γραφικά στο τέρμα προς τέρψη των
viewers!
•
Εντυπωσιακό στην παρακολούθηση:
Τα ανθρώπινα όντα βασίζονται στο συναί-
σθημα, τουλάχιστον έτσι μου λένε οι γύρω
μου. Η συναισθηματική φόρτιση και η έντα-
ση που δημιουργείται τη στιγμή που μπαί-
νει κάποιο γκολ ή ένας παίκτης που ήταν
σίγουρο ότι θα χάσει, κάνει κάποιο λεγόμε-
νο outplay και καταφέρνει να νικήσει, είναι
κάτι που μένει και δίνει απίστευτη ικανο-
ποίηση. Ένα ενδιαφέρον γεγονός είναι ότι
μία παρτίδα του αγαπημένου σου e-sports
είναι δομημένη ακριβώς σαν μία ταινία.
Υπάρχει το early game, που βλέπεις σε γε-
νικές γραμμές πώς θα εξελιχθεί το σενά-
ριο, το midgame, που παίρνει μία ισορρο-
πημένη μορφή, και το late/end game, που
είναι ο επίλογος και το καθοριστικό κομμά-
τι που νικάει μόνο ένας. Μία παρτίδα ή
game set, σε περίπτωση που υπάρχει ανα-
τροπή, μένει χαραγμένη στη μνήμη λόγω
του συναισθηματικού υποβάθρου, πλαισιω-
μένου από τα εφέ του παιχνιδιού και τον
τρόπο που χειρίστηκε ο παίκτης σε εγκε-
φαλικό επίπεδο την κατάσταση που βρέθη-
κε. Βασικά, ας μην το πάμε τόσο βαθιά. Πό-
σο πιο όμορφο είναι να βλέπεις την παρα-
κινδυνευμένη απόβαση ghosts στην άλλη
πλευρά του χάρτη, να καταστρέφεται θεα-
ματικά η αντίπαλη βάση των Zerg, την ώρα
που στα woofer ακούγεται η ομοβροντία
των πυρηνικών πυραύλων που έριξαν και
όχι απλά ένα μήνυμα που λέει «ο παίκτης Α
έκανε 3 κλικ και κέρδισε»;
•
Εύκολο στην παρακολούθηση:
Όλα
τα παιχνίδια που θέλουν να γίνουν e-sport
όταν μεγαλώσουν, σε κάποια φάση προ-
σθέτουν κάποιο σύστημα spectating ή και
replay. Από τη στιγμή που θέλεις θεατές,
πρέπει να έχεις έναν τρόπο να δείξεις το
περιεχόμενο. Υπάρχουν πολλοί τίτλοι που
χειρίστηκαν καλά αυτό τον τομέα και δεν
έχασαν, όπως το StarCraft, που δημιούργη-
σε μέχρι και ειδικό interface για τα replays,
ή άλλοι που το αγνόησαν και λόγω αυτού
δεν θα καταφέρουν ποτέ να γίνουν e-
sport, όπως το WoW Arena, που ίσως είναι
το πιο κοντινό fail που μπορείς να πετύχεις
προσπαθώντας. Οι καινούργιοι τίτλοι φαί-
νεται να υποστηρίζουν τέτοιες λειτουργίες
από την αρχή, με παράδειγμα το Smite που
είναι σε καλό δρόμο να γίνει e-sport το
2013,
έχοντας βάλει spectate mode ενώ το
παιχνίδι είναι ακόμα στην Beta!
•
Δημοτικότητα:
Το να καταφέρεις να
μαζέψεις τον απαραίτητο κόσμο που θα
ασχοληθεί με το παιχνίδι σου είναι το πιο
σημαντικό συστατικό και το απόλυτο Boss
στον αγώνα για να γίνει το game σου ηλε-
κτρονικό σπορ. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι
και λόγοι για να ασχοληθεί κάποιος με
έναν τίτλο multiplayer και οι δημιουργοί
θέλουν να έχουν από την αρχή όλα τα συ-
στατικά στο παιχνίδι τους, που θα τους
βοηθήσουν να φτάσουν αυτό το Critical
Mass σε αριθμούς παικτών.
Το είδος ενασχόλησης με κάθε e-sport
διαθέτει ένα ευρύ φάσμα θέσεων που χω-
ράει κάθε άτομο. Υπάρχουν οι λεγόμενοι
casual players με μερικά παιχνίδια την
εβδομάδα ή το μήνα, οι Pro players που
εγκαταλείπουν τα πάντα για να κτίσουν μία
καριέρα, οι θεατές που μπορεί να μην παί-
ζουν καν, αλλά να προτιμούν το θέαμα
των διαφόρων championships ή τουρνουά,
άτομα που πάνε στη στρατηγική πλευρά
του θέματος γράφοντας guides. Όσο πε-
ρισσότερο κρατάς την community απασχο-
λημένη, τόσο καλύτερα σιγουρεύεις τη θέ-
ση σου στο πάνθεον των e-sports.
•
Βάθος gameplay:
Ετοιμάζεται ένα πα-
νέμορφο παιχνίδι, με υπέρτατα γραφικά,
PC Master
24
Ο γνωστός σύλλογος καμένων σε μία εβδομαδιαία συγκέντρωσή του.
Το μέσο e-sport είναι
μία γυμνασμένη
αθλήτρια με
αλλοιωμένο DNA,
νανοτεχνολογία για να
ρυθμίζει το τέλειο
σώμα της στα
υψηλότερα στάνταρ
της εποχής, αλειμμένη
με λάδι, που φοράει
μπικίνι και καβαλάει
έναν φλεγόμενο αετό
στην άκρη του
ηλιοβασιλέματος,
μέσα από μία έκρηξη.