Page 97 - PC Master τ. 277

R
eview
97
PC Master
ταστροφικό εμφύλιο μεταξύ δύο παρατά-
ξεων, της «καλής» United Earth Coalition
και της «κακής» Asian Pacific Alliance. Για
κάποιο λόγο, στα περισσότερα sci-fi games
η παράταξη των καλών έχει τη λέξη United
στην ονομασία της, αναρωτιέμαι γιατί (η
«
Αστερόεσσα» ηχεί στο παρασκήνιο…). Ο
πόλεμος λοιπόν είχε ως αποτέλεσμα την
απόλυτη εξαφάνιση των φυσικών πόρων
του πλανήτη μας, ιδίως του νερού, το
οποίο πλέον είναι δυσεύρετο. Μόνη ελπί-
δα για τη συνέχιση της ζωής στη Γη είναι ο
πλανήτης-αποικία Taurus, το απέραντο αρ-
χιπέλαγος του οποίου μπορεί να αποτελέ-
σει πηγή αναζωογόνησης για τον πλανήτη
μας. Η UEC, έχοντας ηττηθεί στον πόλεμο
με την APA, στρέφει πλέον το ενδιαφέρον
της στον πλανήτη Taurus ως τελευταία ελ-
πίδα για τη μεγάλη αντεπίθεση, επιχειρώ-
ντας να αποκτήσει τον έλεγχο της αποικίας
μέσω μίας «όλα ή τίποτε» στρατιωτικής ει-
σβολής. Δυστυχώς για τη UEC, η εισβολή
αποτυγχάνει και οι στρατιώτες της δια-
σκορπίζονται στην επιφάνεια του Taurus.
Άλλοι σκοτώνονται άδοξα από την ανώμα-
λη προσγείωση των drop pods, άλλοι αιχ-
μαλωτίζονται από τις δυνάμεις της APA,
όμως μία μικρή ομάδα καταφέρνει να δια-
φύγει και να πάρει τον έλεγχο ενός παλιού
μισοκατεστραμμένου Carrier (αεροπλανο-
φόρο). Αυτή η μικρή ομάδα αποτελεί πλέ-
ον την τελευταία ελπίδα για ανάκαμψη της
UEC: το πλήρωμα του Carrier θα πρέπει να
διασχίσει το αρχιπέλαγος του Taurus, να
καταλάβει ένα προς ένα τα νησιά που στη-
ρίζουν οικονομικά την APA και να ανακα-
λύψει την τύχη των υπόλοιπων στρατιω-
τών της UEC. Ο χρόνος πάντως πιέζει
ασφυκτικά, καθώς η APA έχει στον Taurus
το δικό της Carrier, το οποίο πρόκειται σύ-
ντομα να ενεργοποιηθεί, ενώ και η κατά-
σταση στη Γη δυσκολεύει, καθώς τελειώ-
νουν σιγά σιγά τα αναψυκτικά και τα εμφια-
λωμένα (υποθέτω).
Η πλοκή του Gaea Mission έχει δεχθεί
αρκετές επικρίσεις από ξένα sites και, για
να είμαι ειλικρινής, δεν καταλαβαίνω γιατί.
