Page 142 - PC Master τ. 282

BORDERLANDS
Ξέρω ότι το game είναι σχετι-
κά παλιό και ίσως κάποιοι να
σκεφτείτε «πω, ρε φίλε, τι πας
και σκαλίζεις τώρα», αλλά εγώ
πρέπει να τα πω και ας τα διαβά-
σει μόνο ένας! Πήρα λοιπόν το
Borderlands 1 από το Steam τα
Χριστούγεννα με
5
σε προσφο-
ρά, επηρεασμένος από το review
του περιοδικού και άλλων από
ξένα sites, και άρχισα να το παί-
ζω πριν από λίγες ημέρες.
Πέραν του ότι θεωρώ ότι η
βαθμολογία του Δεμπεγιώτη εί-
ναι υπερβολικά υψηλή για το
game που έπαιξα εγώ, πιστεύω
ότι έχει παραπλανήσει σε αρκε-
τά σημεία του review του, του-
λάχιστον εμένα προσωπικά. Ξε-
κινώντας από τέλος του review,
θέλω να σχολιάσω μία συγκε-
κριμένη πρόταση του ίδιου: «Η
ουσία είναι, όμως, ότι το
Borderlands δεν απογοητεύει
στον τομέα του gameplay και οι
μηχανισμοί του λειτουργούν
απροσδόκητα καλά τόσο σε solo
όσο και σε co-op mode».
α) Οι shooting μηχανισμοί του
είναι, κατά την προσωπική μου
γνώμη, στην καλύτερη, είναι κά-
τω του μέτριου. Πραγματικά,
δεν παρατήρησα καμία διάφορα
στο να πετυχαίνω κάποιον εχθρό
στο κεφάλι ή στα πόδια – το
damage είναι το ίδιο (περισσότε-
ρα critical δεν παρατήρησα).
β) Είναι επιεικώς απαράδεκτο
το να μπαίνεις σε μία αποστολή
με το χαρακτηρισμό normal,
που σημαίνει προφανώς ότι εί-
ναι για τα επίπεδά σου, από κά-
ποια απροσεξία ή το γεγονός ότι
βρίσκεις τέρατα απίστευτα δύ-
σκολα μέσα (αυτά με τη νεκρο-
κεφαλή από πάνω για όσους το
έχουν παίξει), να πεθαίνεις και
μετά αυτά τα τέρατα που σε
σκότωσαν να έχουν καμπερωθεί
ακριβώς πάνω στο spawn point
και να μην προλαβαίνεις ούτε
σφαίρες να αγοράσεις.
γ) Είναι τραγικό επίσης το γε-
γονός να έχεις περάσει μία συ-
γκεκριμένη περιοχή μετά κόπων
και βασάνων, να μην υπάρχει
spawn point στην αρχή της επο-
μένης (ίσως και να μην πρέπει
να υπάρχει, δεν ξέρω) και επει-
δή κάνεις spawn πιο πίσω για
κάποιο λόγο, όλα τα τέρατα της
προηγούμενης περιοχής (στο
ίδιο dungeon, έτσι;) έχουν κάνει
respawn.
δ) Τα bugs που έχει το παιχνί-
δι είναι επίσης επιεικώς τραγικά.
Βρίσκεις κάποιον εχθρό με νε-
κροκεφαλή πάνω από το κεφά-
λι, τον πυροβολείς, αρχίζεις να
τρέχεις γύρω από κάτι βράχια
μέχρι το παιχνίδι να bug-άρει
και να κολλήσει το τέρας σε κά-
ποιο βράχο και να μην μπορεί να
κάνει ένα βήμα δεξιά για να
προχωρήσει. Παίρνεις λοιπόν
όση ώρα θες και βαράς ακίνδυ-
να μέχρι να σου τελειώσουν οι
σφαίρες και οι χειροβομβίδες. Τι
κάνεις μετά; Πας στον vendor,
παίρνεις κι άλλες και επιστρέ-
φεις στο τέρας που σε περιμέ-
νει κολλημένο πάνω σε έναν
βράχο μέχρι να το σκοτώσεις.
