Τουριστική Αγορά τ. 279

61 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ εταιρεία ακολούθησε υψηλό ρυθμό ανάπτυξης, χάρη στην υψηλή ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, ξεπερνώντας γρήγορα τα ελληνικά σύνορα και επιτυγχάνοντας δυναμική παρουσία σε περισσότερες από 25 χώρες παγκοσμίως. Εκτός από χώρες της Ευρώπης –όπως Βουλγα- ρία, Ρουμανία, Ιταλία, Ισπανία– η παρουσία της Eurocert επεκτείνεται στην Κίνα, στην Ινδία, στις χώρες του Κόλπου, καθώς και την Αίγυπτο, είτε με θυγατρικές εταιρείες είτε με αντιπροσώπευση από ντόπιους παράγοντες στην εκάστοτε χώρα. Από την ίδρυσή της, η Eurocert έχει πραγματοποιήσει 40.000 βιομηχανικούς ελέγχους και έχει παράσχει 55.000 πιστοποιητικά συστημάτων διαχείρισης, έχοντας αναπτύξει ένα δίκτυο 500 ενεργών επιθε- ωρητών από 25 διαφορετικές χώρες. Ποιες πιστοποιήσεις χορηγείτε; Σε ποιους το- μείς και τι κλάδους-επαγγέλματα και ειδικότη- τες αυτές αφορούν; Η εταιρεία μας προσφέρει περισσότερες από 50 υπηρεσίες πιστοποιήσεων και ελέγχων, βάσει των κανονισμών προτύπων παγκόσμιας ισχύος, προκειμένου να καλύπτει συνολικά τις ποιοτικές ανάγκες των επιχειρήσεων, από γενικά πρότυπα έως πολύ εξειδικευμένες απαιτήσεις πιστοποιη- τικών. Οι υπηρεσίες πιστοποίησης και ελέγχων της Eurocert καλύπτουν ανάγκες σε συστήματα διαχείρισης (όπως ποιότητα, υγεία και ασφά- λεια, περιβάλλον, ενέργεια, ασφάλεια τροφίμων, ασφάλεια πληροφοριών, επιχειρησιακή συνέχεια, κοινωνική υπευθυνότητα και πιστοποίηση αειφο- ρίας βιοκαυσίμων), ενώ ταυτόχρονα η εταιρεία πραγματοποιεί ελέγχους για την κατάταξη του- ριστικών καταλυμάτων, επαληθεύσεις εκπομπών διοξειδίου, πιστοποιήσεις επαγγελμάτων, ση- μάνσεις ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ και «Ελληνικό πρωινό», δραστηριοποιείται στον τομέα σήμανσης και ελέγχων βιομηχανικών και δομικών προϊόντων, ενώ παρέχει και υπηρεσίες στον σιδηροδρομικό και ναυτιλιακό τομέα. Τι προϋποθέσεις πρέπει να πληροί μία εται- ρεία-οργανισμός, για να λάβει πιστοποίηση, και τι είδους αλλαγές πρέπει να κάνει; Πώς αντι- δρούν οι πελάτες απέναντι σε αυτό το ενδεχόμε- νο και ποιος ο βαθμός αφοσίωσης που επιδεικνύ- ουν προκειμένου να υλοποιήσουν με επιτυχία και αποτελεσματικότητα ό,τι τούς ζητείται; Οι απαιτήσεις διαφοροποιούνται ανάλογα με την πιστοποίηση που θα ζητήσει ο πελάτης και τον κλάδο στον οποίο ανήκει, ενώ οι αλλαγές εξαρτώνται από τον βαθμό στον οποίο ο πελά- της ήδη συμβάδιζε με τους σχετικούς κανονι- σμούς και τα πρωτόκολλα που εφάρμοζε (π.χ. υποδομές, πολιτική ασφάλειας και ποιότητας, ιχνηλασιμότητα στην περίπτωση προϊόντων, τυποποιημένες διαδικασίες κ.λπ. ). Για αρκετούς πελάτες είναι μερικές φορές δύσκολο να αποδε- χτούν την αναγκαιότητα για αλλαγές, ενώ και το οικονομικό κόστος μπορεί να δημιουργεί πρό- INFO Ο Παναγιώτης Θεοφανόπουλος είναι από- φοιτος της Σχολής Πολιτικών Μηχανικών του ΕΜΠ με διδακτορικό δίπλωμα στην Εδαφο- μηχανική από το Πολυτεχνείο της Μαδρίτης. Από τον Μάρτιο του 2017 είναι εντεταλμένος σύμβουλος της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Ελέγ- χων και Πιστοποιήσεων ΑΕ Eurocert, έχοντας προηγουμένως διατελέσει έως το 2016 και για 6 χρόνια Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμ- βουλος του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος . Με πολυετή εμπειρία σε θέματα τυποποίησης, πιστοποίησης, ποιότητας και κοινοτικής νομοθεσίας, έχει αναλάβει καίριες θέσεις, μεταξύ άλλων, στον Ελληνικό Οργανι- σμό Τυποποίησης, στο Υπουργείο Ανάπτυξης και στο Υπουργείο Εργασίας & Κοινωνικών Ασφαλίσεων. Γνωρίζει αγγλικά, γαλλικά, ισπανικά και ιταλικά.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=