Τουριστική Αγορά τ. 280

92 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Πείτε… αντίο στο 1/3 των πελατών σας!* M έσω της συγκεκριμένης μελέτης αποδεικνύεται εμπράκτως η αυξημένη σημασία κι η βαρύτητα που έχουν σήμερα τα χα- ρακτηριστικά στοιχεία της ξεκάθαρης τιμολόγησης και της δυνατότητας επι- λογών τρόπων πληρωμής, όσον αφορά τον online προγραμματισμό ταξιδιών. Σύμφωνα με το ACI Worldwide, παρότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν στην αγορά τα κατάλληλα ψηφιακά κανάλια, προ- κειμένου να εξυπηρετούνται οι ανάγκες κι η εν γένει ζήτηση από μέρους των χρηστών, η εμπειρία που δείχνουν να βιώνουν οι τελικοί χρήστες εντός αυτών απέχει από το να θεωρείται άρτια. Πόσο μάλλον, ιδανική. Υπό αυτό το πρίσμα, το ACI Worldwide προτείνει στις επιχειρήσεις του τουριστι- κού κλάδου να αντιλαμβάνονται σε βά- θος και να υπολογίζουν με ακρίβεια και γνώση τόσο τις τοπικές όσο και τις περι- φερειακές προτιμήσεις κι ιδιαιτερότητες REFORM Κάτι παραπάνω από το 1/3 (36% για την ακρίβεια) των Βρετανών, Αμερικανών, Κινέζων, Γάλλων και Γερμανών ταξιδιωτών δηλώνουν μη–ικανοποιημένοι, λόγω της αδυναμίας να πληρώνουν με τον τρόπο και το μέσο που επιθυμούν, όταν προγραμματίζουν τις διακοπές τους online. Τα ανησυχητικά αποτελέσματα προέκυψαν από την πρόσφατη διαδικτυακή μελέτη που διενεργήθη από το YouGov και το ACI Worldwide, κορυφαίο πάροχο ηλεκτρονικών πληρωμών σε πραγματικό χρόνο αλλά και τραπεζικών λύσεων, και στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 7.500 χρήστες. *Όσο προσφέρετε περιορισμένες επιλογές πληρωμών

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=