Page 15 - PC Master τ. 288

T
ο είδα στο Ars Technica πριν από
λίγο καιρό και μόνο που δεν σηκώ-
θηκα από την πολυθρόνα μου να
αρχίσω να ουρλιάζω (με την καλή έν-
νοια): η Gearbox, που είχε αγοράσει τα δι-
καιώματα για το Homeworld, μία από τις
κορυφαίες σειρές strategy επιστημονικής
φαντασίας που έχει βγει ποτέ, αντί 1,35
εκατ. δολαρίων, έδωσε το brand στην
Blackbird Interactive – που περιλαμβάνει
πρώην μέλη της δημιουργού του έπους,
Relic Entertainment.
Η Blackbird είχε προσπαθήσει να αγο-
ράσει το Homeworld τότε, στο πλαίσιο
της «πτώσης» της THQ, χωρίς επιτυχία.
Ωστόσο, η εταιρεία ανέπτυσσε ένα «πνευ-
ματικό τέκνο», το Hardware: Shipbreak-
ers. Τα δεδομένα άλλαξαν, και το παιχνίδι
θα ονομαστεί Homeworld: Shipbreakers,
αντλώντας θεματολογία και σκάφη από
τον κόσμο του Homeworld.
Η Gearbox θα παραμείνει στο «παιχνίδι»,
παρέχοντας χρηματοδότηση και develop-
ment support, σύμφωνα με συνέντευξη
στελεχών των δύο εταιρειών στο poly-
gon.com. Όπως είπε ο Ράντι Πίτσφορντ,
διευθύνων σύμβουλος της Gearbox, η
εταιρεία μπορεί να μην είναι σε θέση αυ-
τήν τη στιγμή να φτιάξει το διάδοχο ενός
RTS επιστημονικής φαντασίας, αλλά μπο-
ρεί να βοηθήσει σημαντικά στην παραγω-
γή του παιχνιδιού.
Η ομάδα της Blackbird που δούλευε
πάνω στο Shipbreakers περιλαμβάνει
τους ιδρυτές της Relic Entertainment, Ρο-
μπ Κάνιγκαμ και Άαρον Κάμπαϊτς, οι οποί-
οι δούλεψαν ως art director και lead artist
αντίστοιχα. Από τη στιγμή που το project
αποκτά νέα δύναμη, η ομάδα (που ήταν
τετραμελής) αναμένεται να επεκταθεί.
Το Homeworld του 1999, που εξιστο-
ρούσε τον επικό αγώνα μίας φυλής εξο-
ρίστων για την επιστροφή στο μητρικό
του κόσμο, την Hiigara, εγκαινίασε ένα
ιδιαίτερο είδος στο χώρο των strategy
επιστημονικής φαντασίας. Συνδυάζοντας
πανέμορφα γραφικά, τρισδιάστατο RTS
gameplay και έναν εξαιρετικό από πλευ-
ράς βάθους και καλλιτεχνικής επιμέλειας
κόσμο, άφησε το δικό του σημάδι στο
χώρο, ακολουθούμενο από ένα stand
alone expansion, το Homeworld: Cata-
clysm («And from that day to this, Som-
taaw’s children have been known to one
and all as Beastslayers») και το Home-
world 2. Το Homeworld ενέπνευσε μία
σειρά παρεμφερών τίτλων, που περιείχαν
εξαιρετικά παιχνίδια, όπως το Nexus: The
Jupiter Incident ή το Hegemonia: Le-
gions of Iron, το Star Wars: Empire at
War, το Far Gate, το Genesis Rising: Uni-
versal Crusade, το Sins of a Solar Empire,
το Conquest: Frontier Wars και άλλα,
ωστόσο πάντα ήταν ένας κύκλος «για λί-
γους», που ποτέ δεν έδωσε έναν πραγ-
ματικό διάδοχο, καθώς κανένα δεν μπό-
ρεσε να πιάσει το έξοχο στρατηγικό δια-
στημικό gameplay σε τρεις διαστάσεις
του Homeworld, ή την ανεπανάληπτη
ατμόσφαιρα και το βάθος του σεναρίου
και του κόσμου του.
Πέρα από το Shipbreakers, η Gearbox
έχει ανακοινώσει και HD remakes των
Homeworld και Homeworld 2. Όπως φαί-
νεται και θέλω να πιστεύω, δεν μιλάμε
απλώς για «ανάσταση» του Homeworld,
αλλά για πιθανή «ολική επαναφορά»! Ίδω-
μεν.
PC
15
PC Master
Του Κώστα «Archanger» Μαυραγάνη
Η «ανAστασΗ» του Homeworld:
Honour those who fight for Hiigara!
Χαράς ευαγγέλια! Μπορεί να ξεκίνησε
ως «πνευματικός διάδοχος», όμως
εξελίσσεται σε πραγματικό sequel.
Ας ελπίσουμε ότι το νέο Homeworld δεν θα αδικηθεί από τις καταστάσεις, όπως ο προκάτοχός του…