Τουριστική Αγορά τ. 284

18 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ κάθε φορά! Όχι, πλέον, καθώς η νέα δι- οίκηση του ΕΟΤ, έχοντας ως πολύτιμο… σύμμαχο την τεχνολογία, αποσκοπεί στο να θέσει τέλος σε ό,τι συνέβαινε μέχρι σήμερα, θέτοντας σε νέες βάσεις την εκθεσιακή παρουσία και προβολή της χώρας μας. Σε αυτό το πλαίσιο, ο Ορ- γανισμός έχει ως πρωταρχικό στοιχείο συμμετοχής σε μια έκθεση τα μετρήσιμα αποτελέσματα που θα προκύπτουν και θα καταδεικνύουν την αξία και τον βαθ- μό απόδοσης της επένδυσης. Ξεχωριστή σημασία θα δίνεται στην ύπαρξη και διεξαγωγή Β2Β συναντήσεων, μέσω των οποίων θα προκύπτει απτό αποτέλεσμα για τους συμμετέχοντες, ήτοι συμφωνίες με συγκεκριμένο χρηματικό τίμημα! Είτε αφορά ξενοδόχους, ναυτιλιακούς πρά- κτορες, εκπροσώπους μιας γεωγραφικής περιφέρειας ή ενός δήμου, τουριστικούς πράκτορες, event managers κ.ά. Τα πάντα θα μετρώνται, θα αξιολο- γούνται κι εν τέλει θα γίνεται δυνατό να καταδεικνύουν νέες αγορές, καθετοποι- ημένους τομείς και κλάδους, τους οποί- ους η χώρα μας ενδεχομένως να πρέπει να προσεγγίσει ή επενδύσει, ώστε να προσποριστεί τα ανάλογα οφέλη! Ανανέωση και στα γραφεία προβολής εξωτερικού Μία από τις πτυχές του ΕΟΤ, που έχει προκαλέσει σειρά συζητήσεων σχετικά με την αποδοτικότητα, τη χρηστικότητα, τη στρατηγική λειτουργίας, ακόμη και τον λόγω ύπαρξης, δεν είναι άλλη από τα επιμέρους γραφεία προβολής που δια- θέτει ο Οργανισμός στο εξωτερικό. Καθώς η εξέλιξη απαιτεί ευελιξία, προ- σαρμοστικότητα, βούληση κι ανταπό- κριση στις νέες συνθήκες και πρακτικές, πρόθεση της νέας διοίκησης του ΕΟΤ είναι να προβεί σε ένα… ξεσκαρτάρισμα των γραφείων, σταθμίζοντας μια σειρά από χαρακτηριστικά, αναφορικά με τον βαθμό ανταπόκρισης της αγοράς στην οποία λειτουργούν, των προοπτικών που αυτή εμφανίζει, το εάν εξυπηρετούν το συνολικότερο πλάνο δράσης για την υλοποίηση της τουριστικής πολιτικής κ.ο.κ. Μέσω της διαδικασίας αξιολόγη- σης, θα επιχειρηθεί να ανανεωθούν κι ενδυναμωθούν όσα εκ των γραφείων δεν λειτουργούν με υψηλά στάνταρντ απόδοσης, ενώ σε αυτή την προσπάθεια εξαιρετικά χρήσιμος αναμένεται να απο- δειχτεί κι ο ρόλος όσων βρίσκονται στην αντίπερα όχθη, αφού θα αξιοποιηθούν ως σημείο αναφοράς και best practice case study. Επιθυμία της διοίκησης του Οργανισμού είναι τα γραφεία στο εξω- τερικό να αποτελέσουν κεντρικό όσο κι οργανωμένο πόλο διάχυσης της εικόνας και προβολής της χώρας μας και του αντίστοιχου τουριστικού μας προϊόντος σε παγκόσμιο επίπεδο. Σε αυτή την πραγματικότητα, αναμέ- νεται να συμβάλλουν προς θετική κατεύ- θυνση κι οι Πρεσβείες της Ελλάδος στο εξωτερικό. 2020: Έτος Ελληνικού Τουρισμού Το 2020 συμπληρώνονται 70 χρόνια από την ίδρυση του Ελληνικού Οργανι- σμού Τουρισμού, γεγονός που αναμέ- νεται να σηματοδοτήσει μια σειρά από ενέργειες και δράσεις. Συγκεκριμένα, άμεση προτεραιότητα της νέας διοίκησης του ΕΟΤ είναι η ανα- κήρυξη του έτους 2020 ως «έτος Ελληνι- κού Τουρισμού», που θα πλαισιωθεί από πλήθος και ποικιλία εορταστικών εκδη- λώσεων και δράσεις ανάδειξης της συμ- βολής του ΕΟΤ στον ελληνικό τουρισμό. Μάλιστα, πρόθεση της νέας διοίκησης του ΕΟΤ είναι να απευθύνει ένα «ανοι- κτό» κάλεσμα προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις, προκειμένου να θέσουν τις δικές τους προτάσεις κι ιδέες. • ΡΕΠΟΡΤΑΖ “ Η κωδική ονομασία «Rebranding» και «απόκτηση τοπικής ταυτότητας» θα αποτελέσουν ζητούμενα της ενεργοποίησης του Περιφερειακού Συμβουλίου Τουρισμού. ” Ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης (δεύτερος από δεξιά) και η πρόεδρος του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου, στο περιθώριο της ΔΕΘ 2019. Η πρόεδρος του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου, με τον υπουργό Τουρισμού, Χάρη Θεοχάρη (δεξιά), και τον υφυ- πουργό, Μάνο Κόνσολα, στο περίπτερο του ΕΟΤ στην 84η ΔΕΘ.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=