Τουριστική Αγορά τ. 279

79 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ να απευθυνθεί στο συντριπτικά μεγα- λύτερο τμήμα των πελατών. Πόσο καλά γνωρίζουμε τους Millennials; Η NH Hotels, διαθέτοντας ξενοδοχεία σε ορισμένες από τις πλέον trendy όσο και τουριστικά προηγμένες πόλεις σε ολόκληρο τον κόσμο, αποφάσισε να διε- νεργήσει μία έρευνα για τους Millennials, επειδή αυτή η γενιά καταναλωτών απο- τελεί μία δυναμικά ανερχόμενη τάση στην αγορά. Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να αντλήσουν χρηστικά ψήγματα γνώσης για τους Millennials, τα οποία με τη σειρά τους, και αφού θα ακολουθήσει η κατάλληλη επεξεργασία, θα είναι σε θέση να οδηγήσουν στον σχεδιασμό, στην ανάπτυξη και στην εφαρμογή νέων προϊόντων και υπηρεσιών. Αυτά, με τη σειρά τους, απευθύνονται με σημαντική ακρίβεια στην εξυπηρέτηση των ανα- γκών, «συλλαμβάνοντας» τα «θέλω» και σκιαγραφώντας τις συνήθειές τους. Στο άκουσμα του όρου «Millennial», το μυαλό σημαντικού ποσοστού στελε- χών και επαγγελματιών της τουριστικής βιομηχανίας κάνει μία ασυναίσθητη σύνδεση με τον όρο «ανεξαρτησία». Μάλιστα, η πλειονότητα θεωρεί πως τα μέλη της ομάδας με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά επιλέγουν να ταξιδεύ- ουν κατά μόνας. «Πρόκειται για παρεξη- γημένη αίσθηση, καθώς μπορεί η λογι- κή της αυτονομίας να παίζει σημαντικό ρόλο για την εν λόγω δημογραφική κατηγορία, ωστόσο αφορά περισσό- τερο την επιλογή τους να λαμβάνουν τις δικές τους αποφάσεις σχετικά με το πού θα ταξιδέψουν και τι θα κάνουν στον προορισμό τους. Εντούτοις ακόμη προτιμούν να ταξιδεύουν σε οργανω- μένες ομάδες ή γκρουπ. Για του λόγου το αληθές, η έρευνά μας κατέδειξε πως το 44% των millennials δηλώνουν πως ταξιδεύουν πιο συχνά με τις οικογένειές τους σε σχέση με τους συναδέλφους ή φίλους τους», αναφέρει χαρακτηριστικά η κα Georgescu. Ένα από τα στοιχεία που προκαλούν σχετική έκπληξη έχει να κάνει με το ποια είναι αυτά που τον επηρεάζουν και, εντέλει, παίζουν βαρύνοντα ρό- λο στην τελική επιλογή του προορι- σμού διακοπών στο εξωτερικό ενός Millennial. Εάν αναμένετε απαντήσεις που θα εμπεριέχουν όρους όπως «γα- στρονομικός τουρισμός», «τουρισμός οινογνωσίας», «καταδυτικός τουρι- σμός» και άλλα τέτοια παρεμφερή, θα απογοητευτείτε, καθώς δήλωσαν πως δίνουν προτεραιότητα στα όμορφα φυ- σικά τοπία και την εν γένει επίσκεψη και απόλαυση αξιοθέατων. “ Μπορεί η πλειονότητα να θεωρεί πως οι millennials προτιμούν να ταξιδεύουν μόνοι, ωστόσο η έρευνα κατέδειξε πως μόλις το 10% των συνεντευξιαζόμενων σε αυτήν δήλωσε πως ταξιδεύει σόλο! ”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=