Page 55 - PCM272

Basic HTML Version

55
PC Master
Η εναλλαγή, λοιπόν, μεταξύ ανθρώπινης μορφής και Undead εί-
ναι συνεχής, αρκεί να έχετε διαθέσιμα Humanity essences (τα
οποία δύσκολα εντοπίζονται), ενώ κάθε μορφή έχει τα δικά της
υπέρ και κατά. Ως άνθρωπος αυξάνουν ελαφρώς τα χαρακτηριστι-
κά του ήρωά μας, είναι πιο πιθανό να βρεθούν καλύτερα αντικείμε-
να κατά την περιπλάνησή σας, ενώ αν παίζετε on–line, είναι εφικτό
να «μπουν» στο παιχνίδι σας άλλοι παίκτες και να σας βοηθήσουν
στο έργο σας (π.χ., σε κάποιο δύσκολο boss) ή ακόμα και να σας
σκοτώσουν (με την προϋπόθεση ότι βρίσκονται πλησίον του δικού
σας level – ευτυχώς)!
Γενικότερα, το on–line στοιχείο είναι πολύ έντονο, καθώς όσο
παίζετε και είστε συνδεδεμένοι σε κάποιο server της εταιρείας,
μπορείτε να παρακολουθείτε τις κινήσεις άλλων παικτών σαν
ghosts, να δείτε τυχόν μηνύματα που έχουν αφήσει (προειδοποιητι-
κά ή παραπλανητικά), ακόμα και αν έχει πεθάνει κάποιος πριν από
εσάς στο σημείο που βρίσκεστε! Μία διακριτική πινελιά MMORPG,
δηλαδή, αλλά χωρίς τη δυνατότητα σχηματισμού party, καθώς το
Dark Souls επίτηδες δεν σας αφήνει να συνομιλήσετε με φίλους
σας ή να μπείτε στο lobby που εσείς επιθυμείτε, προκειμένου να
υπάρχει συνεχώς ο φόβος για το άγνωστο και να μην νιώσετε το
παραμικρό ίχνος ασφάλειας ότι κάποιος βρίσκεται δίπλα σας και σας
καλύπτει. Trust no one, λοιπόν, και προσέξτε τα νώτα σας!
Μετά από όλα αυτά, είναι άξιο απορίας το πώς ένας τέτοιος
hardcore τίτλος δεν βρήκε το δρόμο του σε μία πλατφόρμα που,
θεωρητικά, εντοπίζονται οι πιο απαιτητικοί και σκληροπυρηνικοί
παίκτες για το συγκεκριμένο είδος (τα RPG δηλαδή). Ευτυχώς, η
απορία αυτή δεν διήρκεσε πολύ.
PETITIONS ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
Η έκδοση για PC ανακοινώθηκε επίσημα από τη Namco Bandai
για το τέλος του Αυγούστου, αν και η όλη διαδικασία για τη λήψη
της σχετικής απόφασης ήταν ολίγον τι ανορθόδοξη. Κατ’ αρχάς,
αφού πολλοί PC gamers εξέφρασαν την επιθυμία τους να παίξουν
τον τίτλο στις οθόνες τους, ο administrator της Namco Bandai
απάντησε σε αυτές τις εκκλήσεις, αναφέροντας ότι υπάρχει η πιθα-
νότητα να γίνει η μεταφορά, αρκεί να υπάρχει το ανάλογο κοινό να
την υποστηρίξει. Με άλλα λόγια, αν ξεκινούσε ένα petition, όπως
αυτά που ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια κάθε τόσο στο Internet, και
υπήρχε η ανάλογη ανταπόκριση, τότε το Dark Souls θα έβρισκε το
δρόμο του προς τα PCs.
Έτσι κι έγινε, καθώς στις αρχές του χρόνου το petition που δημι-
ουργήθηκε από κάποιους οπαδούς του παιχνιδιού, έφτασε τις
93.000 περίπου υπογραφές μέσα σε μία εβδομάδα! Αριθμός που
έκανε τον administrator να απαντήσει άμεσα, εκδηλώνοντας την
έκπληξή του για τη μαζική κινητοποίηση των fans και τονίζοντας
ότι πλέον η προσοχή των «μεγάλων κεφαλιών» της Namco έχει
στραφεί προς το συγκεκριμένο petition και σκέφτονται αρκετά σο-
βαρά τις επόμενες κινήσεις τους. Μία, δίχως άλλο, πολύ ελπιδοφό-
ρα εξέλιξη, που χαροποίησε ιδιαίτερα τους οπαδούς.
Τελικά, ελάχιστους μήνες μετά και συγκεκριμένα στις αρχές
Απριλίου, το Dark Souls «ανακοινώθηκε» μέσω του περιοδικού «PC
Action», έχοντας προσθέσει ως υπότιτλο την ατάκα «Prepare to
Die», όπως, άλλωστε, είναι το σλόγκαν των ανθρώπων πίσω από τη
H σημαντική
ιστορία ενός
αποκλειστικού
console-RPG που
κάνει τη μετάβαση
στα PC, μία
μετάβαση που
δημιουργεί
δεδικασμένο και
η οποία θα
συζητηθεί πολύ…
Ακόμα και οι αρουραίοι είναι τεράστιοι!