Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 2 - page 14

ειδήσεις
14
Εκδήλωση του ΕΒΕΑ:
«FACEBOOK FOR BUSINESS»
Η Δύναμη της Καινοτομίας και του Διαδικτύου
Η εκδήλωση του Facebook και του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών
αναδεικνύει την προστιθέμενη αξία που προσφέρουν οι ψηφιακές λύσεις στις ελληνικές
μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Πάνω από 400 συμμετέχοντες -εκπρόσωποι του πολιτικού και
επιχειρηματικού κόσμου και ειδικά των μικρομεσαίων επιχειρήσεων- ενημερώθηκαν
σχετικά με τις μεθόδους που προσφέρουν οι ψηφιακές τεχνολογίες για την ανάπτυξη των
μικρομεσαίων επιχειρήσεων, την ενίσχυση των επιδόσεών τους και την είσοδό τους σε
νέες, διεθνείς αγορές. Σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η χρήση ψηφια-
κών εργαλείων από τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις παραμένει κάτω από τον
ευρωπαϊκό μέσο όρο. Παρ’ ότι η δυναμική των social media στη χώρα βρίσκεται σε ευθυ-
γράμμιση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (18% στην Ελλάδα έναντι 18% κατά μέσο όρο στην
Ευρωπαϊκή Ένωση), οι διαδικτυακές πωλήσεις αγαθών και υπηρεσιών υπολείπονται
σημαντικά (6,1% στην Ελλάδα, 16% κατά μέσο όρο στην Ευρωπαϊκή Ένωση).
Το Facebook είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, επιτρέποντας στις
επιχειρήσεις να έρθουν σε επαφή με 1,7 δισεκατομμύρια πελάτες σε όλο τον κόσμο,
συμπεριλαμβανομένων 4,7 εκατομμυρίων πελατών στην Ελλάδα. Πάνω από 60 εκατομ-
μύρια μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις παγκοσμίως χρησιμοποιούν ενεργά το
Facebook για να προωθήσουν τις υπηρεσίες τους. Η πλατφόρμα αποτελεί ένα αποτελε-
σματικό κανάλι επικοινωνίας με υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες,
συμπεριλαμβανομένης της πλειονότητας των ατόμων που έχει κινητά και χρησιμοποιεί το
Facebook. Στην Ελλάδα, ο αριθμός των ατόμων αυτών ανέρχεται σε 3,8 εκατομμύρια το
μήνα. Οι στατιστικές δείχνουν ότι το 89% των ατόμων που χρησιμοποιούν το Facebook
στην Ελλάδα είναι συνδεδεμένο με την εταιρική σελίδα τουλάχιστον μίας μικρής ή μικρο-
μεσαίας επιχείρησης.
Στην ομιλία του, ο κ. Κωνσταντίνος Μίχαλος, πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού
Επιμελητηρίου Αθήνας (ΕΒΕΑ), ανέφερε: «Με την εκδήλωση αυτή, το ΕΒΕΑ απαντάει στο
αίτημα των μελών του για περισσότερες ευκαιρίες επιμόρφωσης και ανάπτυξης δεξιο-
τήτων, σχετικά με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Βεβαίως, η απλή χρήση
των κοινωνικών δικτύων δεν αποφέρει οφέλη. Όπως και κάθε επιχειρηματικό εργαλείο,
υπάρχει σωστός τρόπος χρήσης και λανθασμένος ή ανεπαρκής τρόπος χρήσης. Ο σωστός
τρόπος χρήσης, όπως προσδιορίζεται από τις βέλτιστες πρακτικές, περιλαμβάνει την
ανάπτυξη στοχευμένης στρατηγικής, την επένδυση χρόνου και πόρων στη διαχείριση
περιεχομένου και κοινότητας, την αξιοποίηση των κατάλληλων εργαλείων προώθησης
ανάλογα με τους στόχους
και το μέσο». Στο χαιρετισμό
του, ο κ. Αλέξης Χαρίτσης,
υφυπουργός Οικονομίας, Ανά-
πτυξης και Τουρισμού, τόνισε:
«Η ψηφιακή οικονομία δεν
αφορά μόνο εφαρμογές και
υπηρεσίες τεχνολογιών πλη-
ροφορικής και επικοινωνιών.
Αφορά όλους τους δυναμικούς
τομείς της οικονομίας (αγρο-
διατροφή, τουρισμός, υγεία
κ.λπ.) που μπορούν να χρησι-
μοποιούν εργαλεία από όλο το
εύρος της ψηφιακής εποχής».
ΟιNοτικά 2016
Η «άνοδος» των κρητικών κρασιών
στην Αθήνα κατέκτησε τους οινόφι-
λους, καθώς περισσότερα από 1.200
άτομα προσήλθαν στην πρόσφατη
παρουσίαση των οίνων του κρητικού
αμπελώνα, με το όνομα «ΟιΝοτικά»,
στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία.
«Δεν περιμέναμε πως τα κρασιά μας
θα ήταν τόσο δημοφιλή, πόσο μάλ-
λον που πολλά από αυτά δεν τα
βρίσκει εύκολα κανείς στην Αθήνα»
δήλωσε ο πρόεδρος της ένωσης
«Wines of Crete», κ. Νίκος Μηλιαρά-
κης. Στα ΟιΝοτικά 2016 έλαβαν μέρος
23 οινοποιοί της μεγαλονήσου και
δοκιμάστηκαν περισσότερες από 200
διαφορετικές ετικέτες ξηρών, γλυ-
κών, ακόμα και αφρωδών οίνων,
όλων των χρωμάτων. Αξιοσημείωτο
είναι ότι έγινε σεμινάριο για τον κρη-
τικό αμπελώνα και τις ποικιλίες του,
διάρκειας 90’, όπου ξετυλίχθηκε η
πασίγνωστη βιοποικιλότητα του
νησιού, με ποικιλίες όπως η βηλάνα,
το βιδιανό, το δαφνί, το θραψαθήρι,
το ρωμέικο, το πλυτό, το μοσχάτο
Σπίνας και, φυσικά, η μανδηλαριά
και το κοτσιφάλι. Τέλος, σε κληρώ-
σεις που επαναλαμβάνονταν ανά
ώρα, 8 οινοποιοί της Κρήτης χάρισαν
αντίστοιχο αριθμό φιαλών κρασιού
1,5 λίτρου (magnum) σε αντίστοιχους
τυχερούς, για να πάρουν και στο
σπίτι τους ένα κομμάτι του κρητικού
αμπελώνα, ενός από τους πλέον
ιστορικούς του κόσμου. Η εκδήλωση
οργανώθηκε από την εταιρεία
Vinetum για λογαριασμό της Wines
of Crete.
1...,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13 15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,...84
Powered by FlippingBook