Τουριστική Αγορά τ. 279

62 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ σθετες δυσκολίες για την επιχείρηση. Σταδιακά, ωστόσο, οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν αρχίσει να κατανοούν την υψηλή προστιθέμενη αξία και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που δημιουρ- γούν για την επιχείρηση και τα προϊόντα τους οι πιστοποιήσεις, καθώς αποτελούν τη σφραγίδα ποιότητας που αναζητούν οι πελάτες, είτε δρα- στηριοποιούνται στην B2B είτε στην B2C αγορά. Είναι δεδομένο ότι οι προδιαγραφές και οι κα- νονισμοί γίνονται συνεχώς αυστηρότεροι και οι επιχειρήσεις πρέπει να ακολουθήσουν και να προσαρμοστούν, εάν θέλουν να θωρακίσουν τη βιωσιμότητά τους, να ενισχύσουν την ανάπτυξή τους και να ανταγωνιστούν στη διεθνή αγορά. Πόσο εύκολο είναι ένα ξενοδοχείο να λάβει τον χαρακτηρισμό/πιστοποίηση «Boutique hotel»; Η σήμανση «Boutique hotel» δίνει τη δυνατότητα στα ξενοδοχεία που φέρουν το σχετικό σήμα να εντάσσονται σε έναν μηχανισμό που αναγνωρίζει, αναδεικνύει και προωθεί ξενοδοχειακά καταλύ- ματα μικρού μεγέθους, τα οποία έχουν επενδύσει σε μία διαφοροποιημένη εμπειρία διαμονής για τον επισκέπτη. Αποτελεί «εγγύηση» για τους κα- ταναλωτές ότι το ξενοδοχείο που φέρει το συγκε- κριμένο σήμα έχει ελεγχθεί και πιστοποιηθεί ως boutique, καλύπτοντας ορισμένες αυστηρές προ- διαγραφές που συνοδεύουν τη διαδικασία ελέγ- χου και συμμετοχής, διαφοροποιώντας τα από άλ- λα που αυθαίρετα αυτο-ονομάζονται «boutique» και συχνά απογοητεύουν τον επισκέπτη. Ποιες οι προϋποθέσεις που πρέπει να πληροί η ενδιαφερόμενη επιχείρηση, για να αποκτήσει τη σήμανση «Boutique hotel»; Για να αποκτήσει την εν λόγω σήμανση, το ξενο- δοχείο θα πρέπει να είναι μικρής δυναμικότητας (κάτω των 60 δωματίων) και κατηγορίας άνω των 3 αστέρων, ώστε να επιτρέπει στον επισκέπτη να εξοικειώνεται γρήγορα με το περιβάλλον και να απολαμβάνει τη φιλοξενία. Το ξενοδοχείο θα πρέ- πει, επίσης, να ακολουθεί ένα ιδιαίτερο concept στον εσωτερικό και εξωτερικό σχεδιασμό του που να διαπερνά όλες τις πτυχές της λειτουργίας του, ενώ επίσης οφείλει να προσφέρει αναβαθμισμένες παροχές και υπηρεσίες. Πόσος χρόνος απαιτείται και ποιο είναι το κό- στος για μία τέτοια πιστοποίηση; Ξενοδοχεία που καλύπτουν κατ’ ελάχιστο τις παραπάνω αρχές, καθώς και ορισμένες τυπικές προϋποθέσεις, υποβάλλουν αίτηση, ώστε να περάσουν από τη σχετική διαδικασία πιστοποίη- σης, η οποία περιλαμβάνει 2 φάσεις ελέγχου, ενώ καταβάλλουν ένα ετήσιο τέλος συμμετοχής και χρήσης του σήματος. Πώς θεωρείτε ότι συμβάλλει η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ στην περαιτέρω ανάπτυξη των άμεσα εμπλεκόμενων εταιρειών και στην ταυτόχρονη προβολή των ελληνικών προϊό- ντων; Ποια η μέχρι σήμερα εμπειρία σας; Η ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ αποτελεί μία εξαιρετικά σημα- ντική πρωτοβουλία για τη στήριξη και προώθηση της ελληνικής επιχειρηματικότητας και είμαστε ιδιαιτέρως περήφανοι που συμμετέχουμε σε αυτή. Μέσα από την εν λόγω πρωτοβουλία, ορισμένες από τις δυναμικότερα αναπτυσσόμενες ελληνικές επιχειρήσεις ένωσαν τις δυνάμεις τους, με σκοπό να αναδείξουν τη σημασία ανάπτυξης της ελλη- νικής επιχειρηματικότητας ως τη μόνη βιώσιμη λύση για την επανεκκίνηση της ελληνικής οικονο- μίας, δεδομένης της υψηλής προστιθέμενης αξίας ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=