Τουριστική Αγορά τ. 281

6 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ 16 ΕΡΕΥΝΑ: ΠΩΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΟΔΟΧΟΙ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΣΑΙΖΟΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ; Η «ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ» απευθύνθηκε σε Προέδρους Ενώσεων Ξενοδόχων σε ολόκληρη τη χώρα, προκειμένου να πληροφορηθεί τα δεδομένα που ισχύουν, τις σκέψεις που τους απασχολούν, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, τα αιτήματα που διατυπώνουν, αλλά και τις προκλήσεις αναφορικά με τη νέα καλοκαιρινή τουριστική σαιζόν που έχει ήδη ξεκινήσει! ΡΕΠΟΡΤΑΖ 12 ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ! ΥΠ. ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ: ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΜΗΝΙΑΙΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ... ΑΓΝΟΟΥΝΤΑΙ! Γιατί το Υπουργείο Τουρισμού έχει σταματήσει εδώ κι 1 χρόνο να δημοσιοποιεί τα στοιχεία εκτέλεσης του προϋπολογισμού του, όπως και υποχρεούται να κάνει, σύμφωνα με το Άρθρο 15 του Νόμου 4305/2014; 16 ΕΡΕΥΝΑ: ΠΩΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΟΔΟΧΟΙ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΣΑΙΖΟΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ; Ανοδική ή καθοδική; Επένδυση σε νέες αγορές ή επιμονή στα… σίγουρα; Πόσο θα επιδράσει η δυναμική επιστροφή των γειτόνων της λεκάνης της Ανατολικής Μεσογείου και της Βορείου Αφρικής; Ποιο το status της υποστηρικτικής υποδομής (λιμάνια, αεροδρόμια, οδικές αρτηρί­ ες); Ποια τα προβλήματα κάθε τόπου ξεχωριστά; Αποκάλυψη τώρα ενόψει της νέας καλοκαιρινής τουριστικής σαιζόν! 30 MH ΑΠΟΔΟΤΙΚΑ ΜΟΥΣΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ! Η χώρα μας κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους υποδέχτηκε περί τους 30 εκατομμύρια τουρίστες. Μόλις το 1/3 των επισκεπτών... βρίσκει τον δρόμο του για κάποιο μουσείο ή εν γένει αρχαιολογικό χώρο. Πόσο ικανοποιητικό είναι το εν λόγω μέγεθος; 56 Οι Γερμανοί… ξανάρχονται! Ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος από τη Γερμανία προς την Τουρκία, σε σημείο τέτοιο, ώστε το 2018 να επιτυγχάνεται ρεκόρ πεντα­ ετίας σε επίπεδο μέσης διανυκτέρευσης! 96 ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΑΙ Ο «ΕΞΥΠΝΟΣ» ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ Ε.Ε. Η Κομισιόν, μέσω του διαγωνισμού με τίτλο «Euro­ pean Capital of SmartTourism 2020», φιλοδοξεί να αναδείξει τις ευρωπαϊκές πόλεις, οι οποίες σχεδιάζουν, αναπτύσσουν κι εφαρμόζουν ξεχωριστές, καινοτόμες, βιώσιμες κι άκρως αποδοτικές πρακτικές και πολιτικές σχετικά με τον τουρισμό. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ «Διόρθωση», αλλά κατά πόσο και για πόσο! ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ 08 Σημαντικές ειδήσεις από την ελληνική και παγκόσμια τουριστική αγορά. ANALYSIS 58 Υγιές brand, με αναγκαιότητα μικρων διορθωσεων! Ο φιλόξενος χαρακτήρας κι η φιλικότητα των κατοίκων, η διαμονή κι η αίσθηση ασφάλειας, η γαστρονομία κι η ομορφιά των τοπίων αποτελούν τα top–5 κριτήρια ικανοποίησης των τουριστών. 72 ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ, ΑΥΤΟΣ Ο ΤΟΣΟ…ΓΝΩΣΤΟΣ! Καθώς η συλλογή κι επεξεργασία δεδομένων σε συνδυασμό με την εξαγωγή συμπερασμάτων ανάγεται σε πραγματικό «χρυσό» για την τουριστική βιομηχανία, η Ένωση Ξενοδόχων Χανίων πραγματοποίησε έρευνα, στην προσπάθειά της να σκιαγραφήσει το προφίλ του μέσου τουρίστα που επισκέπτεται τον νομό. STRATEGY 78 NO CUSTOMER EXPERIENCE, NO PARTY… Η απαίτηση για υψηλότερη ποιότητα και συνέπεια στην παροχή υπηρεσιών βρίσκεται μεταξύ των κορυφαίων «θέλω» των ταξιδιωτών. Πώς διασφαλίζεται, όμως, η παροχή άρτιας εμπειρίας προς τον επισκέπτη ενός ξενοδοχείου; 82 «ΑΝΤΙΟ» ΟΥΡΕΣ ΣΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ! Οι πολύωρες ουρές αναμονής στα αεροδρόμια «απειλούν» ευθέως τη συνολική ταξιδιωτική εμπειρία που βιώνει κάθε επιβάτης.Άραγε, υπάρχει τρόπος να περιοριστούν ή ακόμη και να συρρικνωθούν οι ουρές στα αεροδρόμια προς ανακούφιση των επιβατών-ταξιδιωτών; MARKETING 88 ΤΩΡΑ, ΚΑΙ… INFLUENCER IN RESIDENCE! Ένας διαρκώς αυξανόμενος αριθμός τουριστικών επιχειρήσεων απασχολεί ανθρώπους νεαρής ηλικίας, που περνούν τις ημέρες τους ποστάροντας ακατάπαυστα στα social media. Πρόκειται για επαγγελματίες κυνηγούς εμπειριών ή αλλιώς influencer in residence. 90 ΤΟ STORYTELLING ΩΣ «ΜΟΧΛΟΣ» ΑΝΑΔΕΙΞΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ Η αναζήτηση της πραγματικά αυθεντικής εμπειρίας από μέρους των τουριστών κι η ανάδειξη της συγκεκριμένης πτυχής μπορεί να… εκτοξεύσει έναν προορισμό. Μάθετε με ποιο τρόπο ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του BrandUSA,ChrisThompson,αξιοποιείταδεδομένα,ώστενα προσελκύει επισκέπτες απ’ ολόκληρο τον κόσμο στις ΗΠΑ! REFORM 74 AΜΣΤΕΡΝΤΑΜ CALLING: «ΣΚΟΤΩΣΤΕ» ΤΟΝ ΥΠΕΡΤΟΥΡΙΣΜΟ! Φαίνεται πως η κοινωνία τουΆμστερνταμ ξεπέρασε το σημείο ανοχής (κι αντοχής) απέναντι στο φαινόμενο του υπερτουρισμού κι επέλεξε να το…χαλιναγωγήσει! Με ποιον τρόπο; Θέτοντας τους κανόνες του παιχνιδιού. TECH 92 5+1 TECH TRENDS ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ Ποιες οι κορυφαίες τεχνολογικές καινοτομίες τις οποίες αξιοποιεί η τουριστική βιομηχανία, ώστε να μεταβάλλει τον τρόπο με τον οποίο διαδρά με τους ταξιδιώτες-πελάτες επ’ωφελεία της;

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=