Food Service τ. 135

15 ΡΕΠΟΡΤΑΖ γευστικής παράδοσης παρουσιάζεται σε 3 εκδοχές, χοιρινό, κοτόπουλο και μοσχαράκι γάλακτος, και σερβί­ ρεται ψιλοκομμένο μέσα σε τυλιχτά αλλά και σε χορταστικές μερίδες. Το κάθε κρέας μαρινάρεται σε ένα ειδικό μείγμα αρωματικών μπαχα­ ρικών, που έχει σχεδιαστεί ώστε να αναδεικνύει τη γεύση του. Το μενού του «It’s All Greek» συμπληρώνεται από σαλάτες και λαχταριστά ορε­ κτικά, όπως οι τηγανητές πατάτες με φέτα και αυγά, καθώς και από μια επιλογή ιδιαίτερων σπιτικών sauces που συμπληρώνουν ένα τέλειο γευ­ στικό αποτέλεσμα. Το «It’s All Greek» έχει ήδη πα­ ρουσιαστεί με επιτυχία στο αερο­ δρόμιο του Ηρακλείου, ενώ σύ­ ντομα θα βρίσκεται και στο αερο­ δρόμιο της Κω. H κα Κατερίνα Παπαγεωργίου, Chief Operating Officer του Ομί­ λου Εστίασης της Vivartia, δήλωσε στο «Food Service»: «Ο Όμιλός μας διαθέτει ανθρώπους με μεγά­ λη τεχνογνωσία στον σχεδιασμό πρωτότυπων concepts με βάση τις σύγχρονες καταναλωτικές τά­ σεις. Το νέο μας σήμα, το “It’s All Greek”, είναι μια πρωτότυπη ιδέα που αναδεικνύει με σύγχρονο τρό­ πο ένα παραδοσιακό ελληνικό έδε­ σμα, το κοντοσούβλι. Η αποδοχή από τους καταναλωτές είναι ήδη πολύ θετική, γεγονός που ενισχύει τον σχεδιασμό μας για την επέκτα­ ση του νέου concept εντός αλλά και εκτός Ελλάδος». Τι θα γευτεί ο επισκέπτης στο «It’s All Greek» Το «It’s All Greek» έχει δώσει μεγάλη έμφαση στο προϊόν που, τελικά, κάνει και τη διαφορά και το χαρακτηριστικό είναι ότι σχεδόν όλο το μενού είναι βασισμένο στο κοντοσούβλι, ενώ το χειροποίητο κοντοσούβλι του είναι μια γευστική έκπληξη. Παρουσιάζεται σε 3 εκ­ δοχές, χοιρινό, κοτόπουλο και μο­ σχαράκι γάλακτος, ενώ σερβίρεται ψιλοκομμένο μέσα σε τυλιχτά, σε μερίδες, ακόμη και σε σαλάτα. Οι συνταγές των κρεάτων περι­ έχουν διαφορετικά μείγματα αρω­ ματικών μπαχαρικών σχεδιασμέ­ να από τους δύο σεφ του Ομίλου Εστίασης της Vivartia, που είναι και οι δημιουργοί της ιδέας, τον Χρήστο Τσάβεζ και τον Βασίλη Ψυ­ μούλη. Το κρέας αργοψήνεται για περισσότερες από 3 ώρες, ώστε να αποκτήσει μια πολύ τρυφερή υφή, κάτι που δεν έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στο παραδοσιακό κοντο­ σούβλι. Το αποτέλεσμα είναι θε­ σπέσιο και, μάλιστα, πολύ πιο ελα­ φρύ από άλλες προτάσεις στο σου­ βλάκι (όπως π.χ. ο γύρος), αφού πρόκειται για πραγματικό ατόφιο κρέας, χωρίς προσθήκη λίπους! Το μενού συμπληρώνεται από σαλάτες και λαχταριστά ορεκτικά, όπως οι τηγανητές πατάτες με φέτα και αυγά, καθώς και από μια επι­ λογή ιδιαίτερων σπιτικών sauces. Το κατάστημα στο McArthurGlen είναι σχεδιασμένο με τέτοιον τρό­ πο, ώστε να αναδεικνύεται ακόμα περισσότερο ο πρωταγωνιστής του, που είναι φυσικά το κοντοσούβλι. Όλη η κουζίνα είναι ανοιχτή, ενώ στον χώρο κυριαρχεί η ψησταριά, τα μεγάλα «κούτσουρα» για την κοπή του κρέατος, που θυμίζουν παλιό κρεοπωλείο, και η σχεδόν «διαστημική» στρογγυλή επιφάνεια όπου ψήνονται οι πίτες και διάφορα άλλα συνοδευτικά των πιάτων. Ο χώρος του καθιστικού είναι χα­ λαρός και μοντέρνος, ενώ κυριαρ­ χεί το λευκό και το μπλε που είναι τα βασικά χρώματα του concept. Μια σκάλα οδηγεί στον επάνω όροφο και σε μία ακόμη ευχάριστη έκπληξη για τους επισκέπτες: μια ωραία στεγασμένη ταράτσα, με θέα όλο το εμπορικό κέντρο και τη γύ­ ρω περιοχή, ιδανική για χαλάρωση μετά τα ψώνια. Η Vivartia μπαίνει στον χώρο των ψητοπωλείων Ο Όμιλος Εστίασης της Vivartia δραστηριοποιείται στη μαζική εστί­ αση με σήματα όπως Goody’s, Everest, Flocafe και La Pasteria, ενώ με το «It’s All Greek» μπαίνει δυναμικά και στον χώρο των ψη­ τοπωλείων. Ο Όμιλος λειτουργεί και ανα­ πτύσσει τα πλέον δυναμικά σή­ ματα στον κλάδο της εστίασης και της ψυχαγωγίας, ενώ ανάμεσα στα brands που διαθέτει συγκαταλέγο­ νται μερικά από τα πιο πετυχημένα στον χώρο της εστίασης. Ο Όμι­ λος, που είναι ο μεγαλύτερος όμι­ λος εστίασης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, λειτουργεί 3 σύγχρονες μονάδες παραγωγής, ενώ εξυπη­ ρετεί καθημερινά περισσότερους από 300.000 πελάτες σε περισσό­ τερα από 530 σημεία πώλησης, προσφέροντας ξεχωριστά προϊόντα και καλύπτοντας κάθε ανάγκη του καταναλωτή. Θυμίζουμε ότι το φθινόπωρο του 2017 ο Όμιλος προχώρησε στην εξαγορά της εταιρείας Forky, η οποία δραστηριοποιείται στη γρή­ γορη παράδοση γευμάτων, με έμ­ φαση στη μεσογειακή και ελληνική κουζίνα, ενώ μέσα στον Ιούλιο η Vivartia παρουσίασε ένα νέο προϊ­ όν στα γαλακτοκομικά, το διπλο­ στραγγιστό γιαούρτι. ������������������ < ‘ ‘ Το «It’s All Greek» αποτελεί τη νέα πρόταση του Ομίλου Εστίασης της Vivartia στο ελληνικό φαγητό και πρόκειται για ένα νέο, μοντέρνο ψητοπωλείο, μια νέα εκδοχή του παραδοσιακού ψητοπωλείου, με πρωταγωνιστή το κοντοσούβλι.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=