Page 96 - PC Master τ. 289

R
eview
PC Master
96
A
ν μπορούσε να γίνει μία στα-
τιστική για τη δημοφιλέστερη
τοποθεσία που προτιμάται για
το σκηνικό του μέσου
adventure game, είμαι βέβαι-
ος πως τα νησιά θα καταλάμ-
βαναν πολύ υψηλή θέση ανάμεσα στις επι-
λογές των developers. Υπάρχει κάτι το
γοητευτικό στην ιδέα της αναπόφευκτης
απομόνωσης που δημιουργεί η θάλασσα
που το περιτριγυρίζει και προσφέρεται για
μία μεγάλη γκάμα σεναρίων. Κάπως έτσι
πρέπει να σκέφτηκε και ο Matthew Clifton,
ο ιδιοκτήτης της ανεξάρτητης εταιρείας
development Polypusher Studios με έδρα
το Donegal της Ιρλανδίας, και αποφάσισε
να δημιουργήσει ένα adventure για την
ιστορία ενός ανθρώπου που βρίσκεται σε
ένα μικρό νησί κοντά στα παράλια της ίδιας
χώρας. Η επιθυμία του ήταν να μας παρου-
σιάσει ένα πολύ διαφορετικό σκηνικό από
αυτό που έχουμε συνηθίσει, με τους φοίνι-
κες και τις ηλιόλουστες παραλίες, και σί-
γουρα το κατάφερε, αφού το νησάκι αυτό
του Βόρειου Ατλαντικού είναι κρύο, σκο-
τεινό, ομιχλώδες και με πολλή βροχή.
Πέραν της μουσικής και του voice acting,
το adventure είναι αποκλειστικό δημιούρ-
γημα του Clifton, κάτι αν μη τι άλλο εντυ-
πωσιακό. Μάλιστα, ο ίδιος ισχυρίζεται ότι
το σενάριο βασίζεται σε πραγματική ιστο-
ρία. Δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω τη δή-
λωση αυτή, έχω περιέργεια όμως να μάθω
ποιο ήταν το αληθινό γεγονός που ενέ-
πνευσε το Montague’s Mount και πόσο
αποκλίνει το παιχνίδι από την πραγματικό-
τητα. Προς το παρόν η αποκάλυψη δεν
μπορεί να γίνει, διότι ο τίτλος αυτός είναι
μόνο το πρώτο μέρος της ιστορίας, η οποία
θα ολοκληρωθεί στο επόμενο παιχνίδι που
θα φέρει τον τίτλο Liberation.
ΣΕΝΑΡΙΟ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗ
Όπως τόσα και τόσα παιχνίδια πριν από
αυτό, το Montague’s Mount παίζει το χαρτί
της αμνησίας. Ο πρωταγωνιστής, μέσα από
τα μάτια του οποίου παρακολουθούμε τα
δρώμενα, δεν θυμάται ούτε το όνομά του
ούτε πώς βρέθηκε στη θαλασσοδαρμένη
παραλία, στην οποία ξεκινάμε την ιστορία
μας, και γενικά τίποτα για το παρελθόν
του. Καθώς το παγωμένο αλμυρό νερό τον
συνεφέρει απότομα και οι γλάροι φέρνουν
κύκλους πάνω από το κεφάλι του, το μόνο
που μπορεί να συμπεράνει είναι ότι είναι
ναυτικός και αυτό δεν είναι παρά μία αυ-
θαίρετη υπόθεση στην οποία οδηγείται
εξετάζοντας τα ρούχα του. Κατοικεί στο
νησί και έχασε για κάποιο λόγο τις αισθή-
σεις του στην ακρογιαλιά; Ναυάγησε εκεί
και του ανήκει η βάρκα, τα συντρίμμια της
οποίας βρίσκονται σκορπισμένα γύρω του;
Γιατί δεν μπορεί να ανασύρει τίποτα από τη
μνήμη του; Μη έχοντας άλλη επιλογή, θα
εξερευνήσει το νησί αναζητώντας κάποιον
ή κάτι που να μπορεί να δώσει απαντήσεις
σε όλα αυτά τα ερωτήματα που τον βασα-
νίζουν. Όχι όμως προτού βρει ένα αυτο-
σχέδιο μπαστούνι για να τον βοηθήσει να
ξεκουράσει το τραυματισμένο του πόδι…
Τα πρώτα βήματα του ήρωα στην περιο-
χή με το όνομα The Old Hermit’s Shack δεν
είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, αφού το πε-
ριβάλλον τού φανερώνει μία εικόνα εγκα-
τάλειψης. Τα μικρά, πέτρινα σπίτια με τις
ξύλινες στέγες είναι σε άθλια κατάσταση
και είναι φανερό πως δεν έχει μείνει κανείς
μέσα εδώ και καιρό. Αν και διαθέτουν ηλε-
κτρική εγκατάσταση, το ρεύμα φαίνεται να
MONTAGUE’S
MOUNT
Έτσι θα βλέπετε, αν δεν απενεργοποιήσετε το
film grain.
Ο πρώτος νεκρός που εμφανίζεται μπροστά
μας.
Μα είναι κι ένα μονοπάτι πονηρό που πάει ντουγρού στην ανηφόρα τη μεγάλη.
Τι να θυμηθώ, τι να ξεχάσω
Του Άλκη Πολυράκη
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
CPU Intel Core i5 3570, GPU Geforce
GTX 650 2GB, 8GB RAM, Windows 7
UItimate, ανάλυση 1920x1080
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Άριστες στα maximum settings