SYBERIA 3 ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ
Όποτε στο παρελθόν κυκλοφoρούσε
τέτοια φήμη, προξενούσε φρενίτιδα
ενθουσιασμού στους φανατικούς φί-
λους της σειράς. Στο τέλος ακόμα και
η επίσημη ανακοίνωση αντιμετωπίστη-
κε με σκεπτικισμό. Ήταν πολύ μεγάλο
το μεσοδιάστημα ή ο κόσμος κουρά-
στηκε να πιστεύει το παραμύθι με το
βοσκό και τα πρόβατα; Όπως και
να ’χει, η ουσία είναι ότι στις 27 Νοεμ-
βρίου η Anuman Interactive
ανακοίνωσε ότι ήρθε σε γραπτή συμ-
φωνία με τον Benoît Sokal για την
ανάπτυξη του Syberia 3, ενώ ο αντι-
πρόεδρος της Microïds, Elliot
Grassiano, επιβεβαίωσε την είδηση
και πρόσθεσε ότι το παιχνίδι θα κυκλο-
φορήσει υπό τη σκέπη της εταιρείας
του. Ο ίδιος ο Sokal δήλωσε: «Χαίρο-
μαι πολύ που θα δημιουργήσω άλλο
ένα adventure με την Kate Walker και
που θα συνεργαστώ με την Anuman
Interactive. Δημιούργησα τα πρώτα
δύο επεισόδια με τον Elliot και είμαι
πολύ ευτυχισμένος που θα κάνω ένα
ακόμα και θα συμβάλω στην εξέλιξη
της Anuman σε έναν πολύ σημαντικό
παίκτη της βιομηχανίας των adventure
games».
17
PC Master
ADVENTURE
NEWS
RPG NEWS
Δ
εκατρία ολόκληρα χρόνια έχουν πε-
ράσει από την κυκλοφορία του
Planescape: Torment, του cRPG που
οι περισσότεροι λάτρεις του είδους θεω-
ρούν ίσως το καλύτερο cRPG όλων των
εποχών και formats – και όχι άδικα!
Ήταν η πρώτη –αν όχι και η μοναδική–
φορά που ένα cRPG ξέφυγε από το παντα-
χού παρόν κλισέ της «μάχης του καλού με
το κακό» και ασχολήθηκε εκτενέστατα με
την εσωτερική αναζήτηση του πρωταγωνι-
στή, με το θεμελιώδες υπαρξιακό ερώτημα
«
τι είναι αυτό που μπορεί να αλλάξει τη φύ-
ση ενός άνθρωπου»...
Πρώτη φορά οι σχεδιαστές ενός cRPG πε-
ριόρισαν τη δράση στο παρασκήνιο, φέρνο-
ντας στο προσκήνιο τη διαμόρφωση του
χαρακτήρα του πρωταγωνιστή μέσα από τις
επιλογές του και την αντανάκλαση αυτών
των επιλογών στη συμπεριφορά των NPC
που συναντούσε. Τον πυρήνα αυτό του
Planescape: Torment πλαισίωναν ένα εξαι-
ρετικό σενάριο σπάνιου βάθους αλλά και
εύρους, όπως και οι, αναμφίβολα, πιο δια-
Νέα ζωή στο Torment.
Ο Sokal με τον Stéphane Longeard
της Anuman.
του Παύλου «ShadowCaster» Δημόπουλου
MORTE: ΟΠΩΣ ΛΕΜΕ ΣΤΑ
ΛΑΤΙΝΙΚΑ... ΘΑΝΑΤΟΣ
DARK SOULS 2 ΣΕ PC!
Διάσημο για τη δυσκολία του, το Dark
Souls έκανε ένα άχαρο port για τους
υπολογιστές μας και, δυστυχώς, δεν
μπορέσαμε να απολαύσουμε αυτό το
ιδιαίτερο RPG όπως θα έπρεπε. Ίσως
να έχουμε, όμως, καλύτερη τύχη με το
sequel που ανακοινώθηκε στα τέλη του
2012.
Το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει
εξαρχής σε κονσόλες και υπολογιστές
και ίσως έτσι να μην έχουμε τα παρα-
τράγουδα που αναπόφευκτα επέφερε
τοporting. Hidetaka Miyazaki και πάλι
στο τιμόνι (με τη βοήθεια του Tomohiro
Shibuya, από τα Monster Hunter). O
σχεδιασμός του παιχνιδιού προβλέπει
«
δύσκολες προκλήσεις και απαιτητικό
gameplay, όπως ακριβώς έχουν συνη-
θίσει οι φίλοι της σειράς». Επικροτούμε
και ελπίζουμε αυτή τη φορά, τώρα που
ξέρουν ότι κι εμείς οι PC gamers ενδια-
φερόμαστε πολύ για το παιχνίδι, να μας
φροντίσουν αναλόγως…