Food Service τ. 135

E άν είχατε συνηθίσει στην ιδέα μεγά- λων και πολυτελών χώρων σε ό,τι αφορά την εσωτερική διαμόρφω- ση ενός εστιατορίου, μάλλον έφτα- σε η στιγμή που θα πρέπει να… ανα- κρούσετε πρύμνα! Βλέπετε, η μαζική εστίαση σε διεθνές επίπεδο φαίνεται πως δίνει έμφα- ση περισσότερο στην οικεία αίσθηση και σε μια προέκταση αντίστοιχων χώρων διαβίωσης. Μάλιστα, καθώς οι προτιμήσεις των κατανα- λωτών τείνουν προς την κατεύθυνση της υιο- θέτησης μιας περισσότερο κοινωνικής, άνετης, διάφανης και αυθεντικής εμπειρίας φαγητού, οι επαγγελματίες εστιάτορες και οι σχεδιαστές εσω- τερικών χώρων εστιάζουν στη δημιουργία χώ- ρων που είναι μικρότεροι, περισσότερο «ανοι- κτοί» και διακρίνονται από άνεση και ιδιαίτερα φιλική ατμόσφαιρα. FOOD FOR THOUGHT Τελευταία, στις ΗΠΑ και στην Αγγλία κάνουν δυναμική εμφάνιση οι τάσεις που αναμένεται να επικρατήσουν στο κοντινό μέλλον αναφορικά με τους εσωτερικούς χώρους στις επιχειρήσεις μαζικής εστίασης. Ποια είναι τα κυρίαρχα στοιχεία; Πώς διαμορφώνονται οι τάσεις που θα σχηματοποιήσουν το εγγύς μέλλον των εσωτερικών χώρων των εστιατορίων; Πόσο σας επηρεάζουν και τι πρέπει να κάνετε; Open space, κοινωνικότητα και άνεση Ποιες τάσεις διαμορφώνουν τους εσωτερικούς χώρους μαζικής εστίασης 58

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=