Γραφεία πόλης: Σολωμού 39, 10682 Αθήνα, τηλ.: 216 9001092-7, fax: 210 3841095, e-mail: cpress@compupress.gr ΕΚΔΟΤΗΣ: Nίκος Μανούσος, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: Ιωάννης Πατρίκος, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ MARKETING: Λουκία Ταλιαδώρου, ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Παναγιώτης Μαρκέτος, ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ: Νικολέττα Καλμούκη, ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Άκης Λιάντζουρας, ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ: Δέσποινα Προβιδάκη, ΥΠΕΥθΥΝΟΣ DTP: Δημήτρης Μελένιος, ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ: Αρτεμησία Παπαδάκη, ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ: Παυλίνα Μπεθάνη, ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ: Iωάννης Τζίφας ΕΚΤΥΠΩΣΗ - ΒΙΒΛΙΟΔΕΣΙΑ: ΣΠΥΡΟΥ AE, ΔΙΑΘΕΣΗ-ΔΙΑΝΟΜΗ: ΑΡΓΟΣ AE ΚΩΔΙΚΟΣ ISSN: 1105-5529 www.touristiki-agora.gr, e-mail: ta@compupress.gr , ΤιμΗ τΕΥχουΣ: € 5,00 ΚΩΔΙΚΟΣ: 011641 Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική, κατά παράφραση ή διασκευή/απόδοση του περιεχομένου του ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της Compupress A.E., όπως ορίζει ο νόμος 2121/1993, η Διεθνής Σύμβαση της Βέρνης περί πνευματικής ιδιοκτησίας και οι κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα. και το ενδιαφέρον να εμπλακούν ενεργά στο εν λόγω «παιχνίδι». Αναγκαία είναι και η μέριμνα για την εφαρμογή του χωροταξικού τουριστικού σχεδίου, που θα προσφέρει ένα πολύτιμο εργαλείο για την προσέλκυση επενδυτών που θα ενδιαφέρονται για την υλοποίηση μεγάλων τουριστικών projects! Ανασκαφή, συντήρηση, αναστήλωση, ανάδειξη και διασύνδεση ιστορικών μνημείων και αρχαιολογικών χώρων με την τοπική κοινωνία και τις επιμέρους πτυχές που απαρτίζουν τον πολιτιστικό τουρισμό, ενώ μπορεί να υπάρξει και μια ευρύτερη διασύνδεση με την αγροδιατροφή και τον εν γένει πρωτογενή τομέα. Κερδισμένοι; Όλοι! Το παράδειγμα του «Διαζώματος» είναι επιτυχημένο όσο και αποστομωτικό! Όπως αντιλαμβάνεστε, υπάρχει πληθώρα εκκρεμών ζητημάτων που απαιτούν δραστικές απαντήσεις. Το μέγα ερώτημα είναι εάν υφίσταται το αντίστοιχο ενδιαφέρον εκ μέρος των κρατούντων. Δυστυχώς, η απάντηση στα συγκεκριμένα ερωτήματα είναι μονοσήμαντη, σταθερή και αποκαλυπτική της έλλειψης ενδιαφέροντος και σεβασμού απέναντι σε έναν άκρως παραγωγικό κλάδο, που τα τελευταία χρόνια έχει αναλάβει να τραβά με απόλυτη επιτυχία το… κάρο από τις λάσπες. «Και πώς μπορεί να αντιδράσει κάποιος;» ενδεχομένως να αναρωτιέστε. Μια καλή αρχή είναι ο κάθε εμπλεκόμενος να συνειδητοποιήσει τη δύναμη, το μέγεθος και την αξία του τομέα του, συνολικά, με ξεκάθαρα μεγέθη και επεξηγηματικούς δείκτες, αποφεύγοντας την ενοχική συμπεριφορά και το low profile. Όχι τίποτε άλλο, αλλά στο τέλος ορισμένοι ενδέχεται να εκλάβουν την ευπρεπή στάση ως έλλειμμα επιχειρημάτων, αντιλόγου και προτάσεων. Όπως ισχυρίζονται ορισμένοι: «Καλύτερα να σε φοβούνται παρά να σε λυπούνται…». Όταν, λοιπόν, ως Σύνδεσμος φιλοξενείς σε επίσημη εκδήλωση εκπροσώπους της κεντρικής πολιτικής, προεξάρχοντος του πρωθυπουργού, χρήσιμο θα ήταν να ακολουθήσεις μια λιγότερο δημοσιοσχεσίτικη προσέγγιση, αποφασίζοντας τη δυναμική σύγκρουση μαζί τους ώστε να αναδείξεις τις πραγματικές θέσεις τους και εν τέλει να μάθεις από πρώτο χέρι τη θέση του κλάδου σου στο επιχειρηματικό γίγνε- σθαι, αλλά και τι δυναμική του προσδίδουν. Μάλιστα, σε αυτές τις περιπτώσεις επιβάλλεται, όχι να κάνει κάποιος πίσω ούτε να… σφυρίζει αδιάφο- ρα, αλλά να ορθώσει το ανάστημά του και να απαιτήσει, να ασκήσει επιρροή, να προβεί σε lobbying, ισχυρό και διαρκές! Εξάλλου, ορισμένες «άβολες» αλήθειες δεν θα θίξουν κανέναν, ούτε θα ακυρώσουν το πρωτόκολλο και την τήρηση του savoir vivre. Αντίθετα, ο κλάδος θα στείλει το μήνυμα πως τα παιχνίδια σταματούν εδώ! Για να μην αναφέρουμε το ποιος έχει να χάσει περισσότερα… Όπως ισχυριζόταν ο περίφημος Ινδός ηγέτης, Μαχάτμα Γκάντι: «Πρώτα σε αγνοούν, μετά σε κοροϊδεύ- ουν, μετά σε πολεμούν, μετά τους νικάς»!

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=