Food Service τ. 134

5 ΡΕΠΟΡΤΑΖ Food Expo 2018: Αριθμοί ρεκόρ ��������������30 Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η μεγαλύτερη Έκθεση Τροφίμων & Ποτών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Μεταξύ άλλων, διοργανώθηκαν 15.000 προγραμ- ματισμένες b2b συναντήσεις εκθετών και ξένων Hosted Buyers. SKILLS Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας�������������������� 54 Γνωρίζετε ποιοι είναι οι πραγματικά σημαντικοί άνθρωποι στην επιχείρησή σας; FORWARD THINKING KFC: Πώς να… επιβιώσετε από μια κρίση���� 44 Υπευθυνότητα, ακεραιότητα, ειλικρίνεια και χιούμορ: Το πλάνο νίκης απέναντι σε κάθε κρίση! FOOD FOR THOUGHT Μπείτε στη… θέση του οδηγού����������������� 62 Πώς θα καθοδηγήσετε την F&B απόδοση της επιχείρησής σας πέρα από τα αναμενόμενα! IDEAS Βιολογικά προϊόντα ������������ 66 Συμφέρει να τα εντάξετε στο μενού της επιχείρησής σας; OPERATIONS Νέα σημεία πώλησης����������� 72 Ποιους παράγοντες θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας πριν ξεκινήσετε τη διαδικασία του σχεδιασμού της επέκτασής σας. MARKETING No news, good news! ��������� 74 Διαχειριστείτε με αποφασιστικό και αποδοτικό τρόπο κάθε κριτική και πληροφορία που σχετίζεται με την επιχείρησή σας. TIPS & TRICKS Το ψήσιμο έχει τα μυστικά του��������������������� 78 Καλοψημένο, ζουμερό ή bleu, ένα είναι σίγουρο, ότι το κρέας για τους Έλληνες καταναλωτές δύσκολα θα βγει από το τραπέζι. ΧΥΤΡΑ �������������������������������� 81 STATS ��������������������������������� 82 FOOD FOR THOUGHT TIPS & TRICKS Μπείτε στη… θέση του οδηγού Το ψήσιμο έχει τα μυστικά του 70 62 78 42 TRENDS Ασιατική «εισβολή» στο Λονδίνο! Το Λονδίνο είναι μια πόλη που πολλές φορές ορίζει τα trends σε πολλούς τομείς διεθνώς, καθώς η ανοχή στη διαφορετικότητα την καθιστά σχεδόν πρώτη στη «σύλληψη» ιδεών και προτάσεων. Η πλέον πρόσφατη τάση έχει να κάνει με τη δραστική αύξηση των εστιατορίων που εξειδικεύονται στην ιαπωνική κουζίνα. MARKETING No news, good news! Ολοένα και πιο έντονα, η πρακτική του storytelling κάνει την εμφάνισή της και χρησιμοποιείται ως ένα αποδοτικό «εργαλείο» marketing. Με τον τρόπο αυτό καθιερώνεται το brand σας στη συ- νείδηση του καταναλωτικού κοινού ενώ ταυτόχρονα ενισχύονται και οι πω- λήσεις του εστιατορίου σας! Μια απροβλημάτιστη κατάσταση, δίχως αυξομειώσεις, μεταβολές και κρίσεις θεωρείται το ονειρεμένο σενάριο…

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=