Άλλο παράδειγμα είναι ότι σε
εχθρό που δεν σε έχει δει, επει-
δή απλά το κεφάλι του ξεπρο-
βάλλει μέσα από τον τοίχο, εσύ
μπορείς να τον βαράς και να μη
σου κάνει τίποτα.
ε) Το παιχνίδι τουλάχιστον με
τον soldier είναι unplayable χω-
ρίς άπειρες ώρες grinding – κάτι
που δεν θα έπρεπε καν να υπάρ-
χει σε ένα fps (γιατί, κατά κύριο
λόγο, τέτοιο είναι). Αυτό οφεί-
λεται στα υπερβολικά πολλά τέ-
ρατα που πρέπει να σκοτώσεις
ακόμα και για τα πρώτα level up.
στ) Για ένα παιχνίδι που περη-
φανεύεται για το άπειρο loot, το
inventory του είναι κωμικά μι-
κρό. Εκτός αυτού, μέρος του
ίδιου inventory πιάνουν, εκτός
από όπλα και ασπίδες, και όλα
τα συναφή, αλλά και τα health
pots, τα οποία για αυτό το λόγο
ποτέ δεν χρησιμοποίησα.
Από γραφικά, μουσική και
στυλ το παιχνίδι σκίζει, αλλά
όλα τα παραπάνω με δυσαρέ-
στησαν τόσο πολύ, που αν δεν
ήταν μόλις
5,
θα ζητούσα τα
λεφτά μου πίσω.
PL91, από το φόρουμ του
PCMaster.gr
Φίλε φορουμίστα,
Αν και έχουν τοποθετηθεί κι
άλλοι αναγνώστες στο forum
thread, να σημειώσουμε περι-
ληπτικά ότι: α) μιλάμε πια για
τίτλο τετραετίας – μέσα σε αυ-
τά τα χρόνια, όσο να είναι,
έχουν γίνει μεγάλες αναβαθμί-
σεις σε γραφικά, β) είναι συν-
δυασμός FPS με RPG, αυτό θα
πει ότι (ειδικά αν είσαι φαν πιο
παραδοσιακών shooters ή στρα-
τιωτικών FPS τύπου Modern
Warfare) υπάρχουν μηχανισμοί
experience/looting/skills που
λογικό είναι να ξενίσουν κάποι-
ον που δεν ξέρει τι πάει να παί-
ξει. Πρέπει να πάρεις levels όσο
προχωράς; Ναι, γιατί διαφορετι-
κά θα έκανες rush την τελευ-
ταία πίστα. Γεμίζει το inventory
με αντικείμενα; Τα πουλάς. Τα
τέρατα κάνουν respawn; Τα ξα-
νασκοτώνεις. Γενικώς, αυτά που
θεωρείς μειονεκτήματα είναι
απλά χαρακτηριστικά της κατη-
γορίας. Αν δεν σου αρέσει η κα-
τηγορία, είναι σεβαστό.
Το μόνο που πιστεύουμε ότι
είναι δικαιολογημένα εκνευρι-
στικό αφορά στα διάφορα bugs
που αναφέρεις – εμείς, πάντως,
δεν είχαμε συναντήσει κάτι τρα-
γικό. Μήπως δεν ήταν patched
η έκδοση που έπαιξες; Γενικά το
παιχνίδι πήγε εξαιρετικά καλά,
PC Master
142
Αλληλογρα
e-mail:
forum:
Πάνω που είχαμε ετοιμάσει το Crysis 3 για το εξώφυλλο του μήνα, κυκλοφόρησε
το Heart of the Swarm. Είχαμε και το εκπληκτικό Tomb Raider, που αποτελεί
υπέρβαση για τη σειρά (αν και αποχωρίζεται μερικά κλασικά στοιχεία). Έχουμε να
περιμένουμε και το νέο Bioshock για τον άλλο μήνα. Αν βάλουμε και τα δεκάδες
indie games, καθώς και παραγωγές μικρότερων studios, μπορείτε να φανταστείτε
ότι και αυτόν το μήνα κυριολεκτικά… καήκαμε στο gaming. Εσείς πώς τα περνάτε;
Καταιγιστικό το Borderlands, όμορφο και διασκεδαστικό, αλλά τα RPG
στοιχεία ενόχλησαν τους θιασώτες των ρεαλιστικών shooters.