Page 41 - Food Service τ. 121

FOOD
Service
41
εικόνες, αναπτύσσει νέα κριτήρια, με αποτέλεσμα να αποζητά και-
νούργια προϊόντα που θα ικανοποιήσουν εξίσου ή και περισσότερο
τις ίδιες ανάγκες. Έτσι, ο επαγγελματίας της εστίασης, ο οποίος
επίσης ταξιδεύει κα εκπαιδεύεται, προσπαθεί να εναρμονιστεί στις
απαιτήσεις της εποχής και να προσφέρει νέα προϊόντα που θα ικα-
νοποιήσουν τον καταναλωτή.
Οι τάσεις στα γλυκά
Κάθε χρόνο παρατηρούμε την αύξηση της δημοτικότητας ορι-
σμένων γλυκισμάτων, ενώ σε άλλα εδέσματα σημειώνεται μία μι-
κρή μείωση στη ζήτησή τους. Ειδικά για την περίοδο των γιορτών
των Χριστουγέννων, πολλά γλυκά αντικαθίστανται με άλλα, τα
οποία είναι περισσότερο συνυφασμένα με το πνεύμα και τον εορ-
ταστικό χαρακτήρα της περιόδου. Όμοια, άλλα γλυκά λανσάρο-
νται ίσως και για πρώτη φορά στην αγορά με σκοπό την ανανέωση
τόσο των επαγγελματιών όσο και των καταναλωτών.
Από την πλευρά της ζήτησης, οι καταναλωτές τουλάχιστον στην
ελληνική αγορά δείχνουν να αναζητούν νέες γευστικές προκλή-
σεις, ενώ μία άλλη ομάδα εξ αυτών παρουσιάζεται σταθερή στις
προτιμήσεις της, καθώς εμφανίζεται διστακτική στη δοκιμή νέων
γεύσεων. Ποια είναι όμως τα γλυκά που θα κυριαρχήσουν στις φε-
τινές προτιμήσεις των καταναλωτών;
Η
Μαρία Λόη
,
executive corporate chef και συγγραφέας, μας με-
ταφέρει την εμπειρία της από τις ΗΠΑ: «Εδώ στην Αμερική και μά-
λιστα στην περιοχή της Νέας Υόρκης, υπάρχει πληθώρα από εορ-
ταστικά γλυκά λόγω των πολλών εθνικοτήτων. Τα πιο πολλά όμως
είναι από την περιοχή της Μεσογείου... γι’ αυτό και εγώ προβάλλο-
ντας την ελληνική μαγειρική αυτήν τη χρονιά προτείνω "Φάκελα
Γλυκά". Συνήθως τα γλυκά που συναρπάζουν τον καταναλωτή είναι
αυτά που περιέχουν σοκολάτα».
Οι
Κώστας Μαγγίνας
και
Αθανάσιος Πλάκας
,
αρχισυντάκτες
και ιδρυτές του «Σεφ στο σπίτι», απαντούν: «Οι κορμοί σε ποικιλία
γεύσεων με περισσότερο δημοφιλείς τον κορμό με σοκολάτα
bitter, τον κορμό με κόκκινα φρούτα και τον κορμό με κάστανο».