Page 54 - PC Master τ. 281

PC Master
54
PCMaster:
Γεια σου, Rem! Πες μας πρώτα μερικά πράγματα για
τον εαυτό σου, την εταιρεία Harvester Games και το πώς προέ-
κυψε η δημιουργία του παιχνιδιού.
Remigiusz Michalski:
Γεια! Είμαι ένας συνηθισμένος τύπος που
την ημέρα εργάζεται ως βοηθός νοσηλευτής στο νοσοκομείο της
περιοχής του... και το βράδυ φτιάχνει νοσηρά παιχνίδια τρόμου.
Η Harvester Games δεν είναι ακριβώς εταιρεία, όλα γίνονται από
μία γωνιά στο σαλόνι του σπιτιού μου. Κατά βάση δουλεύω μό-
νος: τα γραφικά, ο προγραμματισμός και το κείμενο είναι όλα δι-
κή μου δουλειά. Στη διάρκεια του development (που πήρε χρό-
νια) ο αδερφός μου, ο οποίος ζει χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από
μένα, ετοίμαζε το soundtrack και κάθε τόσο μου έστελνε ένα-
δύο κομμάτια. Όταν όλα ήταν έτοιμα, ο εκδότης μου, Screen 7,
ανέλαβε το casting και την ηχογράφηση των διαλόγων, καθώς
και τις δημόσιες σχέσεις εν γένει, ενόσω εγώ ασχολιόμουν με το
τελικό «γυάλισμα» του τίτλου. Όσο για το πώς άρχισαν όλα; Βασι-
κά ήθελα απλώς να φτιάξω ένα παιχνίδι. Δεν είναι εύκολο να
βρεις το χρόνο ή την ενέργεια που απαιτείται όταν παράλληλα
δουλεύεις και είσαι και πατέρας αλλά τα κατάφερα, πιστεύω κυ-
ρίως επειδή το ήθελα τόσο πολύ!
PCΜ:
Ποιο είναι το αγαπημένο σου adventure game όλων των
εποχών και πώς σε επηρέασε ως δημιουργό;
R.M.:
Είναι δύσκολο, για μην πω αδύνατο, να διαλέξω μόνο ένα!
Παίζω games όλη μου τη ζωή. Όταν έπαιζα τα πρώτα adventures
μου, δεν μπορούσα ακόμα να μιλήσω καν σωστά Αγγλικά (σ.σ: ο
Rem είναι Πολωνός που πλέον ζει στη Μ. Βρετανία). Όσα δεν κα-
ταλάβαινα, τα αναπλήρωνα με τη φαντασία μου και πραγματικά
λατρεύω τον τρόπο με τον οποίο εκείνα τα παιχνίδια του παρελ-
θόντος έσφυζαν από μαγεία και μυστήριο, χώρια που ακριβώς
επειδή δεν είχε βγει ποτέ πριν κάτι παρόμοιο, δεν ξέραμε τι να
περιμένουμε. Πολλές φορές κολλούσες και παιδευόσουν να
βρεις την άκρη για βδομάδες, αφού τότε δεν υπήρχε η εύκολη
λύση του Internet.
Αν πρέπει να διαλέξω τα παιχνίδια που με επηρέασαν περισσό-
τερο απ’ όλα (παραδίνομαι, δεν πρόκειται να καταλήξω μόνο σε
ένα) θα έλεγα τα Waxworks, Darkseed, Elvira 2: Jaws of
Cerberus και –προφανώς– το Secret of Monkey Island! Σαφώς
υπάρχουν και άλλα, όμως αυτά πιστεύω ήταν τα σημαντικότερα
και τα έχω στην καρδιά μου ακόμα και σήμερα.