Τουριστική Αγορά τ. 283

20 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ βαθμού της αυθεντικότητάς του, την ενδυνάμωση της ανθεκτικότητάς του, καθώς επίσης και την ενίσχυση της βιω- σιμότητάς του. One shop stop για τουριστικές επενδύσεις Εδώ ακριβώς υπεισέρχεται η Τοπική Αυτοδιοίκηση, καθώς ο ρόλος της κάθε άλλο παρά... διακοσμητικός αναμένε- ται να είναι. Μάλιστα, στις προθέσεις των κ.κ. Θεοχάρη και Κόνσολα είναι η δημιουργία μιας ομάδας υλοποίησης των δράσεων του Εθνικού Σχεδίου για τον Τουρισμό, ενώ ταυτόχρονα θα κα- θιερωθεί το Τουριστικό Περιφερειακό Συμβούλιο προκειμένου οι 13 Αντιπερι- φερειάρχες Τουρισμού να συναντώνται τακτικά με την ηγεσία του Υπουργείου, για τον καλύτερο συντονισμό κοινών δράσεων και πολιτικών. Ψηλά στην ατζέντα της πολιτικής ηγεσίας βρίσκεται η βελτίωση του αδειοδοτικού πλαισίου κι η χωροθέτηση του τουρισμού. Συγκεκριμένα, θα επιτα- χυνθεί η ολοκλήρωση του χωροταξικού πλαισίου, έτσι ώστε να ευνοηθούν οι επενδύσεις, δίχως ωστόσο να υπάρχει η παραμικρή έκπτωση στις αρχές της αει- φορίας, όπως χαρακτηριστικά τονίζεται. Η μείωση των χρονικών στρεβλώσε- ων και της ατέρμονης γραφειοκρατίας θα επιχειρηθεί να αντιμετωπιστεί με τη δημιουργία one shop stop για την ταχύτερη αδειοδότηση τουριστικών επενδύσεων! Παράλληλα, θα λάβει χώρα προτυποποίηση των περιβαλλοντικών μελετών για νέες τουριστικές εγκατα- στάσεις. Η προσέλκυση ακόμη πιο ποιοτικών τουριστών προϋποθέτει την ενίσχυση των αεροπορικών κι άλλων διασυνδέ- σεων της χώρας, και δη σε off-season χρονικές περιόδους, όπως τον χειμώνα. Προς αυτή την κατεύθυνση αναμένεται να υπάρξει επιθετικότερη εκμετάλλευση του θαλάσσιου πλούτου, καταρτίζοντας και υλοποιώντας ένα φιλόδοξο σχέδιο επέκτασης και αναβάθμισης των μαρι- νών, προκειμένου με τη σειρά τους να βελτιωθούν κατακόρυφα κι οι προσφε- ρόμενες υπηρεσίες. A to Z experience Η δύναμη κι η σημασία της εμπειρίας του επισκέπτη είναι πανθομολογούμενο πως αποτελεί το ύψιστο ζητούμενο για κάθε επαγγελματία του κλάδου. Σύμ- φωνα, λοιπόν, με τους σχεδιασμούς της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Του- ρισμού, θα πρέπει να υπάρξει διαχείριση της εμπειρίας, ώστε αυτή να είναι ποιο- τική, όσο κι ελκυστική! Μια εμπειρία που θα αντιμετωπίζεται με την λογική «from A to Z», η οποία θα εκκινεί από την ανα- ζήτηση του προορισμού, θα συνεχίζεται με το πώς βιώνει το ταξίδι στη χώρα και θα ολοκληρώνεται με τη διαχείριση των αναμνήσεων στο διαδίκτυο, όταν θα επι- στρέφει στον τόπο διαμονής του. Εμπειρίες, οι οποίες και συνδέονται άμεσα με τους ανθρώπους του τουρι- σμού και το γνωστικό τους υπόβαθρό. Ένα από τα… pain point του κλάδου, που οδηγεί στην απόφαση για την αναστήλωση της τεχνικής τουριστικής εκπαίδευσης με την ταυτόχρονη ανα- βάθμιση των Ανώτερων Σχολών. Κάτι, που θα συμβάλλει σε περισσότερο παραγωγικούς, ποιοτικούς όσο κι αποτε- λεσματικούς εργαζόμενους. Ξεχωριστή βαρύτητα δίνεται, μάλιστα, στον συνο- λικό επανασχεδιασμό του τουριστικού προϊόντος, με τον ταυτόχρονο επανα- ΡΕΠΟΡΤΑΖ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=