Τουριστική Αγορά τ. 281

7 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ 32 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ: ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ! Η ασφάλεια δεν περιορίζεται στην εγκατάσταση σύγχρονης κλειδαριάς ή στα συστήματα παρακολούθησης τελευταίας τεχνολογίας, αλλά στη γενικότερη αντίληψη που διαθέτει ο επαγγελματίας της φιλοξενίας, αναφορικά με αυτό το φλέγον ζήτημα. Δείτε επιλεγμένα προϊόντα, για να θωρακίσετε την ξενοδοχειακή κι εν γένει τουριστική σας επιχείρηση! 48 «ΚΑΘΑΡΟ» ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ! Καθώς το υψηλό επίπεδο υγιεινής αποτελεί βασική προϋπόθεση για ευχάριστη διαμονή και κίνητρο προσέλκυσης εν δυνάμει πελατών, υπάρχει αυξανόμενη ζήτηση για επαγγελματικά και καινοτόμα προϊόντα που εξασφαλίζουν σίγουρο κι αξιόπιστο αποτέλεσμα από την πρώτη κιόλας εφαρμογή. Μάθετε τι κυκλοφορεί στην αγορά! 62 ΤΟ ΝΕΡΟ ΩΣ ΠΟΛΥΤΙΜΟΣ «ΣΥΜΜΑΧΟΣ» ΣΑΣ! Δεν χωρά αμφιβολία ότι το νερό, εκτός από τη ζωογόνο δράση κι αξία του, παίζει καταλυτικό ρόλο στις πάσης φύσεως επιχειρήσεις και δη σε αυτές της τουριστικής βιομηχανίας και της μαζικής εστίασης εν γένει, όπου κι υπάρχει υπερκατανάλωση. Έχουν αντιληφθεί, ωστόσο, οι εταιρείες τη σπουδαιότητα που ενέχει η ορθή κατανάλωσή του; Ποια τα προϊόντα που διασφαλίζουν την ορθότητα της χρήσης και την ποιότητά του; 32 ΘΩΡΑΚΙΣΗ-ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ Εταιρείες του κλάδου, με ειδίκευση στη διάθεση προϊόντων κι υπηρεσιών ασφαλείας, τοποθετούνται στο ζήτημα «ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ». 62 Eπεξεργασία νερού & διαχείριση αποβλήτων Το παρόν αφιέρωμα «ρίχνει φως» σε όλες τις σύγχρονες τάσεις, τα προβλήματα και τις απαιτήσεις που πρέπει να έχουν οι επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου από τα συστήματα επεξεργασίας νερού και διαχείρισης αποβλήτων. 48 Χαρτικά και καθαριστικά Το κεφάλαιο «καθαριότητα» παραμένει συνδεδεμένο με τη φήμη του ξενοδοχείου και του καταστήματος εστίασης και με την εμπιστοσύνη εκ μέρους των πελατών σας. 78 NO CUSTOMER EXPE- RIENCE, NO PARTY… Ολοένα και πιο σημαντικός δεί­ χνει να είναι ο ρόλος που παίζει η εμπειρία την οποία βιώνει ο επισκέπτης σε ένα ξενοδοχείο ή εν γένει χώρο διαμονής για τη συνολικότερη θετική εικόνα της ταξιδιωτικής διαδικασίας. Μάλιστα, η απαίτηση για υψηλότερη ποιότη­ τα και συνέπεια στην παροχή των υπηρεσιών βρίσκονται μεταξύ των κορυφαίων «θέλω» των ταξιδιωτών, σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες. 12 οικονομικΑ δεδομένΑ αγνοΟΥΝται! Το Υπουργείο Τουρισμού έχει πάψει εδώ και περίπου 1 χρόνο να δημοσιοποιεί τα στοιχεία εκτέλεσης του μηνιαίου προϋπολογισμού του! 58 ΜΕΛΕΤΗ ΙΝΣΕΤΕ: Άκρως ανταγωνιστική η Ελλάδα Ποιος ο βαθμός ικανοποίησης των τουριστών από την Ελλάδα σε σχέση με τις υπόλοιπες χώρες της Νοτίου Ευρώπης; 98 Διακοπεύει, ταξιδεύει, πετάει και ψαρεύει, κολυμπά και διασκεδάζει και όλα τα στραβά τα κράζει... ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ!

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=