Τουριστική Αγορά τ. 284

16 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ Αειφορία, βιωσιμότητα, ψηφιακή προβολή, θεματικός τουρισμός, έντονη συνεργατικότητα, αποτελεσματικότητα αναμένεται να περιλαμβάνει το νέο σχέδιο δράσης που επεξεργάζεται η νέα διοίκηση του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), υπό την προεδρία της Άντζελας Γκερέκου. Όλα αυτά θα βρίσκονται κάτω από τη «σκέπη» ενός καινούριου «αφηγήματος» για τον τουρισμό, που θα σηματοδοτήσει την πορεία του κατά το προσεχές χρονικό διάστημα. Ο ΕΟΤ αναζητα νεο «αφηγημα» Ποια τα άμεσα σχέδια της νέας διοίκησης Ε μφαση στη θεμελίωση κι ανά- πτυξη μιας σειράς επιμέρους μορφών θεματικού τουρισμού, που θα συμβάλλει καταλυτικά στην επίτευξη της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης της χώρας μας, αναμένεται να δώσει στο κοντινό μέλλον ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, υπό την καθοδήγηση της νέας προέδρου του, Άντζελας Γκερέκου. Η τελευταία αντιλαμ- βάνεται τον όρο «βιώσιμη ανάπτυξη» υπό ένα εξαιρετικά διευρυμένο πρίσμα και με πλούσιο περιεχόμενο, καθώς στο επίκεντρό του βρίσκεται ο άνθρωπος και πλαισιώνεται από μια σειρά καίρια στοιχεία, όπως η αειφορία, η οικονομία και το περιβάλλον. Ωστόσο, το βασικό ζητούμενο είναι η διασφάλιση της συνέ- χειάς του στο μέλλον, η αποφυγή να λει- τουργήσει αρνητικά για τις επερχόμενες γενιές και, αντιθέτως, η διασφάλιση να δρα με θετικό πρόσημο. Όπως υποστηρίζεται από την πλευρά της νέας ηγεσίας του ΕΟΤ, ο ελληνικός τουρισμός έχει άμεση ανάγκη από την ύπαρξη ενός νέου, περιεκτικού εμπνευ- σμένου, σύγχρονου και μακράς πνοής αφηγήματος, που θα αποτελεί «όχημα» για τη διείσδυσή του στην επόμενη ημέ- ρα της τουριστικής πραγματικότητας! Καλύτερη ποιότητα κι αυξημένα έσοδα Ένα από τα ζητήματα που θα επιχειρή- σει να διαχειριστεί ο ΕΟΤ είναι η βελτίω- ση των εσόδων και της ποιότητας στον τουριστικό κλάδο. Κάτι που θα γίνει πρά- ξη, μέσω της προώθησης σύγχρονων πρακτικών βιωσιμότητας. Παράλληλα, θα αξιοποιηθούν τα νέα ψηφιακά εργα- λεία προβολής. Όπως υπογραμμίζεται, το νέο πλαί- σιο λειτουργίας του ΕΟΤ αναμένεται να εστιάσει στο από χρόνια ζητούμενο εκ μέρους των παραγόντων της τουριστι- κής αγοράς, που δεν είναι άλλο από την αύξηση των εσόδων ανά επισκέπτη. Κάτι που, όπως δηλώνουν τα στελέχη του Οργανισμού, θα γίνει πράξη με συγκε- κριμένες ενέργειες, όπως διαμόρφωση σύγχρονων τουριστικών προϊόντων κι υπηρεσιών και μεθοδική προβολή τους,

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=