PC Master
18
σκεδαστικοί companion NPCs που έχουμε
δει μέχρι σήμερα!
Γιατί ποιος απ’ όσους είχαν την τύχη να
παίξουν το PS:T μπορεί να ξεχάσει ατάκες
όπως αυτές του Morte: «Women were the
reason I became a monk – and, ah, the
reason I switched back...» και «Graaaace...
you wanna put ME in your inventory?» ή
του Nordom: «I estimate Fall-from-Grace
to be found attractive by the male sex of
over 321423 separate species. Give or take
5».
Για να μην αναφέρουμε καν τους απεί-
ρου κάλλους διαλόγους μεταξύ του
Nordom και του Morte: «Attention, Morte. I
have a question: do you have a destiny... a
purpose? – Morte: «Is Annah still wearing
clothes?» – Nordom: «Affirmatory» – Morte:
«
Then the answer is yes». Αν σε όλα αυτά
προσθέσει κανείς την πρωτοτυπία και την
ιδιαιτερότητα του όλου setting (με διαφο-
ρετικά επίπεδα ύπαρξης, το καθένα εντε-
λώς διαφορετικό από τα υπόλοιπα), αλλά
και την, αξεπέραστη κατ’ εμέ, RPG αίσθηση
που έδινε η Infinity Engine της Black Isle,
γίνεται εύκολα αντιληπτό γιατί το PS:T θε-
ωρείται ένας τίτλος ορόσημο στο χώρο των
cRPGs και του PC gaming γενικότερα.
Για δεκατρία ολόκληρα χρόνια η πολυ-
πληθής κοινότητα των φίλων του PS:T ζη-
τούσε την κυκλοφορία ενός sequel ή, στη
χειρότερη περίπτωση, την επανακυκλοφο-
ρία ενός enhanced remake. Μέχρι που στα
τέλη του περασμένου Αυγούστου ο Chris
Avellone (επικεφαλής σχεδιασμού του PT)
δημοσίευσε τις σκέψεις του για το πώς φα-
ντάζεται τη συνέχεια του Planescape:
Torment. Εκεί, μεταξύ άλλων, ο Avellone
τόνισε πως δεν φαντάζεται την υλοποίηση
ενός νέου τίτλου εντός των πλαισίων του
κόσμου Planescape, λόγω των –πανάκρι-
βων– πνευματικών δικαιωμάτων που ανή-
κουν στη Wizards of the Coast.
Την κίνηση αυτή, στην ουσία, επιβεβαί-
ωσε η InXile του Brian Fargo, αποκτώντας
στις 27 Νοεμβρίου την πατέντα για τον
τίτλο Torment (χωρίς να υπάρχει αναφορά
στο Planescape). Τρεις ημέρες αργότερα ο
Colin McComb (ένας ακόμη από τους δη-
μιουργούς του PS:T) δημοσίευσε πως,
έχοντας ολοκληρώσει τη συμμετοχή του
στην παραγωγή του Wastelands 2, πλέον
μπορεί να ασχοληθεί σοβαρά με το νέο
Torment, ανακοινώνοντας έτσι ημιεπίση-
μα την έναρξη της παραγωγής του διαδό-
χου του PS:T. Έδωσε μάλιστα και κάποια
αόριστα στοιχεία για την κατεύθυνση που
θα ακολουθήσει ο νέος τίτλος, τονίζοντας
ότι «τώρα που ξέρω τι είναι αυτό που μπο-
ρεί ν’ αλλάξει τη φύση ενός ανθρώπου,
αναρωτιέμαι πόσο πραγματικά μετράει μία
ζωή... Αν μετράει τελικά!». Λίγες ημέρες
αργότερα έγινε γνωστή η πρόσληψη του
Kevin Saunders (διευθυντή παραγωγής
του Mask of the Betrayer, πρώην μέλους
της Obsidian) από την InXile και, παρ’ όλο
που δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη επίσημα
το project πάνω στο οποίο θα εργαστεί,
όλα δείχνουν ότι πρόκειται για το νέο
Torment...
Την ίδια στιγμή, ο Colin McComb δήλωσε
πως συζήτησε επανειλημμένα με τον Chris
Avellone για τη δημιουργία της συνέχειας
του PS:T και είχε επαφές με τη Wizards of
the Coast για το ενδεχόμενο χρήσης των
δικαιωμάτων του Planescape, χωρίς όμως
αποτέλεσμα, κυρίως λόγω των απαιτήσεων
επίβλεψης που θα προέκυπταν από πλευ-
ράς της εταιρείας. Ο McComb έλαβε τις ευ-
λογίες του Avellone, προκειμένου να δου-
λέψει πάνω στο νέο Torment, καθώς ο
δεύτερος δεν μπορεί (τουλάχιστον επί του
παρόντος) να συνεισφέρει λόγω της ενα-
σχόλησής του με το Project Eternity.
Μέχρι τώρα τίποτε δεν έχει γίνει γνω-
στό επίσημα, κανείς δεν γνωρίζει σε ποιο
στάδιο βρίσκεται η παραγωγή του νέου
Torment, αν θα είναι σε 2 ή σε 3 διαστά-
σεις (όλοι ελπίζουμε το πρώτο!) και, πολύ
περισσότερο, πότε αναμένεται να κυκλο-
φορήσει! Και μόνο όμως η επιβεβαίωση –
έστω και ημιεπίσημα– ότι ξεκίνησε η πα-
ραγωγή της συνέχειας του PS:T (ακόμη και
αν πρόκειται για διαφορετικό κόσμο), και
μάλιστα με τη συμμετοχή ορισμένων από
τους δημιουργούς του πρώτου παιχνιδιού,
αρκεί για να δώσει νέο ενδιαφέρον στο
χώρο των cRPGs. Αν, μάλιστα, ο Avellone
ξεμπερδέψει με το Project Eternity και
αποφασίσει να εμπλακεί και στο
Torment...
PC
Ο Ανώνυμος ίσως να μην επιστρέψει...
O Avellone είναι απασχολημένος με το Project Eternity.