Τουριστική Αγορά τ. 280

77 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ στην ίδια την αεροπορική βιομηχανία, η οποία, ειρρήσθω εν παρόδω, την υποστηρίζει ενθέρμως. Η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στην ανάπτυξη και παροχή στους τελικούς πελάτες μιας και- νούριας επιλογής / μεθόδου πληρωμής, αναφορικά με την απευθείας αγορά ενός εισιτηρίου από το website των αεροπο- ρικών εταιρειών. Τα στελέχη της ΙΑΤΑ δίνουν ξεχωριστή έμφαση στο ζήτημα της ασφάλειας των συναλλαγών μέσω του νέου τρόπου πληρωμής, τον οποίο και χαρακτηρίζουν ως ιδιαίτερα ασφαλή, τόσο για τους τελι- κούς χρήστες όσο και για τον αποδέκτη, που δεν είναι άλλος από τις αεροπορικές εταιρείες. Μάλιστα, το γεγονός ότι η συναλλαγή λαμβάνει χώρα στιγμιαία, αυτομάτως μειώνει σημαντικά την πιθανότητα εμ- φάνισης ενός περιστατικού που έγκειται της ασφαλείας τους. Λύση σε έναν «πονοκέφαλο» ύψους $8 δισ.! Βέβαια, το βασικό πεδίο ενδιαφέρο- ντος για την ΙΑΤΑ δεν αποτελεί η ασφά- λεια αλλά η προάσπιση και φροντίδα συνάμα των συμφερόντων των μελών της. Υπό αυτό το πρίσμα, μέσω του «IATA Pay», οι αεροπορικές εταιρείες απολαμ- βάνουν μια σειρά από πλεονεκτήματα, όπως σαφώς πιο μειωμένες χρεώσεις σε ό,τι αφορά τη διεξαγωγή πληρω- μών, άμεση διαθεσιμότητα ρευστού, μέσω της υλοποίησης μιας στιγμιαίας λογικής συναλλαγών, περισσότερο απλοποιημένη διαδικασία πληρωμών, και κατ’ επέκταση δραστικό περιορισμό απολεσθέντων πωλήσεων. Και, φυσικά, εξάλειψη των ενδιάμεσων παρόχων υπη- ρεσιών (λέγε με κι εταιρείες διαχείρισης πιστωτικών καρτών) που μέχρι πρότινος μεταφραζόταν σε πρόσθετες χρεώσεις και χρηματικές προμήθειες προς αυτούς από μέρους των αεροπορικών εταιρει- ών. Εάν αναρωτιέστε για το ύψος του κόστους που προκύπτει για τις αεροπο- ρικές εταιρείες σε ετήσια βάση από τα ιδρύματα διαχείρισης των πιστωτικών καρτών, αυτό ξεπερνά τα 8 δισεκατομ- μύρια δολάρια! Και διαρκώς αυξάνεται… Οπότε, μέσω της υιοθέτησης του «IATA Pay» και του ελέγχου του κόστους που προκύπτει, επιχειρείται να στηριχθεί η εν γένει οικονομική βιωσιμότητα των αερο- πορικών εταιρειών. Προσέγγιση των Millennials Σε ό,τι αφορά τα οφέλη που θα απο- λαμβάνουν οι πελάτες των αεροπορικών εταιρειών, αυτά συνοψίζονται στη δυνα- τότητά τους να έχουν πρόσβαση σε έναν καινούργιο, λιγότερο σύνθετο κι εξαιρε- τικά ασφαλή τρόπο πληρωμής. Σύμφωνα με τα στελέχη της ΙΑΤΑ, μέσω της νέας μεθόδου πληρωμής επιχειρεί- ται, μεταξύ άλλων, να προσεταιριστούν οι νεότερης γενιάς καταναλωτές. Ιδιαίτερα, όσοι ανήκουν στη γενιά των Millennials θεωρούν –περίπου– ως δεδομένη τη δυνατότητα να επιλέγουν μεταξύ πολλαπλών τρόπων πληρωμής! Θα πρέπει να υπογραμμιστεί, επί- σης, πως η IATA σε συνεργασία με την Deutsche Bank επεξεργάζεται ένα πρό- τυπο που φιλοδοξεί να ισχύσει σε ολό- κληρη την Ευρώπη (εξαιρουμένης της Μεγάλης Βρετανίας). Μάλιστα, κατά τις προσεχείς εβδο- μάδες, αναμένεται σε πρώτη φάση να ξεκινήσει τις σχετικές live δοκιμές στη Γερμανική αγορά. • “ Εάν αναρωτιέστε για το ύψος του κόστους που προκύπτει για τις αεροπορικές εταιρείες σε ετήσια βάση από τα ιδρύματα διαχείρισης των πιστωτικών καρτών, αυτό ξεπερνά τα 8 δισεκατομμύρια δολάρια! Και διαρκώς αυξάνεται… ”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=