Page 86 - PCM272

Basic HTML Version

R
eview
Belial, Lord of Lies. Γενικά, αυτή η περιοχή
μας είχε αφήσει διχασμένους ως προς το
πόσο «σφιχτοδεμένη» είναι – ίσως τελικά
και αυτή να είναι η επιτυχία της, δηλαδή
το πόσο μας παραπλάνησε. Εκεί που το
παιχνίδι πραγματικά ανεβάζει ταχύτητα
και γίνεται επικό είναι στο Act III, όπου κα-
λούμαστε να γίνουμε η αιχμή του δόρατος
της άμυνας του τελευταίου οχυρού στο
Mt. Arreat. Η τελική κλιμάκωση έρχεται
στο Act IV, το οποίο εσκεμμένα έγινε πολύ
μικρότερο, ώστε να υπάρχει σωστή έντα-
ση (κάτι που είχε γίνει και στο D2, αλλά
εξαιτίας έλλειψης χρόνου και όχι σκηνο-
θετικού τεχνάσματος). Σε γενικές γραμ-
μές, η ιστορία είναι απλή, αλλά με βάθος
στο lore (γενικά ήθελαν να ξεζουμίσουν
παλιές δόξες) και σφιχτοδεμένη, καθώς
κάθε main quest έχει νόημα και έναν σκο-
πό. Δυστυχώς, θα προτιμούσαμε να ήταν
λίγο μεγαλύτερη, μιας και κράτησε περί-
που 22 ώρες το πρώτο playthrough στο
normal, εξερευνώντας/διαβάζοντας τα
πάντα.
(S)KILL WITH POWER
Η περιγραφή των ηρώων μας έχει γίνει
στην αντίστοιχη ενότητα του τρέχοντος
review. Αυτό που πρέπει να αναλυθεί εί-
ναι ο τρόπος με τον οποίο αυτοί βελτιώ-
νονται. Το maximum level που μπορούμε
να φτάσουμε είναι το 60, ενώ αυτό κατα-
νέμεται στις δυσκολίες του παιχνιδιού ως
εξής: Normal (1-30), Nightmare (30-50),
Hell (50-60) και στο Inferno, που είναι η
καινούργια δυσκολία, απλώς πολεμάμε με
maximum level τέρατα που είναι αρκετά
πιο πάνω από το level μας! Φυσικά, δεν
λείπει και η επιλογή του Hardcore mode,
όπου έτσι και πεθάνουμε μία φορά, χά-
νουμε και το χαρακτήρα μας και τα αντι-
κείμενα που είχε.
Γενικά πλέον υπάρχουν τέσσερα
attributes: Strength, Dexterity, Vitality
και Intelligence. Τα σημαντικά attributes
για κάθε χαρακτήρα είναι αντίστοιχα με
τον τρόπο παιχνιδιού του (π.χ., Strength
PC Master
86
Σε προτιμούσα με την παλιά σου φορεσιά, φίλτατη!
ELECTIVE INTERFACE:
Ο σχεδιασμός του interface έχει γίνει έχο-
ντας τους πολύ αρχάριους στο μυαλό. Έτσι, η Blizzard, έχει «κλειδώ-
σει» τα είδη των skills που μπορείτε να αναθέσετε στο ποντίκι και τα
πλήκτρα 1 ως 4. Προτείνουμε την άρση του περιορισμού, ώστε να βά-
ζετε ό,τι skill θέλετε όπου θέλετε (ενεργοποιήστε το Elective από τα
Options) για επιπλέον πειραματισμούς.
ADVANCED TOOLTIPS:
Όπως και με το Elective Interface, έτσι και
τα tooltips κάθε skill έχουν σχεδιαστεί με το νέο παίκτη κατά νου. Αν
θέλετε περισσότερο μαθηματική ανάλυση στο τι κάνει κάθε skill,
ενεργοποιήστε την αντίστοιχη επιλογή στα Options.
MOUSEOVER ITEM:
Δεν υπάρχει χώρος στο inventory και έπεσε το
τελευταίο μπλε αντικείμενο; Μπορούμε να κάνουμε απλώς mouseover
στο αντικείμενο, έχοντας πατημένο ταυτόχρονα και το Ctrl, και αυτό-
ματα θα δούμε το tooltip του!
