Food Service τ. 135

Η ρήση «τρώγε το πρωί σαν βασιλιάς, το μεσημέρι σαν πρίγκιπας, το βρά- δυ σαν ζητιάνος» έχει αποδειχτεί εδώ και πολλά χρόνια πως έχει βρει ιδανική εφαρμογή σε ουκ ολίγες χώρες στο διεθνές στερέωμα, με προεξάρχουσες τις ΗΠΑ. Μάλιστα, εκεί δεν έχουν μείνει προσκολλημένοι στις τηγανίτες, στα αυγά με μπέικον, στις βάφλες κ.ο.κ., που κατέχουν κυρίαρχη θέση στα σχετικά μενού τους, αλλά με την αγαστή συνεργασία και παρότρυνση του καταναλωτικού κοινού πει- ραματίζονται με τον χρόνο που το προσφέρουν κατά τη διάρκεια της ημέρας, εξετάζουν τη δι- αρκή προσθήκη νέων επιλογών, προκειμένου να ανταποκριθούν στις διαρκώς αυξανόμενες απαιτήσεις, ενώ ταυτόχρονα γίνεται αντιληπτός ο (σημαντικός) βαθμός βαρύτητας που καταλαμ- βάνει στις πωλήσεις και στα έσοδα ολοένα και περισσότερων εστιατορίων σε διεθνές επίπεδο. Τελευταία, στις ΗΠΑ, έχει καταγραφεί μια έντονα αναδυόμενη τάση που αναμένεται να οδηγήσει τις εξελίξεις, σηματοδοτώντας την επό- μενη ημέρα του πρωινού γεύματος στις επιχει- ρήσεις μαζικής εστίασης. Αυτή δεν είναι άλλη από την επιλογή των πελατών να κινηθούν προς την κατεύθυνση του μεσημεριανού και του δεί- πνου αναφορικά με το πρώτο γεύμα της ημέρας. Για την ακρίβεια, η τάση για all-day breakfast δείχνει να καθοδηγεί τη ζήτηση! Βέβαια, υπάρ- χει και μια διαφορετική προσέγγιση επί του θέματος με βάση την οποία, ενδεχομένως, τα ασταθή προγράμματα των ίδιων των κατανα- λωτών να τους εξαναγκάζουν να τρώνε πρωινό αργότερα μέσα στην ημέρα. Μάλιστα, με βάση τα αποτελέσματα πρό- σφατης έρευνας με τίτλο «Breakfast Consumer Trend Report», την οποία διενήργησε η εταιρεία Technomic στις ΗΠΑ, κάτι παραπάνω από το τιps & tricks Μέχρι πριν από μερικά χρόνια, η έννοια του πρωινού γεύματος στη χώρα μας ξεκινούσε και κατέληγε σε έναν κοινό τόπο: «Καφές». Πλέον, με τις πολλαπλές ταξιδιωτικές εμπειρίες, την έλευση σημαντικού πλήθους τουριστών, την ένταση του ανταγωνισμού και την αλλαγή στις καταναλωτικές συνήθειες, το πρωινό έχει αρχίσει να αποκτά αυξανόμενη σημασία για τις επιχειρήσεις εστίασης. «Ξυπνήστε» τις πρωινές πωλήσεις σας! Τι αλλαγές πρέπει να κάνετε, ώστε να ανταποκριθείτε στα «θέλω» των πελατών σας; 74

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=