Food Service τ. 135

26% των καταναλωτών και ταυτόχρονα το 40% των μεγαλύτερης ηλικίας millennials ανέφεραν πως απολαμβάνουν να τρώνε για πρωινό φαγη- τά που χαρακτηρίζονται «κλασικά» και σερβίρο- νται για μεσημεριανό ή ακόμη και για… βραδινό! Έτσι, υπάρχουν εστιατόρια τα οποία προσφέ- ρουν ολόκληρο το μενού επιλογών του πρωι- νού και του μεσημεριανού σε καθημερινή βάση από τις 07:00 μέχρι τις 14:00. Άλλοι χώροι εστίασης έχουν φροντίσει να δημιουργήσουν μια σειρά από προϊόντα, που συνήθως διατίθενται σε επίπεδο brunch, προκειμένου να επεκτείνουν τη διαθεσιμότητά τους από το πρωινό μέχρι και το μεσημεριανό. Μάλιστα, όπως ισχυρίζονται, οι πελάτες δείχνουν να ανταποκρίνονται θετικά σε επίπεδο επιλογής και κατανάλωσης απέναντι σε μια σειρά από εύγευστα, πικάντικα και πλούσια πιάτα κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. Και πρώτο και δεύτερο πρωινό! Σήμερα, περισσότερο παρά ποτέ, η ουσιαστική ώρα της επιλογής του πρωινού εκτείνεται με στα- θερά βήματα προς τις ώρες που έχουμε συνηθί- σει και ταυτίσει με το γεύμα. Πολλές επιχειρήσεις του κλάδου της μαζικής εστίασης σε μια σειρά από χώρες, όπως λ.χ. στις ΗΠΑ, στην Αγγλία, ακόμη και στη Γαλλία, έχουν επισημάνει πως πα- ρατηρείται αύξηση στο πλήθος των πελατών που επιθυμούν να παραγγείλουν πρωινό και προσέρ- χονται μετά τις 10:30-11:00. Μάλιστα, τους ονο- μάζουν και ως second-breakfast! Προκειμένου δε να ανταποκριθούν στο συγκεκριμένο… κύμα πελατών, επιχειρούν διαρκώς να δημιουργήσουν και να προσφέρουν νέα, εύκολα στη μεταφορά προϊόντα, τα οποία συνήθως έχουν καινούργια μορφή, υφή ή ακόμη και γεύση. Ιδιαίτερη βαρύ- τητα δείχνουν και στις υπερτροφές, στα προϊόντα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη, στην αξιοποίηση φρούτων και ιδιαιτέρως των εξωτικών, σε σνακ με συγκέντρωση υψηλής πρωτεΐνης, μέλι, ποικίλα σιτηρά κ.ά. Ουσιαστικά, πρόκειται για δημιουργι- κές προτάσεις «brunchfast», τα οποία «παντρεύ- ουν» αρμονικά το πρωινό με τις πιο μεσημεριανές γεύσεις και όλα αυτά μπορούν να τα απολαύ- σουν οι πελάτες τους σε ελάχιστο χρόνο, καθώς παρέχεται η δυνατότητα της εύκολης μεταφοράς και κατανάλωσης. Πρωινό… to go! Μια διαφορετική προσέγγιση σε ό,τι αφορά την παροχή πρωινού, την οποία δείχνουν να υιοθετούν ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις εστίασης, είναι η διασφάλιση εξειδικευμένων υπηρεσιών delivery αποκλειστικά για τις γεύσεις και τις επιλογές του πρωινού. Έτσι, λοιπόν, λ.χ. σειρά εστιατορίων έχει ανα- πτύξει ειδικά breakfast bowls και egg pockets, που αποτελούνται από ψημένες πίτες με γέμιση αυγά, μπέικον, τυρί τσένταρ, καθώς επίσης και ντομάτες, σάντουιτς με μπέικον, αυγό και φιλέτο κοτόπουλο, τα οποία και διευκολύνουν αρκού- ντως τους πελάτες είτε να τους τα διανείμουν στον χώρο που επιθυμούν ή ακόμη και να τα πάρουν μαζί τους με τη μορφή του takeaway. Δίχως αμφιβολία, η πτυχή του delivery απο- τελεί ξεχωριστό πλεονέκτημα για τους πελάτες, το οποίο και μπορεί να… ξεπληρώσει την όποια επένδυση, τον κόπο και την προσπάθεια που θα απαιτηθεί από την πλευρά μιας επιχείρησης. Επί- σης, τη συγκεκριμένη υπηρεσία θα εκτιμήσουν δεόντως και όσοι εκ των πελατών σας έχουν περιορισμένο χρόνο στη διάθεσή τους, βιάζονται ή απλώς δεν τους αρέσει να περιμένουν. < ‘ ‘ Τελευταία, στις ΗΠΑ, έχει καταγραφεί μια έντονα αναδυόμενη τάση που αναμένεται να οδηγήσει τις εξελίξεις, σηματοδοτώντας την επόμενη ημέρα του πρωινού γεύματος στις επιχειρήσεις μαζικής εστίασης. Η τάση για all-day breakfast δείχνει να καθοδηγεί τη ζήτηση! 75 τιps & tricks Τι επιζητούν οι πελάτες 32% δηλώνουν ότι θα ενδιαφέρονταν να παραγγείλουν έτοιμα breakfast bowls. 26% επισημαίνουν ότι θα επιθυμούσαν να έχουν περισσότερα έθνικ προϊόντα και γεύσεις στις διαθέσιμες επιλογές του πρωι- νού τους. 46% αναφέρουν ότι τους αρέσει να απολαμβάνουν γευστικές προτάσεις πρωινού σε μη παραδοσιακές όσο και συνηθισμένες ώρες, όπως λ.χ. κατά τη διάρκεια του δείπνου.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=