R
eview
115
PC Master
ρά κάτι που να θυμίζει «βαριούς» τίτλους
του χώρου, όπως το Ι-War ή το Starshatter.
Γενικά, το παιχνίδι φαίνεται πολύ απλοποι-
ημένο σε σχέση με αυτό το οποίο αναμε-
νόταν, χωρίς αυτό να είναι από μόνο του
κάτι κακό, αλλά η αλήθεια είναι ότι ο γρά-
φων περίμενε κάτι πιο κοντά σε
Starlancer/Wing Commander, βάσει των
υποσχέσεων των developers.
Ο παίκτης έχει τη δυνατότητα χειρισμού
των διαφόρων υποσυστημάτων μέσω παύ-
σης της δράσης (κλασικό το μοντέλο σε
πολλά παιχνίδια του είδους εδώ και καιρό),
ενώ ένα από τα selling points του Starlight
Inception είναι το ότι πολλές μάχες θα γί-
νονται σε περιβάλλοντα πλανητών του
ηλιακού μας συστήματος.
ΩΡΑIΟ ΗλΙΑκO ΣYΣΤΗΜΑ… OχΙ
κΑΙ ΤOΣΟ ΩΡΑIΑ ΣκAΦΗ
Εδώ πρέπει να πω ότι εμφανίζεται το
παράδοξο, αν και τα περιβάλλοντα αυτά
(
όσο τα είδα τέλος πάντων) φαίνονται πά-
ρα πολύ όμορφα, το παιχνίδι φαίνεται να
πάσχει πάρα πολύ από πλευράς γραφικών
στο θέμα των πλοίων, καθώς τόσο τα μα-
χητικά που πιλοτάρετε όσο και τα capital
ships με τα οποία έχετε να κάνετε μοιά-
ζουν σαν να βγαίνουν από προηγούμενη
δεκαετία – και αυτό τη στιγμή που (πάντα
κατά την άποψη του γράφοντος) υπάρ-
χουν παιχνίδια προηγούμενων δεκαετιών,
όπως το Freespace 2, με γραφικά τα οποία
κάλλιστα θα στέκονταν στο ύψος τους
ακόμα και σήμερα.
Εν πάση περιπτώσει, το Starlight
Inception επί της παρούσης φαίνεται να
πάσχει στον τομέα των γραφικών, χωρίς
όμως να πρόκειται για κάτι το οποίο δεν
μπορεί να «σωθεί», εάν το παιχνίδι διαθέτει
καλό gameplay και σενάριο.
Όσον αφορά στο πρώτο, αυτό που θέλει
ο fan του είδους είναι εκρήξεις και λέιζερ
στο Διάστημα. Το Starlight Inception φαί-
νεται ότι θα τα δίνει αυτά, αλλά η εντύπω-
ση που αποκόμισα όσο έπαιξα την early
access (όπως προανέφερα, δύο single
player αποστολές καθώς και μία «fly
patrol», η instant action που λέγαμε προη-
γουμένως) ήταν ότι το παιχνίδι παραείναι
arcade και απλό. Οι αερομαχίες με τα αντί-
παλα μαχητικά ήταν από πολύ έως πάρα
πολύ εύκολες, ενώ το άλλο κλασικό
trademark του είδους, τα attack runs ενα-
ντίον μεγάλων πολεμικών, με σκοπό το
ξήλωμα βασικών υποσυστημ άτων έτσι
ώστε να είναι δυνατή στο τέλος η κατα-
στροφή τους, φαινόταν να απουσιάζει, αν
και θεωρητικά υπήρχε η δυνατότητα στό-
χευσης συγκεκριμένων σημείων.
Εν ολίγοις, λοιπόν, οι οιωνοί όσον αφο-
ρά στο gameplay, χωρίς να είναι κακοί,
απέχουν από το να χαρακτηριστούν καλοί.
Σχετικά με το δεύτερο πυλώνα ο οποίος
φέρεται να μπορεί να οδηγήσει σε ένα κα-
λό αποτέλεσμα στο τέλος, δηλαδή το σε-
νάριο και ο κόσμος του παιχνιδιού, η αλή-
θεια είναι ότι οι κύριοι της Escape Hatch
Entertainment φαίνεται να έχουν ρίξει
δουλειά στο αντικείμενο, κάτι που είναι
αναμφίβολα καλό, ακόμη και αν, προσωπι-
κά τουλάχιστον, δεν περιμένω να δω ένα
νέο Starlancer.
Συνοπτικά πάντως, εκτιμώ ότι, παρά τα
προαναφερθέντα (εν δυνάμει) προβλήμα-
τα, το Starlight Inception σε καμία περί-
πτωση δεν φαντάζει ως μία «χαμένη υπό-
θεση», καθώς το παιχνίδι φαίνεται να έχει
πολλά περιθώρια για μία πραγματικά καλή
εκτέλεση. Ωστόσο, δεν μπορώ να συστή-
σω ελαφρά τη καρδία να ασχοληθεί κανείς
με την early access, καθώς το παιχνίδι βρί-
σκεται ακόμα σε πολύ πρώιμο επίπεδο.
Ίδωμεν.
Διαχείριση υποσυστημάτων.
Το briefing room. Ελπίζω να υπάρξει βελτίωση.
Εφορμώντας εναντίον εχθρικού capital ship.
Το ηλιακό μας σύστημα πάντως είναι ομολογουμένως καλοσχεδιασμένο.
Το Starlight Inception
εντάσσεται στην
ευρύτερη κατηγορία
των space combat
simulators.
68
%
(
για την early access)
ΘΕΤΙκΑ-ΑΡΝΗΤΙκΑ
•
Φαινομενικά ωραίο setting, το οποίο
προϊδεάζει για καλό campaign
•
Wing Commander «χαρακτήρας»
•
Φαίνεται πολύ «απλοϊκό»
•
Μέτρια γραφικά
n
Είδος:
Space combat sim
n
Έκδοση:
Escape Hatch Entertainment
n
Ανάπτυξη:
Escape Hatch Entertainment
n
Τιμή:
€
18,99 (
Steam)
n
Απαιτήσεις:
ΧΡ και άνω, Intel Core 2 DUO
2.4
GHz, AMD Athlon X2 2.7GHz, 2GB RAM, γραφικά: 1 GV dedicated video memory, ATI RADEON HD 3870/ nVidia 8800GT, 6GB στο σκληρό
n
Multiplayer:
Ναι
n
Επίσημο Web site:
n
Επιρροές:
Starlancer, Freelancer, Wing Commander
n
Εναλλακτική Πρόταση:
X3: Terran Conflict, Galaxy On Fire 2