Page 3 - PCM267_preview

Basic HTML Version

7
PC Master Gold
που έχουν αποκτήσει και μόνο. Αυτό η
Valve το γνώριζε πολύ καλά και αποφάσι-
σε ότι για να το αποφύγει, έπρεπε να φρο-
ντίσει για την ανανέωση των βασικών χα-
ρακτήρων. Έχοντας δημιουργήσει έναν
ισχυρό δεσμό με την gaming κοινότητα,
προσπάθησε να εξετάσει τους λόγους που
έκαναν επιτυχία το Half–Life, προκειμένου
να αποφασιστεί σε ποια μέρη του καινούρ-
γιου παιχνιδιού της πρέπει να δώσει προ-
τεραιότητα κατά τη διάρκεια της ανάπτυ-
ξής του. Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του
αρχικού τίτλου ήταν ότι είχε κατορθώσει
να κάνει τους παίκτες να νοιάζονται για
τους εμπλεκόμενους χαρακτήρες, ενισχύο-
ντας την εμπειρία που αποκόμιζαν από το
παιχνίδι και αυξάνοντας το replayability
του. Αυτό το γεγονός ανάγκασε τη Valve
να αφιερώσει περισσότερο χρόνο για το
σχεδιασμό των χαρακτήρων, αυξάνοντας
ακόμη περισσότερο την επίδραση που
έχουν πάνω στους παίκτες. Επιπλέον, η
εταιρεία υιοθέτησε ένα απόμακρο και σιω-
πηλό προφίλ όσον αφορά στις σχέσεις της
με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, τους συ-
νεργάτες της και, τελικά, με τους ίδιους
τους πελάτες της. Η απόφαση κατά πάσα
πιθανότητα ήταν του ίδιου του Gabe
Newell, ο οποίος επέλεξε να ακολουθήσει
τη στάση που είχε μάθει από τις μέρες του
στη Microsoft.
Για το Half–Life 2 η Valve κατασκεύασε
τη δική της in–house game engine, κάτι
που πρόσθεσε ένα χρονικό διάστημα 2–3
ετών στο χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης του
παιχνιδιού, ωστόσο ήταν αναγκαίο κακό,
προκειμένου ο τίτλος να ανταποκριθεί στις
απαιτήσεις των υπευθύνων για την ανά-
πτυξή του. Ετσι, η εταιρεία χρησιμοποίησε
μια in–house game engine, η οποία πέτυχε
όλα αυτά τα θαυμαστά που βλέπει κανείς
στο gameplay του παιχνιδιού καθώς και
την πολύ καλή αναπαράσταση των συναι-
σθημάτων στα πρόσωπα των χαρακτή-
ρων, αλλά και απέφερε σημαντικά έσοδα
στη Valve από τη χορήγηση των αδειών
χρήσης της.
Steam παντού
Είναι άνοιξη του 2002 και η Valve δίνει
τις πρώτες πληροφορίες για τη νέα τεχνο-
λογία με το όνομα Steam, η οποία θα ση-
ματοδοτήσει στο μέλλον τη σταδιακή δια-
κοπή των καλών σχέσεών της με τον εκ-
δότη της. Ο Newell υποστηρίζει ότι το
Steam θα είναι μια επανάσταση για το
gaming, καθώς θα δώσει τον πλήρη
έλεγχο στους κατασκευαστές
παιχνιδιών πάνω στην ανά-
πτυξη και τη διανομή των
προϊόντων τους. Φυσικά,
δεν κάνει λόγο για το
W, S, A, D
Κίνηση στο χώρο
Αριστερό-Δεξί Κλικ
Πρώτη/Δεύτερη
χρήση όπλου
Spacebar
Άλμα
Ctrl
Σκύψιμο
Shift
Τρέξιμο
Alt + W,S,A, ή D
Σιωπηλή κίνηση
Ctrl + W,S,A, ή D
Έρπειν
R
Γέμισμα όπλου
E
Χρήση
αντικειμένου
C
Κλήση ομάδας
G
Χρησιμοποιεί το
Gravity Gun
F
Φακός
Z
Ζουμ μέσω HEV
Suit
ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