Σύμφωνοι, ο τρόπος παρουσίασης δεν
εντυπωσιάζει και οι ομιλίες των χαρακτή-
ρων είναι απλώς επαρκείς, όμως δεν εντό-
πισα κάποιο τρανταχτό πρόβλημα που να
αξίζει τόσες επικρίσεις. Θεωρώ πως το σε-
νάριο στηρίζει ικανοποιητικά την cam-
paign, δίνει στον παίκτη κίνητρο για τη συ-
νεχόμενη κατάκτηση εχθρικών εδαφών και
σε σημεία-κλειδιά υπάρχουν ορισμένες
ανατροπές δεδομένων που ανανεώνουν το
ενδιαφέρον. Από την άλλη, δικαίως υπάρ-
χουν παράπονα για τα FPS κομμάτια τα
οποία κουράζουν και δεν έχουν να προ-
σφέρουν απολύτως τίποτε. Το παιχνίδι έχει
δύο διαφορετικά game modes, τη story-
based campaign με την πλοκή που περι-
γράψαμε νωρίτερα και το λεγόμενο Strate-
gy Game, στο οποίο ο παίκτης ξεκινά με
ένα πλήρως εξοπλισμένο Carrier και τίθε-
ται αντιμέτωπος με το εχθρικό Carrier της
APA. Νικητής εδώ αναδεικνύεται όποιος
καταφέρει να κατακτήσει όλα τα νησιά του
αρχιπελάγους και να καταστρέψει το αντί-
παλο αεροπλανοφόρο, ενώ πριν από την
έναρξη του Strategy Game προσφέρονται
διάφορες επιλογές για την παραμετροποίη-
ση της συγκεκριμένης παρτίδας. Δυστυχώς
δεν υπάρχει κανένα multiplayer mode που
θα έδινε στο παιχνίδι μεγαλύτερη αντοχή
στο χρόνο και είναι πραγματικά κρίμα,
αφού ο τρόπος παιχνιδιού του strategy
game προσφέρεται για αναμετρήσεις μετα-
ξύ δύο παικτών.
ΒΙΡΑ ΤΙΣ ΑΓΚΥΡΕΣ
Το gameplay του Carrier Command:
Gaea Mission αν μη τι άλλο μπορεί να παι-
νεύεται ότι δεν έχει σύγχρονους ανταγω-
νιστές. Το ιδιαίτερο αυτό κράμα μεταξύ
στρατηγικής και δράσης εμφανίστηκε για
τελευταία φορά, αν θυμάμαι καλά, στο
Hostile Waters: Antaeus Rising του 2001.
Η έλλειψη πολλαπλών σημείων αναφοράς
σημαίνει αναπόφευκτα ότι θα πρέπει να
σταθούμε λίγο περισσότερο στην επεξή-
γηση του gameplay και όλων των επιμέ-
ρους στοιχείων του, αφού δεν μπορεί να
εφαρμοστεί η βολική λύση της αντιπαρα-
βολής με κάποιον καταξιωμένο σύγχρονο
τίτλο ή η ένταξη σε ένα συγκεκριμένο εί-
δος. Ο άξονας του παιχνιδιού είναι σαφώς
το Carrier, ένα τεράστιο αεροπλανοφόρο
με προηγμένη τεχνολογία που του επιτρέ-
πει να λειτουργεί ως κινητή ναυτική βάση.
Το Carrier μπορεί να μεταφέρει έως οκτώ
μικρότερα οχήματα, τέσσερα εδάφους
(
Walrus) και τέσσερα αέρος (Manta), τα
οποία ο παίκτης θα πρέπει να εκμεταλ-
λευθεί για να εισβάλει σε εχθρικά νησιά
και να ολοκληρώσει τα objectives που
απαιτούνται για την κατάληψή τους. Η
πρωτοτυπία του Carrier Command εντοπί-
ζεται στην ελεύθερη επιλογή μεταξύ της
απόδοσης στρατηγικών εντολών στις μο-
νάδες σας μέσω του χάρτη, όπως θα κά-
νατε σε ένα τυπικό strategy game, και
του άμεσου ελέγχου των οχημάτων για
Η κατάληψη του εχθρικού Command Center
απαιτεί τη χρήση ενός Walrus με εγκατεστημέ-
νο το ειδικό Hack Module.
Ο άξονας του παιχνιδιού
είναι σαφώς το Carrier,
ένα τεράστιο
αεροπλανοφόρο με
προηγμένη τεχνολογία.
Στο μέλλον που περιγράφει το Carrier
Command: Gaea Mission, η κυκλοφορία στις
μεγαλουπόλεις γίνεται τόσο ασφυκτική, που οι
οδηγοί βρίσκουν πάρκινγκ μόνο στη θάλασσα.
Τα γραφικά του παιχνιδιού υποφέρουν από την κατάχρηση του bloom που συνηθίζεται στα σύγ-
χρονα games, όμως γενικά στέκονται σε υψηλό επίπεδο.