Τουριστική Αγορά τ. 284

65 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Αύξηση μεριδίου αγοράς στο εγχώριο τοπίο και δυναμική επέκταση στο εξωτερικό Η διοίκηση της AS Company έχει επεξεργαστεί μια ολοκληρωμένη στρατηγική που περιέχει ξεκάθαρους ποσοτικούς και ποιοτικούς στόχους για το εγγύς μέλλον. Συγκεκριμένα, βασική επι- δίωξη είναι η δραστική ενίσχυση του μεριδίου που κατέχει η εταιρεία στην εγχώρια αγορά, ενώ παράλληλα υπάρχει έντονο ενδιαφέρον επέκτα- σης και σε άλλες χώρες στο εξωτερικό. «Αυτό θα μας επιτρέψει να αναπτυχθούμε με ακόμη πιο έντονο ρυθμό, “κτίζοντας” ταυτόχρονα δεσμούς συνεργασίας και “γέφυρες” με άλλες αγορές, που πιθανά συνδέονται ήδη με όσες εξετάζουμε να δι- εισδύσουμε. Το σύνολο των ανωτέρω προϋποθέτει πως θα ενισχύσουμε δραστικά και θα αυξήσουμε το υφιστάμενο δίκτυο διανομής μας. Ένα ακόμη ζητούμενο αφορά την ανάπτυξη των own brands, με προϊόντα που σχεδιάζονται και παράγονται αποκλειστικά από την AS Company» , υπογραμμί- ζει η κυρία Σαρακατσιάνου. Ποιότητα, ασφάλεια κι εκπαιδευτική χροιά των παιχνιδιών Ανέκαθεν η AS Company αποσκοπούσε στη διατήρηση της ηγετικής θέσης που κατέχει στον τομέα των παιχνιδιών. Μάλιστα, λειτουργώντας σε ένα δύσκολο όσο κι απαιτητικό οικονομικό περιβάλλον, και δη σε έναν τομέα που διακρί- νεται από συνεχώς εξελισσόμενες απαιτήσεις, η εταιρεία εξακολουθεί να συνεχίζει την ανάπτυξη κι εμπορία νέων παιχνιδιών που ανταποκρίνο- νται στις επιθυμίες των παιδιών, στις ανάγκες εκπαίδευσής τους μέσα από το παιχνίδι, στις δυ- νατότητες των γονέων να παρέχουν ποιοτικά κι ασφαλή παιχνίδια στα παιδιά τους, αλλά και στις απαιτήσεις των… μεγάλων παιδιών για ψυχα- γωγία. Όπως σημειώνει η κυρία Σαρακατσιάνου: «Πάντοτε διαπνεόμαστε από τη λογική πως επι- θυμούμε να προσφέρουμε στην εγχώρια αγορά παιχνίδια υψηλής ποιότητας και, προκειμένου να το κάνουμε πράξη, συνεργαζόμαστε αποκλειστι- κά με εταιρείες, όπως Clementoni, Golliath, Ty, Silverlit, Imc, Famosa, HTI κ.ά. Την ίδια στιγμή, είμαστε στρατηγικός συνεργάτης του συνόλου των μεγάλων οίκων κι αναπτύσσουμε Licensed προϊόντα με ήρωες της Disney (π.χ. Frozen, Minnie, Mickey, Cars, Spider-Man, Avengers, Star Wars κ.ά.)» . Δυναμική παρουσία στους τομείς της φιλοξε- νίας και του τουρισμού Μπορεί στο άκουσμα του όρου «παιχνίδια», ο λογισμός των περισσοτέρων να μην κάνει τη νοητή σύνδεση με τον τομέα της φιλοξενίας και του του- ρισμού, εντούτοις η AS Company διαθέτει εξόχως έντονη παρουσία εκεί. «H μεγάλη προϊοντική μας γκάμα διατίθεται μέσω ειδικών συνεργατών σε φυσικά καταστήματα που ανήκουν στον τομέα του τουρισμού, λ.χ. καταστήματα αφορολογήτων ειδών, ξενοδοχεία, πλοία, εμπορικά κέντρα, κα- ταστήματα παιχνιδιών, βιβλιοπωλεία, θεματικά πάρκα, ενυδρεία κλπ, καθώς επίσης και σε έναν μεγάλο αριθμό σημείων καταστημάτων ευκολίας, συμπεριλαμβανομένων των super market, που με τη σειρά τους εδρεύουν σε τουριστικές περιοχές και δη σε πανελλαδική κλίμακα. Δεν θα πρέπει να παραβλέπεται κι ο τομέας του e-commerce, που αποτελεί ένα δυναμικό κανάλι, με τεράστιο περι- θώριο ανάπτυξης, που αφορά προφανώς και τον κλάδο της φιλοξενίας/τουρισμού. Μάλιστα, η εται- ρεία μας διαθέτει εξειδικευμένη ομάδα υποστή- ριξης της εν λόγω δραστηριοποίησης» , σημειώνει εμφατικά η κυρία Σαρακατσιάνου. “ Η AS Company, παραδοσιακά, διαθέτει έντονη παρουσία στον κλάδο του τουρισμού και δη στον τομέα της φιλοξενίας. ” ΗΜαρία Σαρακατσιάνου, Marketing Manager της AS Company.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=