Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 2 - page 23

23
ΚΡΑΣΙ
Αφιέρωμα
Οίνος ευφραίνει καρδίαν και ο Έλληνας καταναλωτής κάνει καθημερινά χρήση της
αρχαίας ρήσης, καθώς το κρασί είναι συνυφασμένο με την κουλτούρα του Έλληνα. Σε
παλιότερη έρευνα της GPO, για λογαριασμό του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και
Τροφίμων, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το κρασί είναι το αλκοολούχο ποτό που
προτιμούν οι περισσότεροι Έλληνες. Ωστόσο, λόγω της οικονομικής κρίσης, φαίνεται
να υπάρχει μία μετατόπιση των καταναλωτών σε φθηνότερα εμφιαλωμένα προϊόντα ή
και αντικατάσταση του εμφιαλωμένου από χύμα κρασί. Τα πράγματα έπειτα από την
επιβολή Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (ΕΦΚ) στο κρασί αναμένεται να μειώσουν ακόμη
περισσότερο την κατανάλωση, με δυσμενείς απώλειες στην αγορά του κρασιού.
1...,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22 24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,...84
Powered by FlippingBook