Τουριστική Αγορά τ. 286

15 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Εκθέματα για όλες τις ανάγκες Όπως και να έχει, πρέπει να τονιστεί πως οι άνθρωποι που δραστηριοποι- ούνται στον τουρισμό και δεν επισκέ- φθηκαν την Xenia 2019 δεν έπραξαν σοφά, καθώς στην έκθεση αναδείχτηκε μία πολύ μεγάλη γκάμα προϊόντων για την αναβάθμιση των υπηρεσιών και των υποδομών των ξενοδοχείων και των τουριστικών καταλυμάτων, παρουσιά- στηκαν ποιοτικές υποδομές με χαμηλό περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα, κάτι που αφορά άμεσα τον τουρισμό σήμε- ρα, και αναλύθηκαν μεταξύ άλλων κι οι νέες διεθνείς τάσεις τουρισμού, ανοί- γοντας νέους ορίζοντες για το ελληνικό τουριστικό προϊόν. Επίσης, σημαντική ήταν η παρουσία του κατασκευαστικού κλάδου, που ήταν πιο διευρυμένος σε σχέση με το παρελ- θόν, καλύπτοντας τις ανάγκες ακόμα και των πλέον απαιτητικών πελατών. Όλες οι λύσεις για την κατασκευή, ανακαίνιση κι εξοικονόμηση ενέργειας στα ξενοδοχεία παρουσιάστηκαν μέσα από 180 περίπτερα -συμπεριλαμβα- νομένων κι εκείνων των επιχειρήσεων leader του κλάδου- που κάλυψαν συνο- λικά 12.500τ.μ. Αναλύσεις για τις σύγχρονες τεχνολογίες Επιπλέον, πέρα από τα εκθέματα και τα περίπτερα, όσοι έδωσαν το «παρών» στην Xenia μπόρεσαν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους μέσα από τις παράλλη- λες εκδηλώσεις. Χαρακτηριστική ήταν η ανταπόκριση του κόσμου στον κύκλο των ομιλιών του Digi Hotel, καθώς η προσέλευση στο ειδικά διαμορφωμένο stage ξεκίνησε σχεδόν μία ώρα πριν από την έναρξη της πρώτης εισήγησης. Η χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας έχει αλλάξει τα δεδομένα και στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων, αλλά και στον τρόπο που οι ταξιδιώτες ανα- ζητούν τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες. Η ανάλυση από ειδικούς πάνω σε μία “ Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρέθηκαν οι ομιλίες του Digi Hotel και το πρότζεκτ Hotel Megatrends ”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=