Page 82 - PCM273

Basic HTML Version

άλλα πράγματα. Οπότε αναπόφευκτα ο χρόνος που θα αφιερώ-
σουμε στην παραγωγή του επόμενου κεφαλαίου θα συμπτυχθεί,
με αποτέλεσμα να μετατεθεί για αργότερα η προθεσμία κυκλοφο-
ρίας του. Αν όμως τα πάμε καλά με το πρώτο επεισόδιο, θα επικε-
ντρωθούμε 100% στο δεύτερο και θα είμαστε σε θέση να το διαθέ-
σουμε σχετικά γρήγορα. Μεγάλος μέρος της δουλειάς, άλλωστε,
έχει ήδη γίνει! Με μία πρόχειρη εκτίμηση, θα έλεγα ότι το επόμενο
επεισόδιο θα κυκλοφορήσει σε έξι με εννέα μήνες από τώρα.
PCM:
Πρέπει να ομολογήσω ότι απόλαυσα το παιχνίδι. Η μόνη
ένστασή μου έχει να κάνει με την τιμή του (
12,99 στο Gamers-
gate). Φαντάζει ολίγον υψηλή, λαμβάνοντας υπόψη ότι θα ακολου-
θήσουν τρία ακόμη επεισόδια, που θα ανεβάσουν το συνολικό πο-
σό απόκτησής του στα
52. Έχει η τιμολόγησή του καμία σχέση με
πιθανή αδυναμία πώλησης μέσω του Steam και, αν ναι, γιατί συνέ-
βη κάτι τέτοιο;
T.W.:
Μακάρι να ήξερα γιατί το Steam αρνήθηκε. Φοβάμαι ότι
δεν θα μάθουμε ποτέ, εξαιτίας της πολιτικής τους να μη λένε
στους ανθρώπους γιατί το παιχνίδι τους απορρίφθηκε. Ποιος ξέρει
τι θα γίνει στο μέλλον, όμως, ίσως τους πείσουμε να διαθέσουν το
παιχνίδι μας σε επόμενο στάδιο. Η τιμολόγηση, πάντως, δεν έχει
να κάνει με το Steam. Τα
12,99 είναι η τιμή εκκίνησης, μπορείτε
να είστε σίγουροι ότι θα μειωθεί μόλις το αγοράσουν οι πιο πρό-
θυμοι πελάτες μας. Είναι συνήθης τακτική και το βλέπετε να συμ-
βαίνει και με άλλα παιχνίδια. Σκεφτείτε το κάπως έτσι: αν θέλετε
να παίξετε το παιχνίδι νωρίς και να παράσχετε τη μέγιστη δυνατή
υποστήριξη στους δημιουργούς του, αγοράστε το όσο είναι ακόμη
σχετικά ακριβό. Αν θέλετε να εξοικονομήσετε χρήματα και δεν εί-
στε και πολύ των φιλανθρωπικών σκοπών, αγοράστε το όταν μει-
ωθεί η τιμή του.
PCM:
Σχεδιάζετε να κυκλοφορήσετε retail έκδοση όταν ολο-
κληρωθούν τα επεισόδια;
T.W.:
Το ελπίζω. Θα μπορούσαμε να εξετάσουμε ακόμη και την
περίπτωση της ξεχωριστής retail κυκλοφορίας έκαστου επεισοδί-
ου κάπου στη συνέχεια. Αν το καταφέρουμε, πάντως, θα το συν-
δυάσουμε με ωραία πράγματα, όπως το επίσημο soundtrack, για
να ανεβάσουμε την αξία του.
PCM:
Τι μπορούμε να περιμένουμε στο επόμενο επεισόδιο ανα-
φορικά με την πλοκή της ιστορίας και τους εμφανιζόμενους χαρα-
κτήρες;
T.W.:
Δεν θα σας δώσω πολλές πληροφορίες, αλλά μπορώ να
πω με βεβαιότητα ότι πολλά πράγματα γίνονται πιο σκοτεινά και
περίπλοκα από ό,τι φάνηκαν αρχικά. Πολλές ανατροπές σας περι-
μένουν, φίλοι της περιπέτειας!
Μπορώ, πάντως, να μοιραστώ κάτι μαζί σας: οι δευτερεύοντες
χαρακτήρες έκαστου κεφαλαίου στη συνέχεια θα είναι μοναδικοί,
οπότε μόνο το τρίο των Bwana, Kito και Lina θα έχουν βασικό ρόλο
σε όλα τα κεφάλαια.
PCM:
Ο Bwana είναι ο μόνος χαρακτήρας που μπορούμε να χει-
ριστούμε ή το ίδιο συμβαίνει και με τον Kito στη συνέχεια;
T.W.:
Δεν θα σας το πω αυτό! (γέλια…)
PCM:
Μπορείς να μας περιγράψεις τα πλεονεκτήματα και τα μει-
ονεκτήματα των παιχνιδιών που κυκλοφορούν σε επεισόδια;
T.W.:
Κατά τη γνώμη μου, ως δημιουργού, το μεγαλύτερο πλεο-
νέκτημα είναι ότι ένα μικρό στούντιο σαν το δικό μας, με υπερβο-
λικά περιορισμένους πόρους, μπορεί να δημιουργήσει ολόκληρα,
μεγάλης κλίμακας, παιχνίδια δουλεύοντας σε επιμέρους τμήματά
τους ανά περίοδο. Δεν θα μπορούσαμε ποτέ να φτιάξουμε και τα
τέσσερα κεφάλαια μονομιάς. Το καλό για τους παίκτες είναι ότι ο
τερματισμός θα απαιτεί μεγαλύτερη πορεία σε σχέση με ένα ολό-
κληρο παιχνίδι, καθώς έκαστο κεφάλαιο διαθέτει περίπου 30 τοπο-
θεσίες. Αυτό το χαρακτηριστικό θέλω να πιστεύω ότι θα δημιουρ-
γήσει και ένα δέσιμο του παίκτη με την ιστορία και τους χαρακτή-
ρες της.
PC Master
82
Σκηνή από την πρώτη, AGS, μορφή του παιχνιδιού και από τη νεότερη, HD,
εκδοχή του. Οι διαφορές είναι εμφανείς.
Το story board της εισαγωγής του πρώτου επεισοδίου.