Τουριστική Αγορά τ. 286

112 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ TECH Στις αναζητήσεις των χρηστών για ξενοδοχεία στην Google, εμφανίζεται -πλέον- ένα «κουτί» με τέσσερα ξενοδοχεία ή websites μαζί με τιμές, φωτογραφίες αλλά και σχετικό χάρτη. Καλώς ήρθατε στη νέα Google στρατηγική για ξενοδοχεία κι εν γένει καταλύματα! N έα στρατηγική δείχνει να εφαρμόζει η Google στις αναζητήσεις ξενοδοχείων και καταλυμάτων, προσφέροντας προνομιακή μεταχείριση στις επιχειρήσεις με τις οποίες συνεργάζεται. Η Google παρουσίασε τη νέα εφαρμο- γή της σε διεθνές συνέδριο που πραγμα- τοποιήθηκε στο Κόμο της Ιταλίας. Συγκε- κριμένα, σε κάθε αναζήτηση που κάνουν οι χρήστες για την εύρεση ξενοδοχείου ή καταλύματος σε οποιαδήποτε περιοχή, η Google εμφανίζει, πλέον, πέραν των διαφημίσεων που είναι στην κορυφή, κι ένα «κουτί» με μια τετράδα ξενοδοχείων κι ιστοσελίδων. Μέσα στο «κουτί» εμφα- νίζονται τιμές, φωτογραφίες, κριτικές, αλλά και χάρτης. Μετά ακολουθούν τα αποτελέσματα για τις υπόλοιπες τουρι- στικές επιχειρήσεις. Με τα Online Travel Agencies (OTAs) και τις εναλλακτικές πλατφόρμες ενοικίασης να μεγεθύνονται παγκοσμίως συνεχώς, αυτή η κίνηση της Google μπορεί να παίξει καταλυτικό ρό- λο για τις εν λόγω επιχειρήσεις. Μεγαλύτερος βαθμός διείσδυσης στον τουρισμό Οι επιχειρήσεις που εμφανίζονται μέ- σα στο προνομιακό «κουτί» της Google είναι πολλές κι αφορούν και συγκεκρι- μένα ξενοδοχεία κι ιστοσελίδες, όπως Hotels.com, Expedia, Booking.com, Vrbo, Agoda και άλλες. Στην αναζήτηση ξενοδοχείου, απο- φεύγεται η εμφάνιση της Airbnb, δεν συμβαίνει όμως το ίδιο, όταν η αναζήτη- ση αφορά κατάλυμα, όπου, τουλάχιστον στα αποτελέσματα για τη δική μας χώρα, η εναλλακτική πλατφόρμα εμφανίζεται και μάλιστα σε περίοπτη θέση, καθώς είναι στις διαφημιζόμενες ιστοσελίδες. Αυτό που διαφαίνεται, πάντως, είναι ότι αυτή η νέα τακτική της Google ίσως να αποτελεί το πρώτο βήμα για μια μεγαλύτερη παρουσία του ψηφιακού κολοσσού στον τουριστικό τομέα. Ήδη υπάρχει το Google trips, όπου παρουσι- New age αναζήτηση! Hotel box από την Google

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=