R
eview
έλειπε από το D2 και κάνει την επανεμ-
φάνισή του εδώ, είναι η εμφάνιση
random event στα χνάρια των random
quests που είχε το D1. Για παράδειγμα,
σε ένα παιχνίδι ως «secondary quest» συ-
ναντήσαμε το μαθητή του necromancer,
που σκότωσε μαζί με τους άλλους ήρωες
τον Diablo 20 χρόνια πριν, και πραγματο-
ποιήσαμε ένα event. Σε ένα άλλο παιχνί-
δι που δημιουργήσαμε στο ίδιο ακριβώς
σημείο, ο μαθητής έλειπε και υπήρχε ένα
διαφορετικό event λίγο πιο κάτω! Η με-
γάλη διαφορά του χάρτη του D3 από αυ-
τόν του D2 εντοπίζεται στο ότι αυτός πα-
ραμένει σταθερός σε μέγεθος ανάλογα
με τη δυσκολία. Στο D2 όσο πηγαίναμε
προς το Hell, τόσο πιο δαιδαλώδη μορφή
έπαιρναν οι χάρτες, ενώ μεγάλωναν και
σε έκταση. Κάτι τέτοιο δεν φαίνεται να
ισχύει στο D3.
Μιλήσαμε για τέρατα. Στο D3 συναντά-
με και γνωστά τέρατα (fallen, goatmen)
αλλά και καινούργια με πολλές ιδιαιτερό-
τητες. Πολλά από αυτά είναι εξαιρετικά
θανατηφόρα ακόμα και όταν δεν είναι
elite/champions. Γενικά το D3 διαφορο-
ποιείται σχετικά με την αντιμετώπιση των
τεράτων. Στα μεταγενέστερα επίπεδα δυ-
σκολίας δεν παρατηρούμε πλέον
immunities (δεν θα είχαν πλέον και νόη-
μα), αλλά επιπλέον ιδιότητες και αντιστά-
σεις από τα τέρατα.
Τι θα ήταν όμως το D3 αν δεν είχε επι-
κά Bosses; Σε αυτόν τον τομέα δεν μας
αφήνει αχόρταγους ούτε κατά διάνοια.
Μεγάλα bosses και επικές μάχες οι οποί-
ες πλέον αποκτούν νόημα και απαιτούν
προσήλωση και τακτική ανάλυση. Ναι,
σε αυτό τον τομέα το Diablo 3 έχει πά-
ρει τον τρόπο σχεδίασης του WoW, το
οποίο όμως δεν είναι σε καμία περίπτω-
ση κακό. Αντιθέτως, είναι πολύ προτιμό-
τερο από το potion spam που είχε ο
προκάτοχός του. Και μιας και είπαμε
potion spam, πλέον και αυτό έχει κα-
ταργηθεί! Ναι, τα potions είναι πλέον σε
cooldown. Πώς όμως αναπληρώνουμε
υγεία έτσι και το χρειαστούμε; Όσο ρί-
χνουμε τέρατα, αυτά έχουν μία πιθανό-
τητα να ρίξουν health globes (επηρεα-
σμένος ο Jay Wilson από τον εαυτό του
όσο δούλευε στο Blood). Όταν τσιμπάμε
τα health globes, κερδίζουμε και μέρος
της υγείας μας.
89
PC Master
εύκολος στο παιχνίδι του, για να το μάθει κάποιος καλά, πρέπει να
εξοικειωθεί πολύ. Τα αποτελέσματα όμως είναι σαρωτικά!
Witch Doctor (WD):
Δυστυχώς για πολλούς ο necromancer αποτελεί
παρελθόν (πολλοί ελπίζουν προς το παρόν). Το ρόλο του crowd
control/pet class καλείται να αναλάβει ο Witch Doctor, ο οποίος χρησι-
μοποιεί voodoo για να αντιμετωπίσει τους κινδύνους του Sanctuary.
Zombie Dogs, αράχνες, fetish είναι μόνο λίγα από τα minions του WD,
ενώ χρησιμοποιεί με πολύ μεγάλη δεξιότητα poison skills, όπως και ο
παλιός μας φίλος necro. Όλα αυτά, φυσικά, απαιτούν το πολύ γνωστό
σε όλους mana, το οποίο αργεί σχετικά να γεμίσει και είναι εξαιρετικά
πολύτιμο όσο ανεβαίνει η δυσκολία. Τέλος, τα skills του έχουν ιδιαίτε-
ρη δυνατότητα στο crowd control και είναι τύπου Damage over Time
(DoT), καθιστώντας ιδιαίτερο τον τρόπο παιξίματος της κλάσης. Ποιος
όμως δεν θα ήθελε να κάνει summon έναν ολόκληρο στρατό από fetish
σε αντίποινα για όλα αυτά που είχαμε τραβήξει στη ζούγκλα του D2;
Wizard (Wiz):
Η τυπική spellcasting κλάση. Στην ιστορία μας η Wizard
δεν είχε ούτε την υπομονή ούτε την εκπαίδευση της sorceress του D2,
γι’ αυτό και έφυγε από τη σχολή εκπαίδευσής της. Ως αποτέλεσμα, ενώ
τα skills τους μοιάζουν (meteor, blizzard, hydra επιστρέφουν) με την
(elementalist) sorceress, η Wizard με τα καινούργια skills που χρησι-
μοποιεί μοιάζει περισσότερο με σόου πυροτεχνημάτων, δείχνοντας
έτσι τον εξαιρετικά ασυγκράτητο χαρακτήρας της! Τρομακτικές δυνα-
τότητες AoE και καινούργια skills, τα οποία δίνουν δυνατότητες και
melee (!) τρόπο παιχνιδιού! Χρησιμοποιεί ως πόρο το Arcane Power,
το οποίο ανανεώνεται πολύ γρηγορότερα από το mana του WD. Τα
signature spells που έχει δεν ξοδεύουν καθόλου AP, ενώ η δυνατότητα
της κλάσης να μετατρέπεται σε Archon, μία ενισχυμένη μορφή της Wiz-
ard με συγκεκριμένα spells, απλώς θερίζει!
Σκοτώνοντας έναν από τους Community Managers της Blizzard!
Δεδομένων των συνθηκών… ωραία θέα.
Monk και Spirit resource
Witch Doctor και Mana
Wizard και Arcane Power
Όσο ρίχνουμε τέρατα,
αυτά έχουν μία
πιθανότητα να ρίξουν
health globes.