Page 65 - PCM267

Basic HTML Version

65
PC Master
Το εν λόγω φανταστικό παιχνίδι αποτελεί φόρο τιμής στον
«προπάτορα» των FPS, Wolfenstein 3D, και κατάφερε απόλυ-
τα να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Όπως και τότε, έτσι
και τώρα, ένας τολμηρός καταδρομέας που αιχμαλωτίζεται
από τους Ναζί, καταφέρνει τελικά να αποδράσει από τις δαι-
δαλώδεις εγκαταστάσεις τους και να πάρει την εκδίκησή του.
Πέρα από τη φοβερή single player εμπειρία, με σεβασμό στην
παράδοση, μας προσφέρθηκε και ένα από τα πιο εθιστικά
multiplayer που έχουν υπάρξει. Είναι πραγματικά υπέροχο
όταν ένα όνομα της ηρωικής gaming περιόδου «συστήνεται»
και στο καινούργιο κοινό, καταφέρνοντας να προκαλέσει τις
ίδιες ενθουσιώδεις αντιδράσεις, αλλά και ταυτόχρονα να κά-
νει περήφανους τους «παλιούς».
RETURN TO CASTLE
WOLFENSTEIN (2001)
LOL
WIN
OMG FAIL
Ετυμηγορία:
Επιστροφή στο
κάστρο του
τρόμου.
Για να είμαστε ιστορικά ακριβείς, πρέπει να αναφέρουμε
και το Prince of Persia 3D του 1999, που παρά τις ατέλειες
του ήταν το πρώτο που έκανε τη μετάβαση από το platform
περιβάλλον στο πλήρως τρισδιάστατο. Όμως, το Sands of
Time είναι το απόλυτο υπόδειγμα για το πώς πρέπει να ανα-
γεννιέται μία παλιά σειρά. Η γνωστή ιστορία «φυλακισμένος
πρίγκιπας αναζητά την καλή του» ξετυλίγεται ξανά με έναν
απίστευτα καλλιτεχνικό και βαθύ τρόπο, εμπλουτισμένη με
πλήθος από νέα μυθολογικά στοιχεία. Και αυτό ήταν μόνο η
αρχή. Με τίτλους τέτοιας απαράμιλλης ποιότητας, είναι αδύ-
νατο κάποιος να ταχθεί απολύτως κατά των reboots.
PRINCE OF PERSIA:
THE SANDS OF TIME (2003)
Ο Πρίγκιπας
πάντα κρατά
άψογα τις
ισορροπίες.
LOL
WIN
OMG FAIL
Ετυμηγορία:
To Strike Force δεν είναι προφανώς η χαρακτηριστικότερη
περίπτωση reboot, αφού κυκλοφόρησε μόλις λίγα χρόνια με-
τά τα παιχνίδια της ομώνυμης καταπληκτικής σειρά τακτικής
σε πραγματικό χρόνο. Όμως, για διάφορους λόγους, αυτή τό-
τε έδειχνε ότι «έσωνε το καντήλι» της και το παρόν μίασμα
υποτίθεται πως θα την αναζωογονούσε. Αλίμονο… Αυτό που
αντίκρισαν τα μάτια μας, ήταν ένα αισχρό κακέκτυπο των Call
of Duty που θελήσαμε να ξεχάσουμε γρήγορα. Κρίνοντας
πλέον εκ του αποτελέσματος, οι δημιουργοί των Commandos
έπρεπε να εμείνουν μέχρι τέλους σε αυτό που ήξεραν να κά-
νουν καλά και όχι να μπουν σε ξένα «χωράφια» και να κάψουν
το ισχυρό «χαρτί» τους…
Πάρα την αρίθμησή του ως το τρίτο Doom και την υποτιθέ-
μενη επιστροφή της id στις «ρίζες» της, επρόκειτο για μία
ολοκληρωτική αναθεώρηση της σχεδιαστικής φιλοσοφίας
της. Πάνω απ’ όλα, το Doom 3 μάς άφησε με ένα αίσθημα
τρομακτικής έκπληξης και αμηχανίας για την απομάκρυνσή
του από το ανοικτό gameplay και τον ιδιότυπο «πρωτογονι-
σμό» των κλασικών Doom. Αν το παιχνίδι δεν έφερε αυτό το
ιστορικό όνομα, θα μιλούσαμε για ένα καταπληκτικό horror
FPS και θα εστιάζαμε κυρίως σε αυτό. Αλλά το ότι τόλμησε
να φέρει το όνομα «Doom», δεν γίνεται να παραβλεφθεί. Λίγο
παραπάνω στοργή, φροντίδα και σεβασμός εκ μέρους της id
προς τις ίδιες τις καταβολές της δεν θα έβλαπταν.
DOOM 3 (2004)
COMMANDOS:
STRIKE FORCE (2006)
LOL WIN
OMG
FAIL
Ετυμηγορία:
LOL WIN OMG
FAIL
Ετυμηγορία:
Karma(k) is a
bitch…
Κομάντο για
κλάματα.