Τουριστική Αγορά τ. 279

78 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Millennial… ανατροπή! « Ο φείλω να ομολογήσω πως τα αποτελέσματα μας εξέπληξαν, μετα- βάλλοντας άρδην τα όσα θεωρούσαμε μέχρι πρότινος», επισημαίνει σε αποκλειστικές της δηλώσεις στην «Τουριστική Αγο- ρά» η Ioana Georgescu, αντιπρόεδρος, Marketing Strategy Brand & Product στην NH Hotels. Η ισπανική αλυσίδα NH Hotels συ- μπληρώνει φέτος τέσσερις δεκαετίες συνεχούς παρουσίας στο διεθνές ξενο- δοχειακό στερέωμα, επιτυγχάνοντας ση- μαντικά άλματα ανάπτυξης, ξεκινώντας από τον αριθμό των εγκαταστάσεων διαμονής και τις χώρες στις οποίες έχει παρουσία, μέχρι την παρεχόμενη ποιό- τητα, τα οικονομικά μεγέθη κ.ο.κ. Σήμε- ρα, λειτουργεί περίπου 400 ξενοδοχεία σε περισσότερες από 30 χώρες-αγορές στην Ευρώπη, στις ΗΠΑ και στη Λατινική Αμερική, στις οποίες συμπεριλαμβάνο- νται κορυφαίοι city προορισμοί, όπως η Νέα Υόρκη, η Βαρκελώνη, το Βερολίνο, το Λονδίνο, η Μαδρίτη, το Μεξικό, η Φρανκφούρτη, η Μπογκοτά, οι Βρυξέλ- λες, το Μπουένος Άιρες, το Λονδίνο, το Μιλάνο, η Ρώμη κ.ά. Από οικονομικής σκοπιάς, πρόσφατα η ισπανική αλυσίδα ανακοίνωσε τα αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Με βάση το σύ- νολο των μεγεθών της βρίσκεται στο… πράσινο, εμφανίζοντας αξιόλογους ανοδικούς ρυθμούς. Συγκεκριμένα, τα έσοδα εμφανίζονται ενισχυμένα κατά 3,9%, διαμορφούμενα στα 785,5 εκατ. ευρώ, τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 64,3 εκατ. ευρώ έναντι 56,7 εκατ. το αντίστοιχο περυσινό χρονικό διάστημα, ενώ τα κέρδη EBITDA (προ φόρων και τόκων) έφτασαν στα 115 εκατ. ευρώ, κι- νούμενα ανοδικά κατά 11,5% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό έτος. Αυτά είναι δεδομένα και στοιχεία που αποτυπώνουν με τον πλέον ανά- γλυφο τρόπο την αποτελεσματικότητα του πενταετούς επιχειρηματικού πλά- νου που είχε εκπονήσει η διοίκηση της αλυσίδας τον Σεπτέμβριο του 2013, το οποίο έθετε μία σειρά από στόχους. Ένας τέτοιος στόχος είναι η επεξεργα- σία μίας καινούργιας πρότασης αξίας και της αντίστοιχης τοποθέτησής της στην αγορά, καθώς και η διασφάλιση μίας βελτιωμένης εμπειρίας των πελα- τών ή η εφαρμογή περισσότερο απο- τελεσματικών στρατηγικών πωλήσεων και επικοινωνίας, ώστε να είναι ικανό Τι δείχνει η έρευνα για τις τουριστικές επιθυμίες των Millenials. TRENDS Αν και οι Millennials αντιμετωπίζονται ως… πολύφερνες νύφες εκ μέρους των τουριστικών παραγόντων, εντούτοις οι τελευταίοι δεν φαίνεται να τους γνωρίζουν σε βάθος. Παραμένουν προσκολλημένοι και εγκλωβισμένοι σε θεωρίες, εικασίες και προσωπικές απόψεις, δίχως τεκμηρίωση βάσει δεδομένων και εν γένει γνώση. Μία γνώση που αποφάσισε να αναζητήσει η διεθνής ξενοδοχειακή αλυσίδα NH Hotels, διεξάγοντας σχετική έρευνα για τους Millennials.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=