Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 27

46 Τα ενεργειακά ποτά αναδεικνύονται σε μία από τις πιο επικερδείς κατηγορίες προϊόντων για τα καταστήματα της μικρής λιανικής κι η «μάχη» στην αγορά «φουντώνει» διαρκώς, προσφέροντας νέες επιλογές και ακόμη μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους για τους επαγγελματίες. Της Ελένης Σαραντάκη Energy Drinks Μ ία από τις προϊοντικές κατηγορίες που έχουν «εκτιναχθεί» τα τελευταία χρόνια, ειδικά σε ό,τι αφορά το κανάλι του μίνι μάρκετ και της μικρής λιανικής, είναι αυτή των ενεργειακών ποτών ή energy drinks. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η ζήτηση ακολουθεί μία απόλυτα ανοδική πορεία, με τα στοιχεία της Nielsen να δεί- χνουν ότι ειδικά οι νέοι καταναλωτές έχουν αρχίσει να απομακρύνονται από τα αναψυκτικά, δείχνοντας προτίμηση στα energy drinks. Συγκεκριμένα και όσον αφορά μία από τις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου, τις ΗΠΑ, οι πωλήσεις των ενεργειακών ποτών κατέγραψαν αύξηση 11,2% το 2019, αγγίζοντας τα 12,2 δισ. δολάρια. Αντίστοιχη είναι, όμως, η εικόνα και στην Ελλάδα, με τις πιο πρόσφατες έρευνες να δείχνουν ότι τα ενεργειακά ποτά έχουν αρχίσει να αναδεικνύονται στην κατηγορία με τις καλύτερες επιδόσεις εντός του κλάδου των αναψυκτικών και των μη αλκοολούχων ποτών, επωφελούμενα από τις νέες τάσεις και τον τρόπο ζωής των millennials, οι οποίες αυξάνουν διαρκώς και τις επενδύσεις των εταιρειών προς αυτή την κατεύθυνση. Στοιχεία του ΕΦΕΤ δείχνουν δε, ότι τα εν λόγω προϊόντα καταναλώνονται σε μεγάλο βαθμό από τους εφήβους και στη χώρα μας, καθώς σε αυτούς οφείλεται το 43,9% της εγχώριας κατανάλωσης. Ένα από τα πιο «καυτά» προϊόντα της μικρής λιανικής Αφιέρωμα

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=