AGGIE AWARDS: «ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ»
ΤΟΥ THE WALKING DEAD
Τα ζόμπι της Telltale Games σάρωσαν τα
καθιερωμένα πια ετήσια βραβεία του site
Adventure Gamers. Συγκεκριμένα, το The
Walking Dead κέρδισε στις πέντε από τις
15
κατηγορίες των PC adventure games,
ενώ τα πήγε ακόμα καλύτερα στις ψήφους
των αναγνωστών, αφού προτιμήθηκε στις
9
από αυτές. Τα βραβεία που απέσπασε
ήταν αυτά του καλύτερου adventure game,
του καλύτερου μη παραδοσιακού adven-
ture game, του καλύτερου σεναρίου, του
καλύτερου δραματικού σεναρίου και του
καλύτερου χαρακτήρα.
Ο έτερος κερδισμένος των φετινών βρα-
βείων ήταν η Wadjet Eye Games. Το Reso-
nance αναδείχθηκε ο τίτλος με το καλύτε-
ρο gameplay του 2012 και ανακηρύχτηκε
καλύτερο παραδοσιακό adventure game
και καλύτερο ανεξάρτητο παιχνίδι της χρο-
νιάς, τόσο από την επιτροπή όσο και από
το κοινό. Επίσης, το Primordia έλαβε το
βραβείο καλύτερου σκηνικού. Υπενθυμί-
ζουμε την παρουσία δύο Ελλήνων στην
ομάδα δημιουργίας των τίτλων αυτών, του
Νικόλα Σιδερή στη μουσική του πρώτου
και του Δημήτρη Σπανού στον προγραμ-
ματισμό του δεύτερου, με τον Δημήτρη να
έχει συμμετοχή και στο The Cat Lady, που
πήρε το βραβείο καλύτερου σεναρίου.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα (σε παρένθε-
ση η επιλογή του κοινού):
•
Καλύτερο adventure: The Walking Dead
(
The Walking Dead)
•
Καλύτερη σενάριο: The Cat Lady (The
Walking Dead)
•
Καλύτερο κωμικό σενάριο:
Deponia/Chaos on Deponia
(
Deponia/Chaos on Deponia)
•
Καλύτερο δραματικό σενάριο: The
Walking Dead (The Walking Dead)
•
Καλύτερο gameplay: Resonance (Reso-
nance)
•
Καλύτερος χαρακτήρας: Clementine και
Lee, The Walking Dead (Clementine,
The Walking Dead)
•
Καλύτερη σύλληψη: Papo & Yo (The
Walking Dead)
•
Καλύτερο σκηνικό: Primordia (Botanicu-
la)
•
Καλύτερα γραφικά: Journey (The Dark
Eye: Chains of Satinav)
•
Καλύτερο animation: Botanicula (The
Walking Dead)
•
Καλύτερη μουσική: Cognition: Episode
One (Cognition: Episode One)
•
Καλύτερο voice acting: The Walking
Dead (The Walking Dead)
•
Καλύτερα ηχητικά εφέ: BlindSide (The
Walking Dead)
•
Καλύτερο independent adventure:
Resonance (Resonance)
•
Καλύτερο adventure για κονσόλα ή
handheld: Journey (Journey)
•
Καλύτερο μη παραδοσιακό adventure:
The Walking Dead (The Walking Dead)
•
Καλύτερο παραδοσιακό adventure:
Resonance (Resonance)
17
PC Master
ADVENTURE
NEWS
Π
ολύς λόγος γίνεται εδώ και αρκετά
χρόνια για τα expansions των παι-
χνιδιών, ιδιαίτερα των RPGs που
ήταν αυτά που στην ουσία καθιέρωσαν
την έννοια του game expansion, καθώς σε
αυτά είχε νόημα η επέκταση. Μπορεί το
κυρίως σενάριο του παιχνιδιού να είχε τε-
λειώσει, όμως αυτό σε καμία περίπτωση
δεν ήταν σε θέση να σταματήσει τη μετέ-
πειτα εξέλιξη του χαρακτήρα του παίκτη,
ακριβώς όπως συνέβαινε και στα επιτραπέ-
ζια RPGs, με την έναρξη ενός νέου σεναρί-
ου ή ακόμη και ολόκληρου campaign με-
γαλύτερου επιπέδου.
Σύντομα και άλλα είδη παιχνιδιών άρχι-
σαν να κυκλοφορούν expansions των
υπαρχόντων τίτλων (μόνο τα adventures
έμειναν «απαθή», απόλυτα δικαιολογημέ-
να), χωρίς όμως να έχει πολύ νόημα. Δεν
υπήρχε εξέλιξη κάποιου χαρακτήρα και
στην ουσία το expansion αποτελούσε εξέ-
λιξη του σεναρίου και μόνο στην ουσία,
δίνοντας την εντύπωση «αρπαχτής», καθώς
το σενάριο ουδέποτε αποτελούσε το δυ-
νατό σημείο των συγκεκριμένων παιχνι-
διών (π.χ. των FPS και των RTS).
Κάπου εκεί η γκρίνια για την επιπολαιότη-
τα την οποία έδειχναν οι developers, κυκλο-
φορώντας σωρηδόν expansions, αντί να επι-
κεντρωθούν σε πραγματικά sequels, άρχισε
του Παύλου «ShadowCaster» Δημόπουλου
EXPANSIONS ΕΝΑΝΤΙΟΝ
DLC ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ
ΤΗΣ «ΑΡΠΑΧΤΗΣ»
Μερικά από τα DLC του Fallout ήταν χορταστικά. Αλλά οικονομικά, συμφέροντα; Όχι.
Το Call of Duty, όπως συνηθίζει να κάνει γενικώς, απλά το παρακάνει…