Τουριστική Αγορά τ. 284

64 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ FOCUS Ιδιαίτερα δυναμικά πλάνα για το «κανάλι» του τουρισμού και της φιλοξενίας, παρέχοντας μια ευρεία προϊοντική γκάμα, με εξόχως επωφελείς εμπορικούς όρους για τους πελάτες της, έχει αναπτύξει η AS Company, όπως τονίζει η Μαρία Σαρακατσιάνου, Marketing Manager της εταιρείας. Απώτερος σκοπός είναι η σημαντική διεύρυνση του δικτύου διάθεσης των προϊόντων σε κάθε τουριστική γωνιά της χώρας μας. Κερδοφόρος πρόταση συνεργασίας Η AS Company ιδρύθηκε το 1990 στη Θεσσαλονίκη κι είναι μια ελληνική εταιρεία που έχει ως κύρια δραστηριότητά της τη δη- μιουργία κι εμπορία παιχνιδιών, ενώ η αποστολή της δεν είναι άλλη από τη διασφάλιση χαράς και γνώσης τόσο σε μικρά, όσο και σε μεγάλα παιδιά! Με τη συμπλήρωση 30 ετών λειτουργίας, η διοί- κησή της έχει θέσει το μελλοντικό πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας, αναλαμβάνοντας τη δέσμευση ότι θα αναπτύσσει παιδικά παιχνίδια απόλυτα ασφαλή, δημιουργικά κι εκπαιδευτικά. «Τέτοια, που να τα επιλέ- γει όχι μόνο ένα παιδί, αλλά κι όσοι γονείς αναζητούν ό,τι καλύτερο για το παιδί τους! Εξάλλου, ανέκαθεν είχαμε το βλέμμα μας στραμμένο τόσο στις εξελίξεις της παγκό- σμιας αγοράς παιχνιδιού, όσο και στις απαι- τήσεις του Έλληνα καταναλωτή. Κάτι που μας επέτρεψε να πραγματοποιήσουμε μία επιτυχημένη πορεία από το 1990 έως σήμε- ρα, παρέχοντας στην αγορά πρωτοποριακά και διαχρονικά προϊόντα που καλύπτουν τις ανάγκες όλων των καταναλωτών. Τα σήματά μας είναι από τα πλέον αναγνωρί- σιμα στην Ελλάδα και καλύπτουν σχεδόν όλο το φάσμα των κατηγοριών παιχνιδιού» , σύμφωνα με τη Μαρία Σαρακατσιάνου, Marketing Manager της AS Company. Ποια τα σχέδια της AS Company για τον ξενοδοχειακό κλάδο;

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=