Food Service τ. 135

Α φορμή για αυτή τη σκέψη αποτέλεσαν τα στοιχεία που δημοσιοποίησε πρό- σφατα ο Αμερικανικός Εθνικός Σύνδε- σμος Εστιατορίων (National Restaurant Association), με βάση τα οποία οι πω- λήσεις της βιομηχανίας των εστιατορίων –μόνο στις ΗΠΑ– αναμένεται να ξεπεράσουν το επίπεδο των 800 δισεκατομμυρίων δολαρίων, εκ των οποίων υπολογίζεται πως το 4% θα δαπανηθεί σε εν γένει marketing budget! Με βάση, λοιπόν, το παραπάνω ποσό, εξειδι- κευμένα websites, όπως το TripAdvisor, δεν θα μπορούσαν να μείνουν απαθή σ’ ένα budget της τάξης των 25 δισεκατομμυρίων δολαρίων που πε- ριμένει να δαπανηθεί. Έτσι λοιπόν, το TripAdvisor για πρώτη φορά παρέχει τόσο σε μεμονωμένα εστιατόρια, όσο και σε οργανωμένες αλυσίδες τη δυνατότητα να απευθυνθούν σε ακόμη περισσότε- ρους πελάτες τους μέσω cost-per-click χορηγούμε- νων διαφημίσεων εντός των native αποτελεσμάτων αναζήτησης του ίδιου του site. Στόχος η πελατεία που ενδιαφέρεται για την εστίαση Τέτοιες cost-per-click διαφημίσεις είναι και τα TripAdvisor Ads που παρέχουν τη δυνατότητα TECH Ποια η λογική των TripAdvisor Ads, πώς δουλεύουν, πού στοχεύουν Proactive προσέλκυση πελατείας! Το TripAdvisor λάνσαρε πρόσφατα την εφαρμογή TripAdvisor Ads, μέσω της οποίας στοχεύει σε πελατεία επιχειρήσεων εστίασης, στην οποία απευθύνεται μέσω sponsored τοποθετήσεων. Το διττό ερώτημα που προκύπτει –σχεδόν– αβίαστα είναι τι θα κερδίσουν οι ίδιοι οι χρήστες και πώς θα αντιδράσουν σε συνάρτηση με το μη πληρωμένο περιεχόμενο. 78

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=