137
PC Master
Alkis:
Βεβαίως, άλλωστε έχει ήδη αντέ-
ξει. Είμαστε το πιο παλιό είδος, bitches!
Φαντάσου ότι γεννήθηκε την ίδια χρονιά μ’
εμένα...
Zok:
Το είδος των adventures έχει πεθά-
νει αρκετές φορές (βλέπε text adventures)
και ο μόνος λόγος που ακόμα χρησιμοποι-
ούμε τη λέξη είναι: α) γιατί είμαστε γερο-
μπισμπίκηδες και β) γιατί το είδος παντρεύ-
τηκε και με άλλα είδη, όπως τα Action.
Maladroid:
Σαν να άκουσα ένα σκίσιμο
στο πουκάμισο του Άλκη, σαν του Bruce
Banner.
Apo208:
Χαχαχα!
Alkis:
Η τεχνολογική εξέλιξη/μετάλλαξη
με βελτίωση των γραφικών και του inter-
face δεν συνιστά αλλαγή είδους. Όσο για
τους γάμους με άλλα genres, δεν ασχο-
λούμαι με mudbloods...
Apo208:
Μια και μιλάμε για εξέλιξη, ξέ-
ρετε ότι τις μεγαλύτερες εξελίξεις σε γρα-
φικά τις έχουμε δει σε FPS, έτσι;
Bilaros:
Παιδιά, ό,τι και να λέτε, τα 3rd
person actions ανέβασαν το scale και –φυ-
σικά– τον πήχη για όλους τους υπόλοιπους.
Maladroid:
Ναι, οk, μαζί με μερικά RPGs
παίρνουν κάποια extra points επειδή κατα-
βάλλουν σοβαρή προσπάθεια να εξομοιώ-
σουν την κλίμακα του πραγματικού κό-
σμου μέσω των open-world games. Δυστυ-
χώς γι’ αυτά, όμως, εγώ παίζω κυρίως για
την ιστορία και το lore. Κι εκεί Adventures
are kings.
Apo208:
Τα FPS καλύπτουν μεγαλύτερη
γκάμα παιχνιδιών σε στυλ πάντως: open
world, horror, WW2 etc.
Maladroid:
Bitch, please. Υποείδη ίσως
έχουν αλλά ποικιλία σε settings... Μόνο ο
WW2 αποτελεί το 70% (μην πω παραπάνω).
Apo208:
Εγώ θα επιμείνω. Είναι λίγο OP
το σενάριο «WW2», αλλά σε ποικιλία set-
tings έχουν πολύ μεγάλη γκάμα.
Maladroid:
You’re in denial, young
padawan.
Bilaros:
Λοιπόν, εγώ επανέρχομαι και
λέω ότι τα 3rd person action-adventures
πετυχαίνουν μία πολύ καλή ισορροπία με-
ταξύ immersion και πλοκής, με τον παίκτη
συνήθως να παίζει τρομερό ρόλο στο σενά-
ριο, βλ. Assassins Creed.
Maladroid:
Να σου πω την αλήθεια, έχω
αρχίσει να βαριέμαι αυτούς τους τεράστι-
ους κόσμους γεμάτους με generic δραστη-
ριότητες που καταλήγουν να θυμίζουν
farming (farming XP, farming εξοπλισμού,
farming lore κ.λπ.). Θέλω οι πράξεις μου να
Σχολιάζοντας την επικαιρότητα
ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ
Αποστόλης
«
apo208»
Καραβίας
O Apo πήρε τ’ όπλο
του! Κι αυτό του εί-
ναι αρκετό, αφού μέ-
σα από το σκόπευ-
τρο των FPS πιστεύ-
ει ότι ζει μία εναλλα-
κτική πραγματικότη-
τα αρκετά ρεαλιστι-
κή ώστε να μπαίνει
στο πετσί του εκά-
στοτε ρόλου.
Κώστας
«
Archanger»
Μαυραγάνης
Κατέφθασε με το
battlecruiser του ίσα
για να κάνει μία πα-
ρέμβαση-μανιφέστο
υπέρ των strategy
που, σύμφωνα με
τον ίδιο, ακονίζουν
το μυαλό, ανεβάζουν
την αδρεναλίνη,
εκτονώνουν τα έν-
στικτα και διώχνουν
τα κουνούπια.
Αντώνης
«
maladroid»
Βαλασιάδης
Τελικά οι παλιές
αγάπες (σε) πάνε
στον Παράδεισο.
Παρά τη μερική αλ-
λοτρίωση που υπέ-
στη συχνάζοντας σε
στέκια actionάδων
και RPGάδων, η
αγάπη του για το
point & click παρα-
μένει πιο δυνατή.
Γιώργος
«
Teh Zok»
Ζώκας
Τρολάρισε τους πά-
ντες και μόλις ήρθε
η ώρα να υπερασπι-
στεί την αδυναμία
του για τα strategy
εξαφανίστηκε μέσα
σε ένα πυκνό σύννε-
φο καπνού και σατα-
νικού γέλιου. Οι
εκτεταμένες έρευ-
νες στην επιφάνεια
του Char απέβησαν,
ως τώρα, άκαρπες.
Άλκης
«
alkis21»
Πολυράκης
Μας αιφνιδίασε γιατί
όλοι περιμέναμε όρ-
κο πίστης στα
MMOs, όπου μπαίνει
καθημερινά αναζη-
τώντας νέους φί-
λους. Φήμες λένε ότι
στο inventory του
χαρακτήρα του κου-
βαλάει μόνο οδοντι-
κό νήμα, σαπούνι,
κλειδιά, μπαταρίες κι
ένα κατσαβίδι, αφού
ισχυρίζεται ότι με
αυτά μπορεί να νική-
σει κάθε boss.
Βασίλης
«
Bilaros»
Κασαπίδης
Ο Βασίλης θέλει
ελευθερία, ανοιχτά
τοπία και ποικίλες
δραστηριότητες, εμ-
φανή κατάλοιπα της
κατασκήνωσης όπου
πήγαινε μικρός (δη-
λαδή πέρσι-πρόπερ-
σι). Όσο μεγαλώνει,
βέβαια, αρχίζει να
εκτιμάει και τη σφι-
χτοδεμένη πλοκή,
άρα υπάρχουν ακό-
μα ελπίδες...
Hand-eye coordination.