απόλυτο έλεγχο στις πολλές ικανότητες
του Companion (μπορείτε ακόμη και να
βάλετε τα skills τους στην μπάρα σας και
να τα χρησιμοποιείτε κατευθείαν), αλλά
γενικά κινούνται και πολεμούν μια χαρά
μόνοι τους. Οι Companions, φυσικά,
έχουν και το δικό τους, πλήρες inventory
με όλα τα slots και θα πρέπει να αναβαθ-
μίζετε τακτικά τον εξοπλισμό τους για να
σας βοηθούν στη μάχη. Σημειώστε ότι
υπάρχει σε μερικούς χαρακτήρες και η πι-
θανότητα σύναψης… ρομαντικών σχέσε-
ων με το χαρακτήρα σας. Δωράκια και ει-
δύλλια, η υπογραφή της BioWare στα παι-
χνίδια της τον τελευταίο καιρό, κάτι που
μεταφέρθηκε και στο SW:TOR, είτε σας
αρέσει αυτό είτε όχι…
O Companion πάνω από όλα, παίρνει…
«επ’ ώμου» το κεφάλαιο του Crafting.
Εσείς απλώς δίνετε την εντολή και αυτός
κάνει τα υπόλοιπα (αν έπρεπε να χαζεύω
το χαρακτήρα μου να αγκομαχάει με τις
ώρες πάνω από ένα αμόνι και να κοπανά-
ει σφυριά, θα αυτοκτονούσα). Στο SW:TOR
δεν κάνετε εσείς το Crafting, απλώς ανα-
θέτετε αποστολές στους Companions.
Τα λεγόμενα crew skills, λοιπόν, έχουν
τρεις υποκατηγορίες. Υπάρχουν τα
Gathering, τα Crafting και τα Mission
skills. Στα Gathering έχουμε τα
Archeology, Bioanalysis, Scavenging (τρο-
φοδοτούν με πρώτες ύλες τα Crafting)
και το Splicing που αποφέρει συνήθως κα-
τευθείαν credits. Μπορείτε να στείλετε
έναν Companion σε μία αποστολή περι-
συλλογής από ένα μενού με διαθέσιμες
επιλογές. Ανάλογα με το επίπεδο/δυσκο-
λία, θα λείψει για ορισμένο χρόνο (από λί-
γα λεπτά μέχρι ώρες, ακόμη και αν είστε
off–line) και όταν επιστρέψει, ανάλογα με
τα στατιστικά του, θα φέρει τις πρώτες
ύλες. Στο Crafting έχουμε τα εξής:
Armormech (πανοπλίες), Armstech
(όπλα), Artifice (αντικείμενα με Force),
Biochem (αναλώσιμα και εμφυτεύματα),
Cybertech (gadgets), Synthweaving (ρού-
χα). Τα Mission Skills είναι τα Diplomacy,
Treasure Hunting, Investigation,
Underworld Trading. Ουσιαστικά, στέλνε-
τε σε αποστολές τους βοηθούς σας και
μπορούν να σας φέρουν σπάνιες πρώτες
ύλες, σχεδιαγράμματα, δώρα για
Companions, ακόμη και Dark/Light points.
Σημειώστε ότι, οποιοδήποτε αντικείμε-
νο φτιάχνετε, μπορείτε να το «διαλύσετε»
με το Reverse Engineering. Με αυτόν τον
τρόπο ανακτάτε ένα ποσοστό από τις
πρώτες ύλες, ενώ υπάρχει η πιθανότητα
να ανακαλύψετε μία πιο καλή «συνταγή»
για ένα καλύτερο αντικείμενο. Υπάρχει
επίσης πάντα μία πιθανότητα για critical
success, με αποτέλεσμα ανάλογα με το
επάγγελμα. Ένα critical success σε μία
κατασκευή αντικειμένου θα του δώσει
ένα slot, στο οποίο βάζετε ένα
Augmentation που βελτιώνει ακόμη πε-
ρισσότερα τα stats. Μία αποστολή
Splicing που έχει Critical Success, μπορεί
να φέρει περισσότερα credits ή και κά-
ποιο Rare/Epic δωράκι.