ΤΕΡΜΑ ΤΑ BOSS RUNS:
Στο Diablo 2 ο πιο γρήγορος και ασφαλής
τρόπος για να μαζέψεις καλά αντικείμενα ήταν με boss runs: άρχιζες
ένα παιχνίδι, πήγαινες κατευθείαν στο waypoint πριν από το boss
που ήθελες, έτρεχες και σκότωνες το boss. Μέσα σε 1 λεπτό, μπόλικο
loot… αλλά από άποψη game design, δεν ήταν ό,τι καλύτερο. Πλέον
στο Diablo 3 δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό: την πρώτη φορά που θα
σκοτώσετε ένα boss, θα σας δώσει καλά αντικείμενα. Αλλά από εκεί
και πέρα, τις επόμενες φορές που θα τον ρίξετε (σε όλα τα επίπεδα
δυσκολίας), θα ρίχνει ό,τι περίπου θα έριχνε κι ένα elite mob, ίσως
και χειρότερα. Πλέον, αν θέλετε να μαζέψετε αντικείμενα, χρειάζεται
εξερεύνηση για να βρίσκετε elite/unique mobs, σεντούκια και τα διά-
φορα περίεργα random encounters/events. Κάθε φορά που σκοτώ-
νουμε elite/unique στη δυσκολία Inferno παίρνουμε το Nephalem
Valor buff, το οποίο μας δίνει επιπλέον Magic Find για τα bosses!
ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΣΤΑ ΜΠΛΕ:
Τα μπλε αντικείμενα μπορείτε να τα κάνετε
«Salvage» για να πάρετε πρώτες ύλες, με τις οποίες ο Blacksmith θα
σας φτιάξει αντικείμενα. Μπορείτε, εναλλακτικά, να τα πουλάτε για
χρυσό. Η συμβουλή μας είναι να κάνετε κάτι ενδιάμεσο: μην τα «σπά-
τε» όλα σε components (απλά θα βρεθείτε με άπειρες πρώτες ύλες
που δεν μπορείτε να αξιοποιήσετε) και μην διστάσετε να πουλήσετε
μερικά εάν τα αποθέματα χρυσού είναι χαμηλά. Ειδικά στις μετέπειτα
δυσκολίες τα κάτω του level 29 αντικείμενα πηγαίνουν κατευθείαν σε
vendor!
ΜΑΘΕΤΕ ΤΑ ΤΕΡΑΤΑ:
Τα τέρατα με μπλε όνομα είναι elite, αυτά με
κίτρινα ονόματα είναι unique, ενώ με μοβ έχουμε τα super unique.
Έχουν διαφορετικές ικανότητες, ανάλογα με τον τύπο τους: τα
Teleporters τηλεμεταφέρονται, τα Wallers φτιάχνουν τοίχους γύρω
σας, τα Jailers σας ακινητοποιούν, τα Nightmarish κάνουν Fear κ.λπ.
Καλό είναι να τα αναγνωρίζετε γρήγορα και να αντιδράτε ανάλογα.
Για κάθε δυσκολία παίρνουν μία επιπλέον ιδιότητα, καθιστώντας μερι-
κούς συνδυασμούς θανατηφόρους (τέσσερις ιδιότητες στο inferno).
Τα Treasure Goblins σκοτώστε τα γρήγορα, γιατί ανοίγουν portals και
διαφεύγουν, ενώ δίνουν πολύ θησαυρό εάν τα ρίξετε!
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ STASH:
Αυτήν τη φορά, η αποθήκη σας είναι
διαθέσιμη σε όλους τους χαρακτήρες που έχετε φτιάξει. Είναι μία ση-
μαντική διαφορά από το D2 – μπορεί να κοστίζει χρυσό η αναβάθμιση
για να έχετε περισσότερο χώρο, αλλά αξίζει τον κόπο να αποθηκεύετε
αντικείμενα που μπορείτε μετά να αξιοποιήσετε με έναν άλλο χαρα-
κτήρα σας. Τέρμα πλέον οι mule characters δηλαδή!
ΠΕΡΙ MASSACRE BONUS:
Το bonus που παίρνετε από τα
Massacres, όταν σκοτώνετε πολλά τέρατα μαζί, ίσως σας φαίνεται λί-
γο… επειδή είναι. Θα χρειαστεί να σκοτώσετε πάνω από 30 τέρατα,
για να πάρετε σε bonus XP την αξία ενός μόνο τέρατος. Το Massacre
Bonus είναι ευκαιριακό κερασάκι, μην κάνετε τον κόπο να το κυνηγά-
τε (καλύτερο boost θα έχετε αν φοράτε πολλά αντικείμενα τύπου
Adventurer).
KEYBINDS:
Πλέον μπορούμε να αναθέσουμε κάθε πτυχή χειρισμού
του παιχνιδιού σε κάθε κουμπί που θέλουμε από τις επιλογές. Ειδικά
για τους κατόχους gaming mouse η επιλογή μετράει πολύ.
ACHIEVEMENTS:
Προς αποφυγή spoilers, καλό θα ήταν να μη δει κά-
ποιος τα achievements πριν από το πρώτο του ολοκληρωμένο πέρασμα.
MAIN ATTRIBUTE:
Καλό θα ήταν, πέρα από το μπούκωμα του main
attribute κάθε κλάσης, να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στο Vitality, διαφο-
ρετικά από το Nightmare και μετά τα πράγματα θα είναι πολύ δύσκο-
λα και εξαιρετικά θανατηφόρα για τους χαρακτήρες σας!
STARTING TIPS