σίγουρα δεν είμαι ο μόνος, είναι
η συμπεριφορά. Είναι γνωστό
ότι σε πολλά παιχνίδια βρίζουν
πολλοί και πολύ. Φεύγουν και
σε παρατάνε σύξυλο σε κρίσιμα
σημεία και άλλα τέτοια όμορφα
πράγματα. Αναρωτιέμαι τι θα
μπορούσαμε να κάνουμε για να
εξαλειφθεί ή τουλάχιστον να
μειωθεί αυτό το φαινόμενο. Σί-
γουρα πολλές εταιρείες έχουν
δημιουργήσει κάποια συστήματα
για να μειώσουν το φαινόμενο,
όπως bans, reports και άλλους
τέτοιους μηχανισμούς, όμως, και
πάλι φαίνεται να είμαστε απτόη-
τοι και να βασιζόμαστε στο ότι
στις περισσότερες περιπτώσεις
οι κυρώσεις δεν είναι μόνιμες ή
πολύ απλά υπάρχει η ευχέρεια
να κάνεις πάντα άλλο λογαρια-
σμό και να συνεχίσεις απτόητος
να κάνεις τη ζωή των υπόλοιπων
δύσκολη και δυσάρεστη. Όταν
DIABLO 3: ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ (ΜΟΝΙΜΟ)
INTERNET, ΤΗ ΓΛΙΤΩΣΑΝ ΦΤΗΝΑ
Αποκαλύφθηκαν νέες λεπτομέρειες για το εν λόγω άχρηστο κατα-
σκεύασμα. Θα απαιτεί ΜΟΝΙΜΗ σύνδεση στο Internet για να παιχτεί,
θα έχει συστήματα, όπως Auction House, ανταλλαγές αντικειμένων
και αλληλεπίδραση παικτών όμοια με αυτή των MMOs και κάποια άλλα
όμορφα πράγματα που παραλείπω, γιατί όσοι έπιασαν το νόημα, ήδη
κατάλαβαν ότι το ζήτημα κάπου εδώ μας «χάνει». Εν τω μεταξύ, μαζεύ-
ουν πάλι υπογραφές διαμαρτυρίας, για να έχει και single player τομέα
το παιχνίδι, αλλά πλέον δεν υπάρχει λόγος για αντιδράσεις. Την πρώ-
τη φορά, η Blizzard έγραψε 70.000 άτομα στα παλιά της τα παπούτσια
της για τη διαμαρτυρία τους που αφορούσε στο άθλιο
καλλιτεχνικό/γραφικό/αισθητικό κομμάτι του παιχνιδιού, τώρα που εί-
ναι σχεδόν έτοιμο, θα σκεφτεί αυτούς που δεν έχουν μόνιμη ή καθό-
λου σύνδεση ή αυτούς που δεν γουστάρουν να παίξουν το «World of
Diablo» και θέλουν απλώς να παίξουν το Diablo 3; Ευχάριστα τα νέα,
λοιπόν! Όσοι από εσάς δεν έχετε Internet, ή έχετε ασταθή σύνδεση, ή
γνωρίζετε σίγουρα ότι έπειτα από λίγο καιρό δεν θα μπορείτε να πλη-
ρώνετε λεφτά για σύνδεση, ξέρετε από τώρα ότι γλιτώσατε ήδη 50 ζε-
στά ευρώ! Ευκαιρία να φύγει από τη μέση κάνας λογαριασμός νερού
ή ΔΕΗ κ.λπ. Σε καλή μεριά!
–demise2012
GTA 5: ΠΑΤΑΤΑ Ή ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ;
To GTA IV ήταν τόσο πίσω σε σχέση με το San Andreas όσον αφο-
ρά στο περιεχόμενο, γιατί πολύ απλά δεν υπήρχαν τα εφόδια για να
φτιάξουν περισσότερα πράγματα. Η ανάπτυξη και μόνο της RAGE
(Rockstar Anvanced Game Engine) πήρε ένας Θεός ξέρει πόσο και-
ρό και ο σχεδιασμός ενός τέτοιου παιχνιδιού μόνο εύκολος δεν εί-
ναι. Μην ξεχνάς επίσης ότι το παιχνίδι αρχικά προοριζόταν για τις
κονσόλες, οι οποίες θα έπρεπε να θυσιάσουν την εξαιρετική ποιό-
τητα (για τις δυνατότητές τους) των γραφικών τους, για να αναπα-
ραστήσουν χάρτη με μέγεθος όπως εκείνου του San Andreas, κάτι
που έκανε το PS2. Τέλος, μην ξεχνάμε ότι το SA είχε μίλια άχρη-
στης γης, χιλιόμετρα κουραστικών χωματόδρομων που δεν πρόσφε-
ραν σχεδόν τίποτε διασκεδαστικό στον παίκτη. Γιατί να ξοδέψεις
τόση ενέργεια, ανθρώπινο δυναμικό και πόρους για να φτιάξεις
OI AΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ (AΠΟ ΤΟ PCMASTER. GR/FORUM)