Όσο ανεβαίνετε επίπεδα, θα μπορείτε
να στέλνετε περισσότερους Companions
σε αποστολές, κάτι που δίνει έναν τόνο
στρατηγικής και multi–management που
δεν έχουμε ξαναδεί να υλοποιείται με τέ-
τοιο τρόπο σε ΜΜΟ. Ενώ στέλνετε κάποι-
ον να μαζέψει πρώτες ύλες, ο άλλος κα-
τασκευάζει mods, χειροβομβίδες και μία
ασπίδα για το διαστημόπλοιο (στο
Crafting μπορείτε να βάλετε πολλά αντι-
κείμενα στη γραμμή παραγωγής), ο τρίτος
είναι σε αποστολή για να μαζέψει Dark
Side points, ο τέταρτος μαζεύει Credits σε
αποστολή Splicing, ενώ τον πέμπτο τον
έχετε μαζί για τις μάχες. Οι Companions
έχουν και bonuses σε ορισμένα επαγγέλ-
ματα (bonus επιτυχίας ή και αυξημένες πι-
θανότητες για critical success), οπότε αν
αξιοποιείτε σωστά κάθε μέλος της κου-
στωδίας σας, θα απολαμβάνετε μεγαλύτε-
ρα οφέλη. Όπως πάντα, με το Crafting
ασχολείστε… όσο θέλετε: Αν βαριέστε να
φτιάχνετε διάφορα αντικείμενα που ίσως
να μη χρησιμοποιήσετε ποτέ, μπορείτε
απλώς να πάρετε το Splicing που δίνει κα-
θαρό κέρδος και να στέλνετε και τους πέ-
ντε για credits. Πολύ μεγάλη ευελιξία και
μία απαραίτητη φρεσκάδα στο κεφάλαιο
Crafting.
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ
ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΑ
Απαραίτητο κακό στα ΜΜΟs οι μετακι-
νήσεις: Ειδικά στην αρχή, υπάρχει πολύς
ποδαρόδρομος. Ευτυχώς, όμως, δεν είναι
τόσο τραγικά τα πράγματα όσο σε άλλα
ΜΜΟ: στο 14ο επίπεδο, κάθε κλάση μα-
θαίνει το Sprint (που επιταχύνει την κίνη-
ση όσο είστε εκτός μάχης), ενώ στο 25ο
αγοράζετε το πρώτο speeder bike που
σας λύνει τα χέρια. Υπάρχουν, επίσης, πά-
ρα πολλά Taxi Paths που ενώνουν περιο-
χές και βάσεις και σας μεταφέρουν γρή-
γορα έναντι μικρής αμοιβής. Επιπλέον,
έχετε μία κάρτα τηλεμεταφοράς που σας
μεταφέρει στο Fleet (το βασικό hub της
κάθε παράταξης), αλλά και ένα Quick
Travel (με cooldown μισής ώρας) που σας
μεταφέρει σε οποιαδήποτε βάση έχετε
«ξεκλειδώσει» στον πλανήτη που παίζετε.
Αρκετά βοηθήματα στις μεταφορές, λοι-
πόν, οπότε ο όποιος αρχικός ποδαρόδρο-
μος νομίζω είναι σε υποφερτά επίπεδα.
Εξάλλου, αν έλειπε τελείως, θα χανόταν
η αίσθηση ότι βρίσκεστε σε έναν μεγάλο,
ζωντανό κόσμο.
Στο τέλος του πρώτου κεφαλαίου της
ιστορίας σας (από τα τρία), θα πάρετε και
το διαστημόπλοιό σας, το οποίο επιτρέπει
άμεση μετακίνηση από πλανήτη σε πλα-
νήτη. Μόλις αποκτήσετε το διαστημό-
πλοιό σας, ξεκλειδώνουν και οι Space
Missions, αποστολές που παίζονται ως
«railway shooters». Χειρίζεστε το σκάφος
σας, ρίχνετε με blasters και πυραύλους,
αλλά κάνετε και κάποιους υποτυπώδεις
ελιγμούς με το πάτημα του Space Bar.
93
PC Master
Η Nar Shaddaa αποτελεί high–light στο σχεδιασμό: φοβερή ατμόσφαιρα μεγαλούπολης με πολλά
φώτα, ίντριγκα και έγκλημα.
O διαστημικός χάρτης από το πιλοτήριο του
σκάφους επιτρέπει άμεση μετακίνηση μεταξύ
των πλανητών.