Food Service τ. 135

14 Μια νέα πρόταση από τον Όμιλο Εστίασης της Vivartia It’s All Greek! ΡΕΠΟΡΤΑΖ Τ ο «It’s All Greek» είναι ένα νέο concept, μια πρωτότυ­ πη ιδέα που φέρει την υπο­ γραφή του Ομίλου Εστίασης της Vivartia, του ηγέτη στον κλάδο υπηρεσιών εστίασης στην Ελλάδα. Γιατί η Vivartia μπαίνει στην αγορά των ψητοπωλείων Ο Όμιλος Vivartia πραγματοποιεί ένα νέο, φιλόδοξο άνοιγμα στην αγορά του απόλυτου ελληνικού must, του ψητοπωλείου, μέσω του concept «It’s All Greek», θέλο­ ντας να εκμεταλλευτεί την ευρύτε­ ρη τεχνογνωσία του στις αλυσίδες τροφίμων, καθώς και το ισχυρό momentum που έχουν τα brands «ελληνικός γύρος» και «ελληνικό σουβλάκι». Στόχος είναι το νέο concept να επεκταθεί τόσο εντός όσο και εκτός αεροδρομίων σταδιακά, να βγει δη­ λαδή από την «κλειστή» αγορά των αεροδρομίων και να επεκταθεί σε κεντρικά σημεία πόλεων, διεκδικώ­ ντας μερίδιο στην ελεύθερη αγορά. Αξίζει να διευκρινίσουμε ότι το «It’s All Greek» δεν είναι ένα ακόμη σουβλατζίδικο. Αντιθέτως, πρόκειται για ένα πλήρως ανα­ βαθμισμένο και μοντέρνο concept ποιοτικού ψητοπωλείου, που πα­ ρουσιάζει όμως τις γεύσεις και τις εκδοχές του κρέατος στην πιο γνή­ σια εκδοχή. Τι είναι το «It’s All Greek» Η νέα πρόταση του Ομίλου Εστί­ ασης της Vivartia στο ελληνικό φαγητό έχει ανοίξει εδώ και λίγο καιρό τις πόρτες του στο εκπτωτικό χωριό McArthurGlen. Πρόκειται για μια σύγχρονη ελλη­ νική rotisserie, η οποία φέρνει νέο αέρα στον χώρο της κρεατοφαγίας και αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με την αισθητική και το μοντέρνο ύφος του μαγαζιού που δίνει σάρκα και οστά στην ιδέα. Είναι ένα νέο, μο­ ντέρνο ψητοπωλείο, μια νέα εκδοχή του παραδοσιακού ψητοπωλείου, με πρωταγωνιστή το κοντοσούβλι. Το αγαπημένο έδεσμα της ελληνικής Από τη Στέλλα Αυγουστάκη

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=