Page 17 - PC Master τ. 278

H
ανακοίνωση του νέου Command &
Conquer πριν από περίπου έναν
χρόνο, όπως ήταν λογικό, άνοιξε
την όρεξη σε όλους τους φανατικούς φί-
λους της γνωστής σειράς, που συγκαταλέ-
γεται ανάμεσα στα πιο πετυχημένα strate-
gy franchises όλων των εποχών. Άλλωστε,
το όνομα Command and Conquer είναι άρ-
ρηκτα συνδεδεμένο όχι μόνο με την ιστο-
ρία των strategy, αλλά και με το gaming
γενικότερα. Αρχικά, οι developers της
Bioware Victory ανέφεραν ότι ετοιμάζο-
νταν να ζωντανέψουν ξανά τον κόσμο του
Generals, του πετυχημένου spin-off που
απέκτησε το δικό του φανατικό κοινό. Στην
πορεία, όμως, τα
γύρισαν αρκετά, κα-
θώς τον περασμένο
Αύγουστο αποκάλυ-
ψαν ότι το νέο τους
project θα ονομάζε-
ται «Command &
Conquer» (σκέτο)
και θα βασίζεται σε
ένα καθαρά on–line
free-to-play μοντέ-
λο… Όπως γίνεται
εύκολα αντιληπτό,
αυτή η μεταστροφή
γεννάει πολλά ερω-
τηματικά και ενδεχομένως να προκαλεί
ανησυχία στους φίλους της σειράς…
HOUSTON, WE HAVE A
PROBLEM?
Μετά την αποκάλυψη του νέου C & C στα
τέλη του 2011, οι πληροφορίες που είχαμε
κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς σχετι-
κά με την ανάπτυξή του, μας έρχονταν με
το σταγονόμετρο. Όλα αυτά, βέβαια, μέχρι
τον Αύγουστο, όπου κατά τη διάρκεια της
Gamescom τα στελέχη της Bioware Victory
αποκάλυψαν στους εκπροσώπους του Τύ-
που τις αλλαγές που σας αναφέραμε παρα-
πάνω. Το σοκ δεν ήρθε τόσο από την αλλα-
γή στο όνομα ή από την υιοθέτηση ενός
on–line free-to-play μοντέλου, αλλά από
το γεγονός ότι στο νέο παιχνίδι δεν θα
υπάρχει single player campaign! Όπως ανέ-
φεραν οι εκπρόσωποι της Bioware Victory,
το επίκεντρο του ενδιαφέροντος στο νέο
Command & Conquer θα είναι αποκλειστικά
το competitive και το co-op on–line gam-
ing. Όλα καλά μέχρι εδώ (παρ’ όλο που εί-
μαστε βέβαιοι ότι λίγο μετά από αυτή την
αποκάλυψη χιλιάδες hate mails γέμισαν
τους servers της EA), καθώς, όπως αποδεί-
χθηκε, οι περιπέτειες του νέου C & C δεν
είχαν ακόμη τελειώσει…
Στις αρχές Σεπτεμβρίου είχαμε άλλη μία
αλλαγή, αφού, όπως γνωστοποίησαν οι
υπεύθυνοι της Bioware Victory, το Com-
mand & Conquer τελικά θα περιλαμβάνει
και ένα single player κομμάτι! Αν και σίγου-
ρα αυτό θα χαροποίησε τα περισσότερα μέ-
λη της πολυπληθούς κοινότητας του C & C,
στην πραγματικότητα δεν θα πρέπει να χαι-
ρόμαστε και τόσο, καθώς η παραπάνω κα-
τάσταση-μπάχαλο αποδεικνύει ότι κάπου
έχει χαθεί η μπάλα και ότι οι developers εί-
ναι αναγκασμένοι να σβήνουν και να ξανα-
γράφουν από την αρχή. Ο επανακαθορι-
σμός στόχων κατά τη διάρκεια του develop-
ment πολλές φορές μπορεί να έχει αρνητι-
κά αποτελέσματα, με το μεγαλύτερο κίνδυ-
νο αυτή τη στιγμή να αφορά στην αλλοίω-
ση του παραδοσιακού χαρακτήρα του Com-
mand & Conquer.
H ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΡΕΤΗ…
Η διάθεση των developers για το νέο
Command & Conquer είναι αυτό να αποτε-
λέσει κάτι εντελώς νέο και διαφορετικό,
μία νέα αφετηρία στο σύμπαν που τόσο πο-
λύ αγαπήσαμε όλοι μας. Αναμφίβολα, το
μεγάλο στοίχημα που θα πρέπει να κερδη-
θεί έχει να κάνει με την αποδοχή του νέου
παιχνιδιού από τη φανατική community,
γιατί πολύ απλά χωρίς αυτή δεν πας πουθε-
νά (ειδικά όταν έχουμε να κάνουμε με έναν
τίτλο με on–line προσανατολισμό).
Σε αυτή τη φάση όλοι οι εμπλεκόμενοι
θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι το
Command & Conquer είναι ένα πολύ βαρύ
όνομα για να παίζει κανείς μαζί του. To ευ-
χάριστο είναι ότι σε λίγους μήνες ξεκινάει η
Beta, η οποία, σύμφωνα με τους δημιουρ-
γούς του τίτλου, θα είναι από τις μεγαλύτε-
ρες σε διάρκεια που έχουν εμφανιστεί ποτέ
στην ιστορία. Σίγουρα υπάρχει σκεπτικισμός
για το πού πάει το πράγμα, όμως λένε επί-
σης ότι η υπομονή είναι αρετή, γι’ αυτό και
θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι να πάρου-
με μία πρώτη γεύση από το νέο C & C, ώστε
να το κρίνουμε αναλόγως, χωρίς φραγμούς
και προκαταλήψεις.
PC
17
PC Master
του Πέτρου «Petrosky» Κυπραίου
C & C ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ…
Κάπως μπερδεμένα μας τα λένε οι developers
για το νέο Command & Conquer… Για να δού-
με αν η Beta θα ξεκαθαρίσει το τοπίο!