Food Service τ. 135

στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων εστίασης να προω- θήσουν το κατάστημά τους σε δυνητικούς πελά- τες. Με ποιον τρόπο; Προσελκύοντας κίνηση στην παρουσίαση της επιχείρησής τους, που βρίσκεται στο TripAdvisor, μέσω χορηγούμενων τοποθετήσεων. Οι χρήστες-ενδιαφερόμενοι πελάτες αναμένεται να βλέπουν διαφημιστικές καταχωρήσεις αμέσως μόλις αναζητήσουν ή εισέλθουν στη σχετική κα- τηγορία εστιατορίων στο TripAdvisor, καθώς και στην κορυφή των σχετικών αποτελεσμάτων ανα- ζήτησης εστιατορίων. Η λογική προσομοιάζει σε αυτό που συμβαίνει σε αντίστοιχες διαφημίσεις στην Google, κάτι που μπορεί να ωθήσει μια επιχείρηση στην κορυφή της σειράς εμφάνισης. Αυτό που αξίζει να ελεγ- χθεί είναι εάν οι χρήστες αποδέχονται αυτές τις πληρωμένες τοποθετήσεις ως αυθεντικές ή εάν αυτομάτως θα μεταβούν στις πιο κάτω βαθμολο- γημένες καταχωρίσεις. Θα πρέπει να σημειωθεί πως οι επαγγελματίες εστιάτορες σε παγκόσμιο επίπεδο αναφέρουν σε πλείστες περιπτώσεις πως οι online listings, όπως το TripAdvisor, βρίσκονταν μεταξύ των τριών κορυφαίων και αποτελεσματικών καναλιών marketing για την προσέλκυση ακόμη μεγαλύτε- ρης κίνησης στην επιχείρησή τους. Έτσι, λοιπόν, τα TripAdvisor Ads αποτελούν απευθείας απάντηση σε αυτή τη διαρκώς ανα- πτυσσόμενη λογική που αναδύεται στη διεθνή αγορά. Ουσιαστικά, τα TripAdvisor Ads αποσκοπούν στην παροχή ενός γρήγορου και εύκολου τρό- που επικοινωνίας μεταξύ των επαγγελματιών της εστίασης και των δυνητικών πελατών τους. Σύμ- φωνα με τα αποτελέσματα μελέτης που διενήρ- γησε το TripAdvisor, με τίτλο «2017 Restaurant Marketing Study», η συντριπτική πλειοψηφία (85%) των ιδιοκτητών εστιατορίων και εν γένει επιχειρήσεων μαζικής εστίασης στις ΗΠΑ θεω- ρούν πως θα έπρεπε να προβούν σε περισσότε- ρες ενέργειες προκειμένου να προβάλουν και να προωθήσουν την επιχείρησή τους. Μέσω των TripAdvisor Ads, λοιπόν, η εταιρεία φιλοδοξεί να διευκολύνει την εντεινόμενη αναγκαιότητα προς την κατεύθυνση αυτή. «Απάντηση» στην αυξανόμενη e-διείσδυση Ποια είναι όμως η διαφορά μεταξύ της κλασι- κής μορφής του TripAdvisor και των γνωστών reviews, αλλά και της τοποθέτησης των εστιατο- ρίων με σειρά δημοφιλίας και της βαθμολογίας που συγκεντρώνουν; Τα TripAdvisor Ads θα δίνουν τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μαζικής εστίασης να αγοράζουν απόλυτα εστιασμένες διαφημι- στικές θέσεις σε desktop και φορητές συσκευές, επιτρέποντάς τους να «στέλνουν» απευθείας πε- λατεία στην παρουσίαση της επιχείρησής τους. Οι διαφημίσεις φτάνουν στους επισκέπτες που αναζητούν εστιατόρια σε μια συγκεκριμένη περι- οχή, ανάλογα με τις προσωποποιημένες επιλογές αναζήτησης. Αυτές μπορεί να είναι η μέση τιμή γεύματος, ο τύπος της κουζίνας, το επίπεδο της εξυπηρέτησης, η ευκολία στην προσβασιμότητα, η ύπαρξη χώρου στάθμευσης ή η παροχή πρωι- νού, μεσημεριανού ή δείπνου. Σήμερα, που βιώνουμε μια τεχνολογική περίο- δο κατά την οποία οι μεγαλύτερες πωλήσεις επη- ρεάζονται δραστικά ή προέρχονται απευθείας από διαδικτυακούς κολοσσούς, όπως το Facebook και η Google, δεν προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι το TripAdvisor έχει εξετάσει αυτή τη μορφή διαφήμισης που κινείται με γνώμονα τον χρήστη. Αναμφίβολα, ένα βασικό ερώτημα που εγεί- ρεται είναι εάν και κατά πόσο οι χρήστες θα είναι σε θέση να ξεχωρίσουν τη διαφορά μεταξύ μιας κριτικής, μιας παρουσίασης και μιας πληρωμέ- νης εγγραφής που βρίσκεται σε υψηλή θέση, σε σύγκριση με όσες έχουν καταφέρει να βρίσκονται ψηλά χάρη στην πελατεία τους. ������������������������� < TECH 79 ‘ ‘ Τα TripAdvisor Ads παρέχουν τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων εστίασης να προωθήσουν το κατάστημά τους σε δυνητικούς πελάτες, προσελκύοντας κίνηση στην παρουσίαση της επιχείρησής τους που βρίσκεται τοποθετημένη στο TripAdvisor, και όλα αυτά μέσω χορηγούμενων τοποθετήσεων.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=