Τουριστική Αγορά τ. 286

14 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ Η Xenia 2019 πραγματοποιήθη- κε 28 με 30 Νοεμβρίου στο Metropolitan EXPO, επιχειρώντας για ακόμα μία χρονιά να αφήσει το στίγμα της στην εξέλιξη του τουριστικού μοντέλου της χώρας. Στην έκθεση συμμετείχαν 550 εκθέτες, ανάμε- σα στους οποίους ήταν κι η «Τουριστική Αγορά», και σύμφωνα με τις μετρήσεις των διοργανωτών η επισκεψιμότητα ανήλθε σε 32.000 άτομα από 20.600 επιχειρήσεις. Σύμφωνα με τα στοιχεία που συνέλεξαν οι διοργανωτές για τους 32.000 επισκέπτες της Xenia 2019, υπήρξε μεγάλη ποικιλία από όλο το φάσμα των τουριστικών επι- χειρήσεων. Τη μερίδα τους λέοντος είχαν οι decision makers ξενοδοχείων κι ενοικι- αζόμενων δωματίων που εκπροσωπούσαν πάνω από 10.000 επιχειρήσεις. Εντύπωση έκανε κι η παρουσία αρχιτεκτόνων και διακοσμητών από 3.000 περίπου γραφεία. Γενικότερα, οι επαγγελματίες επισκέπτες εκπροσώπησαν 20.600 επιχειρήσεις. Επί- σης, θα μας επιτραπεί κι ένα σχόλιο για το Airbnb: «Το να επισκέπτονται μια τουριστική έκθεση άνθρωποι που ασχολούνται με τις πλατφόρμες βραχυχρόνιας μίσθωσης δεν εί- ναι κακό, τουναντίον. Δείχνει πως αυτοί οι άν- θρωποι ενδιαφέρονται για αυτό που κάνουν και ψάχνουν να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους. Το πρόβλημα δεν είναι αυτό. Το ζήτημα είναι να δημιουργηθεί ένα αυστηρό πλαίσιο, ώστε να μην υπάρχει αθέμιτος ανταγωνισμός κι αυτά τα καταλύματα να λειτουργούν ισότι- μα και να έχουν τις ίδιες υποχρεώσεις με κάθε νόμιμη επιχείρηση». ΧΕΝΙΑ 2019 Πλήθος προϊόντων, υπηρεσιών κι επισκεπτών Στη μεγάλη έκθεση του τουρισμού που πραγματοποιήθηκε στα τέλη Νοεμβρίου συμμετείχαν 550 εκθέτες κι έδωσαν το «παρών» 32.000 επαγγελματίες. Μεγάλη η γκάμα των προϊόντων κι υπηρεσιών που παρουσιάστηκαν για την αναβάθμιση των τουριστικών επιχειρήσεων.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=