R
eview
PC Master
84
O
μολογώ ότι η κυκλοφορία
του εν λόγω game με έπια-
σε στον ύπνο αφού δεν εί-
χε τύχει να δω κάποιο
trailer ή να διαβάσω κάποιο
preview, παρότι δεν προέρ-
χεται από κάποιο άγνωστο στούντιο ούτε
κατασκευάστηκε εν μία νυκτί. Παρά την
ανέλπιστη επιτυχία των πολυβραβευμέ-
νων Portal και κάποιες σποραδικές από-
πειρες επαναπροσδιορισμού της φόρμου-
λας (βλ. Quantum Conundrum) οι αληθινά
φιλόδοξες προσπάθειες στο χώρο των
first-person puzzlers από στούντιο με
όραμα και εμπειρία είναι μετρημένες στα
δάχτυλα του ενός χεριού. Η Frogwares,
όμως, τόλμησε να επενδύσει σε ένα
παιχνίδι που πήρε σχεδόν αυτούσια τη
λογική του τίτλου της Valve, την προσάρ-
μοσε στα δικά του mechanics και αντικα-
τέστησε το μαύρο χιούμορ με μαύρη
απελπισία υπό το άγρυπνο βλέμμα των
Μεγάλων Παλαιών (όχι, δεν εννοώ τον
Gabe Newell).
IN THE MOUTH OF MADNESS
Η υπόθεση και το σεναριακό back-
MAGRUNNER:
DARK PULSE
Η αρτιότητα του κέντρου εκπαίδευσης εντυ-
πωσιάζει, αρχικά, τον πρωταγωνιστή μας.
Έτοιμοι για ακόμα μία κυβίστηση από βατήρα.
Ο Gamaji έχει πάρει τον ορφανό Dax υπό την προστασία του.
Τρέχω, τρέχω και δεν Fhtagn!
Tου Αντώνη «maladroid» Βαλασιάδη
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Dell Inspiron 15R SE, Core i7-3612QM,
6
GB RAM, Radeon HD 7730M 2GB, ανά-
λυση 1366x768, Windows 7 Home Premi-
um 64-bit SP1
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Με το Anti-aliasing στο Medium, Textures
και Quality στο High και με το Field of
View κοντά στο τέρμα το παιχνίδι έτρεξε
ομαλότατα, ενώ και οι χρόνοι φορτώμα-
τος κινούνταν σε πολύ λογικό πλαίσιo.